Gå til innhold

Disse polakkene...


Gjest Puso

Anbefalte innlegg

Jeg jobber på et lite sted i en matvarebutikk og har jobbet der i to år. For ca ett år siden, begynte det å komme en del polakker i bygda vår. Det er spesielt to personer som begynner å virke mistenkelig og jeg vil høre med dere ang. dette.

De kommer innom og handler nesten hver dag og det er klart de kjenner igjen de som jobber i butikken og noen pleier de faktisk å hilse på. Han ene av de liker meg tror jeg. Han ser på meg på en spesiell måte hver gang og så smiler han til meg hvis han ser meg ute og handle utenom at jeg er på jobb. Greit nok det, kan overleve det. Men så en dag så de meg ute og kjøre med bilen min. Han som viser meg litt ekstra oppmerksomhet skrek noe til meg, men jeg kjørte bare videre uten å bry meg om det. I går var de innom for å handle igjen og de så at jeg var på jobb. Jeg gadd ikke gå rundt i butikken så jeg gikk inn på pauserommet for å lage kaffe. Så ser jeg plutselig at disse to kjører på nedsiden av bygget hvor de ansatte pleier å parkere, og stopper opp rett ved siden av fronten på bilen. De stod stille i 3 sekunder og så kjørte de videre. Jeg ble helt paranoid! Hvorfor stoppet de? Ville de bare se på bilen fordi de likte den eller var det noe de ville stjele? Jeg er mest redd for at de ville ta registreringsnummeret på bilen for å så søke meg opp og komme på døren min til slutt! Og hva vil de av meg da? Kanskje vil de kidnappe meg og selge meg til polen som slave eller hore... Fikk ikke sove i natt pga dette, det er så ekkelt og hvorfor akkurat meg :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slutt å se for mye på film og lag deg skrullete fantasier.

Anonymous poster hash: 435a9...54e

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuller du? Kjenner mange polakker, de er akkurat som nordmenn. Du må slutte å fantasere. Gi dem en sjanse til det motsatte er bevist.



Anonymous poster hash: 06e50...169
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polakker er noen av de hyggeliste menneksene jeg kjenner.

Min oppfatning er at de blir litt "fremmedgjort" pga språket, men ellers er de helt lik som oss.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har mange polakker i blokka her jeg bor. Han ene har dame og en liten sønn på 1 år, allikevel tillater han seg å glane noe sykt hver gang jeg går forbi eller kommer kjørende. Synes det er pinlig. Min oppfattelse av polakker er at de er veldig glad i norske jenter, og det gjør dem ingenting å stå å glane på deg lenge.



Anonymous poster hash: 9fa01...ae1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber på et lite sted i en matvarebutikk og har jobbet der i to år. For ca ett år siden, begynte det å komme en del polakker i bygda vår. Det er spesielt to personer som begynner å virke mistenkelig og jeg vil høre med dere ang. dette.

De kommer innom og handler nesten hver dag og det er klart de kjenner igjen de som jobber i butikken og noen pleier de faktisk å hilse på. Han ene av de liker meg tror jeg. Han ser på meg på en spesiell måte hver gang og så smiler han til meg hvis han ser meg ute og handle utenom at jeg er på jobb. Greit nok det, kan overleve det. Men så en dag så de meg ute og kjøre med bilen min. Han som viser meg litt ekstra oppmerksomhet skrek noe til meg, men jeg kjørte bare videre uten å bry meg om det. I går var de innom for å handle igjen og de så at jeg var på jobb. Jeg gadd ikke gå rundt i butikken så jeg gikk inn på pauserommet for å lage kaffe. Så ser jeg plutselig at disse to kjører på nedsiden av bygget hvor de ansatte pleier å parkere, og stopper opp rett ved siden av fronten på bilen. De stod stille i 3 sekunder og så kjørte de videre. Jeg ble helt paranoid! Hvorfor stoppet de? Ville de bare se på bilen fordi de likte den eller var det noe de ville stjele? Jeg er mest redd for at de ville ta registreringsnummeret på bilen for å så søke meg opp og komme på døren min til slutt! Og hva vil de av meg da? Kanskje vil de kidnappe meg og selge meg til polen som slave eller hore... Fikk ikke sove i natt pga dette, det er så ekkelt og hvorfor akkurat meg :vetikke:

Hvorfor mener du at dette er spesielt ille når det er polakker? Hadde det vært bedre hvis det var nordmenn som gjorde det samme...?

