Gå til innhold

Drømmehuset mitt, kan ikke kjøpe :(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nydelig lite hus, helt etter min smak. Så elsker jeg Oslo og.

Anonymkode: 2767c...11e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er jeg vant til Oslo-priser, men jeg syntes da virkelig ikke 4,5 for den boligen er så galt ? Hadde jeg fått noe slikt sentralt i Oslo for 4,5 hadde jeg slått til på sekundet, og det selv om jeg ville ha totalrenovert innvendig. :fnise: 

Anonymkode: 5f394...f45

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes huset var kjempekoselig jeg, kunne gjerne tenkt meg å bodd der selv :) 

4.5mill er ikke dyrt mtp beliggenheten, det er dyrt å bo i Trondheim. 

F.eks så betalte vi 11 000 i leie for ei elendig leilighet i ei utslitt blokk da vi var på leiemarkedet i Trondheim, ikke pusset opp de siste 30 årene, ikke isolert mellom etasjene, støy fra trafikk døgnet rundt. Og det var noen ekle marklarve-lignende krypdyr på badet og toalettet. Grøss. 

Endret av skruf
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette huset planlegger vi å by på og vi har ingen intensjoner om å selge igjen om det skulle bli vårt 😉

Anonymkode: 0598d...ba6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette huset planlegger vi å by på og vi har ingen intensjoner om å selge igjen om det skulle bli vårt 😉

Anonymkode: 0598d...ba6

Skjønner dere godt! Hadde ikke vi hatt enebolig så har vi kommet til å blitt med i en budkrig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å, skjønner deg godt! Bodde på Ila en stund, og elsket den trehusrekka selv. Er en fantastisk beliggenhet, med Trondheimsfjorden rett bak og Ilaparken foran....sukk. Jeg hadde trikkestopp rett utenfor soverommet, og elsket det ;) Deilig, avslappende lyd. Det er bilstøy som er stress. Pleide alltid å late som jeg hadde sovekupé på tog, der sover jeg alltid godt :fnise:

 

Anonymkode: 2c362...ce7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huset har masse sjarm!

Jeg er så lei grå og hvit hjem...Grå vegger og hvit sofa eller hvite vegger og grå sofa....Herregud, så kjedelig hjem altfor mange har.

Dette huset har masse personlighet og er virkelig noens hjem!! Man kan se at folk lever ordentlig i det og ikke stiller det utr for naboene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...