Gå til innhold

Bleke/farge håret hjemme?


Ullpledd

Anbefalte innlegg

Hei kjære kg-damer! Jeg sitter og lurer på å få håret mitt en god del lysere, og vurderer å gjøre det hjemme. Håper det er noen her som har erfaring.

Jeg har lagt til vedlegg med min egen hårfarge, og fargen jeg ønsker. Kan noen her inne fortelle meg om dette er mulig, og hvordan jeg burde gå frem? Aldri gjort dette før, hihi:-) Takker så mye for hjelp!

image.jpeg

image.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ville stripet det om jeg var deg. Gjerne ikke bli helt blond med en gang, men bli gradvis blond. Du kan risikere å bli oransje/gul, så du bør nok ha en nokså sterk bleking!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk lilla shampo i tørt hår om du får gule toner i håret, bruk masse balsam eller hårkur etter du er ferdig og under hvis du må bleke det i flere omganger. Bruk en lilla shampo fast for å holde det vedlike.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg vil anbefale deg det første produktet i denne boggen, jeg var som deg før jeg bleket det hjemme med en av lorèal sine hjemmebleking produkter. Var gul helt til jeg brukte denne hårkur/hårmasken som det blir skrevet om her; http://m.rabalderfjols.blogg.no/1454620543_grey_is_the_new_blond.html

håpet tipset kommet godt med og lykke til ;) 

Anonymkode: 75750...7bf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fikset håret hjemme fire ganger selv. De to første prøvde jeg med striper og sånn blekespray. Frisøren lo seg ihjel da jeg var innom for en hårklipp en stund etter, og lot meg ikke slippe unna en skikkelig fargejobb. Det ble dyrt. 

I høst prøvde jeg John frieda sine colour foam.  Kjøpte med på ferie i England. Feelunique selger også. Og ble kjempefornøyd. Farget det to ganger nå, og vært hos frisøren etter ene gangen for klipp. Bare lovord om god jobb, ikke engang mistanke om at jeg hadde gjort det selv. Jeg er litt lysere enn deg,men tror jeg uansett ville tatt en kikk på deres løsninger. 

Anonymkode: 46450...fe6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...