Anonymous poster hash: 6c810...d9e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde vært like mye bekymret om det var nordmenn og. Samme hvor de kommer fra egentlig. Jeg stoler ikke på menn når de begynner å oppføre seg på den måten. Hva ville de egentlig? Ts

Anonymous poster hash: 1c260...3a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wow...

Paranoia i full blomstring her, blandet med sterke fordommer.

Kanskje den ene frontlykta di har sluttet å virke :-) kan det være det han "skrek"? Så ville de inspirere nærmere?

Tenk om polakker kan være hyggelige. Mind. Blown.

Ta deg sammen.

Anonymous poster hash: 94ef6...106

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager, det var ikke meningen å komme med fordommer. Jeg kjenner ikke så mange polakker men hører at de liker å stjele osv. Det er den oppfatningen jeg har. Vel, alt virker bra på bilen, og det spiller ingen rolle hva han ropte til meg. Det som skremte meg mest var at de bevist kjørte andre veien for å se om bilen min stod der! Er det ingen av dere som har en liten, bitteliten følelse av dette var litt ubehagelig ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mange polakker i blokka her jeg bor. Han ene har dame og en liten sønn på 1 år, allikevel tillater han seg å glane noe sykt hver gang jeg går forbi eller kommer kjørende. Synes det er pinlig. Min oppfattelse av polakker er at de er veldig glad i norske jenter, og det gjør dem ingenting å stå å glane på deg lenge.

Anonymous poster hash: 9fa01...ae1

You have a very lovely figure..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskjellen er vel kanskje at de fleste nordmenn som glaner faktisk gir seg når de blir "ferska"?

Polakker kan oppfattes som rimelig sultne.

Endret av Gunvald
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I følge polsk venninne, og i følge alt hun har overhørt polakker si om norske jenter, mens de ikke ante at hun selv var polakk som lyttet til det de sa, ser polske menn på norske kvinner som horer. Ikke lite heller. De e rgrove i språket, og har en helt forvrengt forestilling om hvordan norske kvinner er. Det er rett og slett kvalmt. Polske menn er slett ikke uskyldige menn... Så jeg syns du har en grunn til å tro at noe galt er i gjære.



Anonymous poster hash: d3c50...e59
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hva skal jeg gjøre? Jeg må ærlig innrømme at jeg er redd disse mennene. De er hyggelige og alt det for all del! Men hvorfor oppsøker de parkeringsplassen til de ansatte og stopper opp ved siden av bilen jeg kjører ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Livvakt

- Pansret bil

- Pepperspray

- Ikke gå ut etter det er mørkt

- Ikke gå alene noen steder

- Få mannen til å kjøre og hente deg på jobb

etc



Anonymous poster hash: 435a9...54e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Beklager, det var ikke meningen å komme med fordommer. Jeg kjenner ikke så mange polakker men hører at de liker å stjele osv. Det er den oppfatningen jeg har. Vel, alt virker bra på bilen, og det spiller ingen rolle hva han ropte til meg. Det som skremte meg mest var at de bevist kjørte andre veien for å se om bilen min stod der! Er det ingen av dere som har en liten, bitteliten følelse av dette var litt ubehagelig ?

Nordmenn liker å stjele også i likhet med andre nasjonaliteter. Du kan ikke generalisere et helt folkeslag utfra at det var en som ropte noe til deg...

Anonymous poster hash: 6c810...d9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Livvakt

- Pansret bil

- Pepperspray

- Ikke gå ut etter det er mørkt

- Ikke gå alene noen steder

- Få mannen til å kjøre og hente deg på jobb

etc

Anonymous poster hash: 435a9...54e

Og kjevle, stekepanne og gaffel... :danse:

Pepperspray er ulovlig.

Anonymous poster hash: 6c810...d9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og kjevle, stekepanne og gaffel... :danse:

Pepperspray er ulovlig.

Anonymous poster hash: 6c810...d9e

Hårspray kanskje er greit i stede, glemte i farta at de ikke var tillatt...

Høygaffel har lengre rekkevidde enn en gaffel, gå for det kanskje? Ljå, hammer, spikerpistol, ble venner med en leiemorder (finner ved å slå opp i en telefonkatalog sikkert. :P ). Mange muligheter.

Levere anmeldelse hadde jo vært moro. Jeg hadde ledd godt etterpå om noen kom og anmeldte noen for å ha sett på bilen deres i 3 sekunder. :fnise:

Anonymous poster hash: 435a9...54e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Haha" jeg ler meg ihjel. Er det noen her inne som eier empati? Så frekke folk er. Blir bare provosert at så mange driver og rett og slett ler av min bekymring. Respektløst. Takk skal dere ha! Fantastisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...