Gå til innhold

Hva er det mest irriterende å bli spurt om som singel?


Kine KG

Anbefalte innlegg

Den 21.1.2016 at 13.40, Kine KG skrev:

Hei! 

Jeg jobber med en artikkel til Kvinneguiden om hva som er det mest irriterende å bli spurt om som singel. For eksempel spørsmål som: "hvordan går det med kjærlighetslivet om dagen, da?"

Hva er det mest irriterende du som singel har blitt spurt om, og hvem er det som spør om det?

 

Den 22.1.2016 at 8.29, AnonymBruker skrev:

"Hvordan går det med sexlivet da? Blir det noe på deg? Hehe!"

*spy*

Anonymkode: a2a4c...51f

Dette spørr mannfolka på jobb støtt og stadig om! Lyst til å kakke dem med noe i hodet!!

Den 22.1.2016 at 12.42, EvaLena skrev:

Irriterendes å få spørsmålet "Ja, er det noe nytt på gang eller?" 

Kutt ut å spørr om sånt, dere får vite det HVIS det skjer igjen, noe jeg ikke har noen tro på.

Akkurat det sa jeg også, da var jeg temmelig irritert så kom ingen 'haha' etterpå. Det har vært stille siden! ;)

Anonymkode: 5a46d...d29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjestvest

- Har du kjæreste?
- Nei
- Hæ? Haaar du ikke kjæreste?
- Nei
- Hvorfor ikke det?
- Jeg liker meg som singel.

Så blir det stille. Spørrende blikk. Prøver å finne ut hva som er galt med deg de ikke klarer å se. 
Ofte slik. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"skal du ikke finne deg noen snart, sånn at du kan få barn før du blir for gammel?"
"savner du ikke det å ha mann å barn å komme hjem til, det å ha familie liksom?"

nei takk, jeg har pusekatt og gode venner, og har fortsatt absolutt ikke under noen omstendigheter lyst på barn...

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Du er jo ei oppegående dame,hvorfor er du singel egentlig? 

Den er irriterende den,og den kommer fra menn. Noe som gjør det enda mer irriterende. Og de kompmimenterer ofte utseendet i samme slengen. Tror flere single damer hører dette,og finner det like forbasket irriterende!

Det har ingenting med hverken intellektuell kapasitet eller utseende å gjøre,og menn er ikke guds gave til kvinner! Så freidig sagt,og spurt om.

Jeg har svart at jeg er singel nettopp fordi jeg er oppegående til disse mennene. Blir alltid en falsk latter.

Noen av oss liker singeltilværelsen,og er ikke på jakt etter kjærester. Vi tar det som det kommer. Og vi må føle det riktig for å gå inn i forhold,ikke "prøve"og se. Fordi vi trives som vi lever. Noen menn skjønner det,men møter ikke for mange av dem akkurat.

Phu. Kjenner at dette har irritert meg for lenge :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 22. januar 2016 at 12.43, Okapi skrev:

"Hvordan går det på damefronten?" Jeg vet det er helt uskyldig, men for en som under middels utseendemessig, sjenert og litt ensom er det ikke så kult å bli stilt det spørsmålet. Det er litt på nivå med "fortsatt arbeidsledig?" eller "gått ned noe i det siste?"

Du er faktisk ikke under middels utseendemessig. Jeg har sikkert skrevet det før, men jeg gjør det igjen - i håp om at det skal synke inn! 

Anonymkode: 952bf...6e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Franke Ann

Det er absolutt ingen som spør meg om noe som helst irriterende. Det er akkurat det som er så flott med å være singel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blomsterert
9 minutter siden, Franke Ann skrev:

Det er absolutt ingen som spør meg om noe som helst irriterende. Det er akkurat det som er så flott med å være singel.

Den var igrunnen ikke så dum. Fikk meg til å tenke over irriterende spørsmål jeg har fått i forhold. Så sett fra det perspektivet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...