Gå til innhold

Hvorfor brukes ikke sperm som hudpleie?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg får hvertfall helt fantastisk hud av å gni meg inn med sperm. Hadde lett kjøpt inn om det kom noen sånne produkter. Og nei jeg får ikke tak i det på andre måter, da jeg er singel. 

Anonymkode: 0a5a3...fc9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg får hvertfall helt fantastisk hud av å gni meg inn med sperm. Hadde lett kjøpt inn om det kom noen sånne produkter. Og nei jeg får ikke tak i det på andre måter, da jeg er singel. 

Anonymkode: 0a5a3...fc9

Hvordan vet du at huden blir så bra av sperm da?

Anonymkode: 36ea8...4dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, FruKG skrev:

Det hadde vært fantastisk om man kunne kjøpe det. Ikke for huden sin del men...

Har du testet å gni det inn på huden eller? Jeg får hvertfall helt babymyk hud av det. 

Anonymkode: 0a5a3...fc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet du at huden blir så bra av sperm da?

Anonymkode: 36ea8...4dd

Har jo hatt kjærester før da... 

Anonymkode: 0a5a3...fc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Olive_North skrev:

Sperm facials er ikke noe nytt under solen

Men jeg kan jo ikke bare gå bort til en kar på gata og be han sperme meg i ansiktet? 

Anonymkode: 0a5a3...fc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du testet å gni det inn på huden eller? Jeg får hvertfall helt babymyk hud av det. 

Anonymkode: 0a5a3...fc9

Ja i ansiktet spesielt, men kan ikke si at det gjorde noe annet enn å tenne meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den beste håndkremen inneholder urinstoff :)

Det er den eneste hudkremen som hjelper min problemhud

Anonymkode: 90f56...f60

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men jeg kan jo ikke bare gå bort til en kar på gata og be han sperme meg i ansiktet? 

Anonymkode: 0a5a3...fc9

Et norsk selskap har lagd hudpleieserie basert på sperm. Aner ikke hva det heter eller om det fortsatt eksisterer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i spermen er det som gir så myk hud? Problemet med mange naturlige produkter er at de inneholder for store molekyler slike at de ikke klarer å trenge inn i huden, proteiner og kollagen er eks på dette. De må behandles å brytes ned på et laboratorium for at de skal kunne virke. Til og med da er det kun overhuden som blir behandlet siden det ikke klarer å gå lenger ned i huden. 

Anonymkode: 117df...1ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det egentlig så mange som har gnidd inn sperma i ansiktet her:klo: Jeg blir i allefall både seig og stiv av sperma på hud, synes ikke at det trekker noe særlig inn:icon_frown:

Anonymkode: 30bd4...4a9

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er jo ikke noe nytt at det er er dyresperm i div hudprodukter, men det hadde jo vært mye mer etisk å erstatte det med menneskesperm. Dessverre er det nok for dyrt. Folk vil jo ha penger for spermen sin. Dyr derimot har jo ikke så mye valg.... :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva i spermen er det som gir så myk hud? Problemet med mange naturlige produkter er at de inneholder for store molekyler slike at de ikke klarer å trenge inn i huden, proteiner og kollagen er eks på dette. De må behandles å brytes ned på et laboratorium for at de skal kunne virke. Til og med da er det kun overhuden som blir behandlet siden det ikke klarer å gå lenger ned i huden. 

Anonymkode: 117df...1ca

Har prøvd det i ansiktet og da svir det bare, men på armene og ellers på kroppen var det helt perfekt. Eksakt hva som gjør at jeg fikk så fin hud av det aner jeg ikke.. fikk best effekt av italiensk sperm. Kanskje jeg får ta meg en tur :)

Anonymkode: 0a5a3...fc9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Den 31. januar 2016 at 18.23, AnonymBruker skrev:

Hva i spermen er det som gir så myk hud? Problemet med mange naturlige produkter er at de inneholder for store molekyler slike at de ikke klarer å trenge inn i huden, proteiner og kollagen er eks på dette. De må behandles å brytes ned på et laboratorium for at de skal kunne virke. Til og med da er det kun overhuden som blir behandlet siden det ikke klarer å gå lenger ned i huden. 

Anonymkode: 117df...1ca

Det er et polyamin som heter spermin, og som er onvolvert i metabolske prosesser i alle celler, og som er særlig rikelig i sperm (og derfor først ble oppdaget der (av A. Leuwenhook)).

Imidlertid inneholder sperm også mange andre forbindelser, og fordi den er lett alkalisk, kan det like gjerne føre til irritert hud. Det er med andre ord ikke alle som vil oppleve denne effekten, og det er ikke sikkert du vil få like god effekt fra en hver donor.

Anonymkode: dd490...956

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...