Gå til innhold

Hva sier dere når....


Rotta

Anbefalte innlegg

...dere blir sjekka av en person dere absolutt ikke vil ha noe med å gjøre? Da mener jeg f.eks. sleipe "playere" eller "gamle griser". Noen som har noen morsomme replikker på lager?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Madam Felle

Du begynner med å spørre peresonen på engelsk: Do you like sex? vent på svaret, så spør du: Do you like to travel? Vent på svaret, og så sier du, ja, men Fuck of then :ler: Fungerer hver gang. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Ofte er jenter for snille. De pakker inn avsalg i en bomulsdott av høflighet. Det er ikke alltid at en full fyr tar hintet. Vil du bli kvitt fyren raskt, så vær ærlig og dirkete. Hvorfor servere morsomme replikker? Det beste er å gjøre "lidelsen" kortest mulig. Riv plasteret raskt av, liksom. :)

"Hør her, du kaster bort tiden din og tiden min ved å stå her og snakke med meg" De fleste burde de fleste ta hintet av det.

Tar han ikke hintet, pleier "forsvinn" og et iskaldt blikk å funke ganske bra.

Eller hvis han virkelig ikke ta hintet og er ufyselig: "Hvis du ikke er borte innenn 10 sekunder, kommer jeg til å be dørvakta om å kaste deg ut."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier "jeg er ikke intressert" og snur meg. Fortsetter maset så snur jeg meg tilbake, har lyn og torden i øynene og ber han dra pokker i vold høyt og tydelig.

Funker det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis gutter kommer bort til meg på byen og er ufine, pleier jeg å gi dem et lite dytt vekk fra meg og snu ryggen til. Da tar de hintet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...dere blir sjekka av en person dere absolutt ikke vil ha noe med å gjøre? Da mener jeg f.eks. sleipe "playere" eller "gamle griser". Noen som har noen morsomme replikker på lager?

Pleier å unngå å komme i dialog enkelte kan jo bli helt rabiate. Snur meg eller begynner å snakke med venninna mi. Håper det er greit at jeg svare i singelforumet. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Madam Felle, den var fin :skriver seg bak øret:

Jeg pleier å si det rett ut.

Julie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleier å unngå å komme i dialog enkelte kan jo bli helt rabiate. Snur meg eller begynner å snakke med venninna mi. Håper det er greit at jeg svare i singelforumet. :wink:

Jeg også, mennesker som er fulle og totalt uinteressante ser jeg mer eller mindre igjennom, snur meg vekk og går en annen plass.

blir det noe mas så sier jeg det som det er; "ikke interessert!" og snur og går igjen.

Er stort sett edru selv, og er typen både full OG ekkel/sleip så tar det meg ikke en kalori å ikke dulle med ham.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 16 år senere...
Rotta skrev (På 29.7.2004 den 17.40):

...dere blir sjekka av en person dere absolutt ikke vil ha noe med å gjøre? Da mener jeg f.eks. sleipe "playere" eller "gamle griser". Noen som har noen morsomme replikker på lager?

Wow! Eksisterte uttrykket "gamle griser" også i gamledager? :) 

Anonymkode: 2b09c...3bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 hours ago, AnonymBruker said:

Wow! Eksisterte uttrykket "gamle griser" også i gamledager? :) 

Anonymkode: 2b09c...3bc

C2758339-CAFD-4E7F-932F-4CC3645A5520.gif.139e0e4703e1a821822a407689a4117e.gif *Blink* 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...