Gå til innhold

Renovatør


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan er statusen som søppeltømmer i 2016, med tanke på lønn og status sammenlignet med andre yrker i dag?

Sikker jobb skal det være også, der vi ser at spesielt oljebransjen og industri sliter pga oljekrisen.

Noen her på forumet som kjenner til lønn og arbeidsforhold i søppelbransjen?

Anonymkode: f1b2a...3f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har en venninne som har jobbet som det. Myyye rare folk som jobber der. Helt ok lønn, men jeg vet ikke hva det vil si. 

Anonymkode: 38eb0...485

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ok lønn er vel så mangt, men denne venninna like vel jobben i den tid hun var der, eller?

Når det gjelder lønn så har jeg hørt at en kan tjene helt opp mot 600 tusen i året som søppelmann, det er jo bra lønn da :)

Anonymkode: f1b2a...3f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jobbet i privat-delen hos interkommunalt selskap, det var ikke noe særlig bra betalt. Gikk ned 25 kr/t til 175/t kontra de 200 pr time da jeg kjørte lastebil i asfaltbransjen, og overtid kun hvis bilen røk. det var mye snø og dårlig fremkommelighet eller i forbindelse med helligdager. Man får vel heller ikke velge hvem man havner på bil med, og det er mye spesielle folk i den bransjen :) 

Nå jobber jeg i bedriftsdelen hos det samme selskapet,kjører ut containere. Over 200 kr/t og masse overtid :)

 

Anonymkode: 12e1d...adb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener dere når dere skriver rare og spesielle folk? Slik at man gruer seg til å komme på jobb eller?

Anonymkode: 83f12...f38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener dere når dere skriver rare og spesielle folk? Slik at man gruer seg til å komme på jobb eller?

Anonymkode: 83f12...f38

At en del er litt..annerledes enn meg? :) Mange har vært i bedriften i veldig mange år, er lite fleksible, serviceinnstilte, løsningsorienterte og alt går på rutine, rutine og "fordi sånn har vi alltid gjort det". 

Selv kunne jeg feks aldri stått ved samlebånd, men en del av disse hadde sikkert taklet det helt greit. Det er ikke alle mennesker jeg takler å være med 8 timer for dagen, og derfor er ikke det å tømme spann for husholdninger noe for meg. Også pga lite variasjon. 

Anonymkode: 12e1d...adb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...