Gå til innhold

Har du fått ståpikk i "feil situasjon/feil sted" før?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja fått det titt  og ofte.... i di rareste situasjoner.....vanskelig å bestemme over den til tider. Skjedde titt og ofte når vi hadde svømming på skolen....og ble vel også lagt merke til av jentene også når vi var i bassenget. Var faktisk ei en gang som begynte og ta noen reale runkedrag rundt den engang vi spilte vannpolo for å distrahere meg ;-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oh, oh, jeg har to:P

En kompis fikk reisning i begravelsen til tanta si. Men jeg er 99% sikker på at hun ville syntes det var hysterisk morsomt:P

Min bestevenn(mann) har jeg kjent hele livet, han er som en bror for meg. Så da moren hans hadde 60-årsdag hadde jeg jo kjent henne også lenge nok til at jeg var innom med en liten gave. Så ble jeg invitert til å bli med inn for å få kake. Hun stusset litt da sønnen hennes, min kompis, plutselig trekker meg ned i fanget hans enda det var nok av plasser å sitte. Joda, han brukte MEG til å skjule ereksjonen i sin mors 60-årsdag! Var helt ufattelig kleint:P 

Anonymkode: b841f...80c

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er dame, så jeg skjønner ikke helt dette her. 

Er det noen grunn til hvorfor dere får ståpikk sånn på bussen, i selskaper, begravelser etc? Er det som morrabrød, eller er det faktisk kåthet? 

Jeg har ikke fundert så mye på dette før, så jeg må jammen spørre mannen når han kommer hjem, om han har noen gode historier. Utrolig artig, for alle andre, høh! 

Anonymkode: 4f9cb...f74

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på et tradisjonelt tyrkisk bad og fikk fullkroppsmassasje av en knøttliten tyrker med magiske hender. Det var så fantastisk godt, at hele kroppen slappet av og nøt behandlingen. Faktisk nøt kroppen min behandlingen litt vel godt.
Hadde sikkert latt ham gjøre hva enn han ville med meg, men den forsvant fort av seg selv.

Hver gang jeg tenker "Nuh hadde det vært upraktisk med en boner" -> boner. Særlig lite lurt i dusjen på treningssenteret. "Må ikke tenke på at det hadde vært jævlig kleint med boner nå!" gir også umiddelbar boner.

Hele ungdomsskolen, videregående og egentlig all tid siden har vært preget av upraktiske ereksjoner. Tør ikke tenke på hvor mange ganger jeg har forsøkt å skjule den under beltespennen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, mange ganger. Den gangen det var pinligst var nok da jeg hadde på en joggebukse og hunden til en kompis plutselig begynnte å sleike meg i skrittet og der stod den klar som en påle i buksa med en gang.....:sjenert:

Anonymkode: 98061...f69

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos frisøren engang, jeg... Aldri mer. Hadde fått maling i håret. Var rundt 18 år.. Husker ikke hva som måtte gjøres men måtte hvertfall sitte ved vasken. Salongen var full av kvinner og det var god sikt til vaskene. Da frisøren masserte hodebunnen min likte jeg det litt for godt og det fikk HELE salongen med seg :sjenert:

Anonymkode: 34503...3cb

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så vanlig, jeg husker ikke engang en spesifikk situasjon.
Såfremt du ikke har på joggebukser, tights eller tynne løse bukser, så går det jo helt fint å skjule.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett mer enn nok av gutter og menn fått stå i tide og utide, men bryr meg ikke, slikt skjer med alle hannkjønn, og til de som er berørt så er det ferre enn dere tror som bryr seg om det. Shit happens. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på besøk hos en ny kompis, og vi satt i sofaen og så på film. Det var midt på sommeren og glovarmt inne! Plutselig strekker han seg bak sofaen og tar frem et skikkelig stort og varmt pledd og legger det over fanget. Jeg spør hvorfor han legger pleddet i fanget. Joda, han frøs. Jeg kunne ikke skjønne det så varmt som det var, og spør hvorfor han ikke legger det over hele seg hvis han fryser. Neida, han frøs bare i fanget. Da gikk det opp for meg hva den egentlige grunnen var, og jeg spurte ikke mer om det. Stakkars fyr, må ha vært bra varmt til han.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Julebrus skrev:

Var på besøk hos en ny kompis, og vi satt i sofaen og så på film. Det var midt på sommeren og glovarmt inne! Plutselig strekker han seg bak sofaen og tar frem et skikkelig stort og varmt pledd og legger det over fanget. Jeg spør hvorfor han legger pleddet i fanget. Joda, han frøs. Jeg kunne ikke skjønne det så varmt som det var, og spør hvorfor han ikke legger det over hele seg hvis han fryser. Neida, han frøs bare i fanget. Da gikk det opp for meg hva den egentlige grunnen var, og jeg spurte ikke mer om det. Stakkars fyr, må ha vært bra varmt til han.

