Gå til innhold

Jeg vil ha sex!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en ung kvinne som ikke har hatt kjæreste på 1,5 år nå. Har ikke rørt en mann i mellomtiden - tenkt at jeg vil vente til jeg finner den rette. Spare meg til ham igjen om dere skjønner. Tanken er romantisk og fin, men herregud som jeg begynner å lengte etter å få kjenne noen.

Uff... :(

Andre som har stått i mine sko?



Anonymous poster hash: 12681...e78
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bare litt nysgjerrig. Når du lengter sånn etter sex. Er det sli kat du ligger å tanker på kuk i senga ofte? At du savner å ha kuk inni musa di?



Anonymous poster hash: 71f42...9cb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare litt nysgjerrig. Når du lengter sånn etter sex. Er det sli kat du ligger å tanker på kuk i senga ofte? At du savner å ha kuk inni musa di?

Anonymous poster hash: 71f42...9cb

Ute etter runkemateriale, much?

Og hvordan tanker man på kuk?

:roll:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en ung kvinne som ikke har hatt kjæreste på 1,5 år nå. Har ikke rørt en mann i mellomtiden - tenkt at jeg vil vente til jeg finner den rette. Spare meg til ham igjen om dere skjønner. Tanken er romantisk og fin, men herregud som jeg begynner å lengte etter å få kjenne noen.

Uff... :(

Andre som har stått i mine sko?

Anonymous poster hash: 12681...e78

Ja, er utvilsomt mange som har stått, og står i dine sko!

Er jo en fin tanke, så lenge du er komfortabel med det selv. Det er nok vanlig å bli seksuelt frustrert når det har gått en stund, så da er det å veie for eller i mot om du vil gjøre noe med det for å lette litt på trykket eller vente til du treffer en du faller for og kjemien stemmer med. Kan bli ensformig å ordne opp på egen hånd i lengden, og klart ikke sammenlignbart med å ligge to i samme seng og nyte the real deal sammen.

Håper du finner ut av hva du vil, og blir fornøyd med valget ditt i etterkant :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en ung kvinne som ikke har hatt kjæreste på 1,5 år nå. Har ikke rørt en mann i mellomtiden - tenkt at jeg vil vente til jeg finner den rette. Spare meg til ham igjen om dere skjønner. Tanken er romantisk og fin, men herregud som jeg begynner å lengte etter å få kjenne noen.

Uff... :(

Andre som har stått i mine sko?

Anonymous poster hash: 12681...e78

1,5 år er jo veldig lenge da.Alle har vel vært avholdende i kort tid men så lenge må være grusomt :-(Bare det å holde rundt noen er ett "must" .Tenker du mye på det a ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også i den situasjonen. Ikke så lenge da, "bare" 8 måneder. Men holder på å bli gal...



Anonymous poster hash: dd375...c06
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den beste sexen har man jo alene.:) Er digg med vanlig sex også, men å tilfredsstille seg selv slår alt.;)

Anonymous poster hash: f9e0d...c00

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hva hindrer deg, TS, å bare stikke ut og ta tak i noen? En kveldstur på byn og du har mange kandidater å velge mellom.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hva som hindrer meg.. synet på at jeg skal vente på nestemann. Være ordentlig, ikke ha tilfeldige partnere.. ha færrest mulige.. så mye tanker!

Savner å kjenne en mann inne i meg, det skal jeg være ærlig på



Anonymous poster hash: 12681...e78
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den beste sexen har man jo alene. :) Er digg med vanlig sex også, men å tilfredsstille seg selv slår alt. ;)

Anonymous poster hash: f9e0d...c00

Jeg synes omvendt!

Anonymous poster hash: ce202...6c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Savner å kjenne en mann inne i meg, det skal jeg være ærlig på

Anonymous poster hash: 12681...e78

Lurer på hvilke dverger du har for vane å sprike for, siden du vil ha hele mannen inn i deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hva som hindrer meg.. synet på at jeg skal vente på nestemann. Være ordentlig, ikke ha tilfeldige partnere.. ha færrest mulige.. så mye tanker!

Savner å kjenne en mann inne i meg, det skal jeg være ærlig på

Anonymous poster hash: 12681...e78

Gjør du noe for å møte nestemann?

Anonymous poster hash: b62b7...e2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nestemann, nestemann, nestemann, nestemann.... plutselig er du dau. Det er nå du lever livet, om x antall år er det for sent. :)

Nå var jeg kanskje litt rask i avtrekkeren iom vi ikke vet hvor du bor og hvordan bylivet er der, men uansett kommer man langt ved å stikke innom noen utesteder og sjekke hvem som er der. Plutselig står han der og du får en uforglemmelig natt!

Søndag morgen forventer vi gode nyheter fra deg! ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en ung kvinne som ikke har hatt kjæreste på 1,5 år nå. Har ikke rørt en mann i mellomtiden - tenkt at jeg vil vente til jeg finner den rette. Spare meg til ham igjen om dere skjønner. Tanken er romantisk og fin, men herregud som jeg begynner å lengte etter å få kjenne noen.

Uff... :(

Andre som har stått i mine sko?

Anonymous poster hash: 12681...e78

Heeeey, jeg og vil ha sex. Tøft at vi er ute etter det samme da.

Nei men seriøst, tror alle tenker på sex iblant. Selvsagt vil du ha sex, alle vil det:P. Men handler jo litt om hva man står for og hva man vil selv.

Vil du ha sex så er det nok ikke noe problem å få det. Ta en bytur så er det mer en nok villige gutter.

Men du kan jo tenke deg at du vil sikkert ikke ha en partner som har hatt sex med mange andre og de vil sikkert ikke de fleste som leter etter noe heler. Man kan jo se det litt sånn .

Anonymous poster hash: 7f625...1ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hva som hindrer meg.. synet på at jeg skal vente på nestemann. Være ordentlig, ikke ha tilfeldige partnere.. ha færrest mulige.. så mye tanker!

Savner å kjenne en mann inne i meg, det skal jeg være ærlig på

Anonymous poster hash: 12681...e78

Du er nok ikke alene om å ha det sånn. Det kan nok være både menn og kvinner som føler slik innimellom.

Men det er jo stor forskjell på å vente på den rette skal dukke opp, til å dra ut på byen å sjekke tilfeldige partnere.

Hvorfor ikke finne deg en fast venn du kan kose med fra tid til annen. Dette er jo trygt og seriøst, og du trenger ikke tenke på at du er "løs". Alle har behov for litt varme, intimitet og kos fra tid til annen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...