Hahaha, det må ha vært en heit scene i filmen. :P Opplevd det samme selv, kopmiser som plutselig legger det de kan få tak i og legger over fanget, og krampaktig prøver å late som ingenting. Daka. xD

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får dere ståpikk hele tiden uten å være tent? Har spurt mannen min om dette og han sier nei, men bare han drar ned buksa så vokser jo lillemann? Den vokser jo bare han ser meg stå på kjøkkenet, når jeg er naken, når jeg ser litt ekstra på han . Synes den står hele tiden jeg. Han kan da vel ikke være kåt 24/ ? :fnise:

Anonymkode: 2928d...705

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den 9.2.2016 at 12.46, AnonymBruker skrev:

Får dere ståpikk hele tiden uten å være tent? Har spurt mannen min om dette og han sier nei, men bare han drar ned buksa så vokser jo lillemann? Den vokser jo bare han ser meg stå på kjøkkenet, når jeg er naken, når jeg ser litt ekstra på han . Synes den står hele tiden jeg. Han kan da vel ikke være kåt 24/ ? :fnise:

Anonymkode: 2928d...705

Gutter i puberteten får ståpikk i ett sett og kan ikke styre det. Kan være skrekkelig flaut hvis man blir kalt opp til kateteret. Med alderen blir det litt mer orden på sakene, men unge menn er egentlig uegnet til pardans. Selv har jeg blitt outet etter å ha gitt en kvinnelig medstudent i hybelhuset en klem ("Petter har ståpikk ...!").

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk ståpikk da jeg så på Bareback Mountain sammen med 2 venninner... :laugh:

Anonymkode: 14aa8...92f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært naturist hele mitt liv og aldri hatt noe problem med det i naturistsammenheng. Jeg har også dusjet sammen med kvinner både i student, idrettslig og kirkelig sammenheng uten noe problem. Det eneste jeg husker var en gang i puberteten jeg omsider var på besøk hos ei jente jeg hadde hatt lyst på lenge. Vi hørte på litt musikk og snakket sammen. Det var så plagsomt at det ødela hele greia. Det var vel hovedgrunnen for min del til at jeg ikke gikk inn for noe mer utvikling av forholdet. 

Anonymkode: ab008...f01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Den 9 February 2016 at 12.46, AnonymBruker skrev:

Får dere ståpikk hele tiden uten å være tent? Har spurt mannen min om dette og han sier nei, men bare han drar ned buksa så vokser jo lillemann? Den vokser jo bare han ser meg stå på kjøkkenet, når jeg er naken, når jeg ser litt ekstra på han . Synes den står hele tiden jeg. Han kan da vel ikke være kåt 24/ ? :fnise:

Anonymkode: 2928d...705

Ja, jeg får faktisk ståpikk av denne tråden!

Anonymkode: 8dfb7...a24

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Reg skrev:

Selv har jeg blitt outet etter å ha gitt en kvinnelig medstudent i hybelhuset en klem ("Petter har ståpikk ...!").

Så modne var de studentene, altså. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, SardintrollReturns skrev:

Så modne var de studentene, altså. :rolleyes:

Ifall jeg ble oppfattet annerledes: Det var ikke jenta som sladret, men en fyr som vi delte kjøkken med og som observerte at det foregikk noe "upassende". (Han var forsåvidt ikke så moden.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Reg skrev:

Ifall jeg ble oppfattet annerledes: Det var ikke jenta som sladret, men en fyr som vi delte kjøkken med og som observerte at det foregikk noe "upassende". (Han var forsåvidt ikke så moden.)

Ah, ok, godt at jenta var moden nok til å holde kjeft, iallefall. :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...