Gå til innhold

Venninnen til typen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har en skikkelig bra type som jeg har vært sammen med i 1,5 år. Vi har det veldig fint sammen, og ting er bra. Vi har kanskje litt lite sex, det er selvfølgelig skuffende men han påstår han bare ikke har så veldig stor sex drive.

Han har en veldig koselig vennegjeng hvor de er sammenspleiset og alle gode kompiser. De er alle veldig trivelige å være sammen med. Men, i vennegjengen er det en jente som gjør meg gal. Hun har hatt seg med nesten hele vennegjengen, inkludert typen min før vi ble sammen. Når hun drikker blir hun veldig løs, og ender stadig vekk opp med å bli med en eller annen i vennegjengen hjem. Denne jenta bekymrer meg masse, og i det siste har jeg ikke noenting til overs for henne og vil aller helst ikke at typen min skal ha noe med henne å gjøre.

En av mine beste venninners kjæreste er også i denne vennegjengen, og de har også ligget sammen. Både før han fikk seg dame, men også etter. Dette vet ikke venninnen min noe om, men han har jo vært utro og alle kompisene holder det hemlig for ham.

Det er ikke det at jeg ikke stoler på typen min, men jeg stoler ikke på henne. Når jeg vet at hun har så lite moralske grenser og faktisk tar for seg på opptatte menn. Typen min er ikke så veldig partyparty person, men liker å ta en øl med litt rolig musikk og snakke. Dessverre er det slik at hver eneste gang han drikker så er det akkurat som at han bare MÅ bli helt dritings. Bare dette bekymrer meg litt, men når jeg i tillegg vet at hun er på samme fest som min dritingse kjæreste så blir jeg stresset.... Om hun virkelig går inn for å prøve seg er jeg redd for at typen er så dritings at han ikke tenker noe mer over det, og at det ikke føles SÅ galt fordi de uansett har hatt seg før...

Har fortalt han om disse tankene og han ler jo bare, men det er faktisk veldig bekymrende og hver gang han er ute uten meg er jeg livredd for at hun ender opp på samme fest - og det gjør hun nesten hver gang. Selv om de skal ha guttekveld og jeg ikke får være med, så ender hun på mystisk vis opp der i løpet av kvelden..

Hva mener dere? Er jeg bare teit? Blir veldig stresset av å ha disse tankene og det gjør meg gal. Spesielt når typen vil på festival med guttegjengen.... og henne. De skal liksom sove i samme telt. Ååå....



Anonymous poster hash: e374f...b5b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor blir du ikke med på festivalen?

Jeg forstår du er bekymret det hadde jeg også vært, det er noe med jenter typen har vært med før :) Men du stoler vell på han? Å ligge i samme telt me ei annen hente hadde eg vært skeptisk det, om de hadde ligget med hverandre før hadde jeg vært end mer skeptisk.

Men en ting. Bestevennina di du snakker om. Du sier kameratene holder det hemlig for han? Det gjør du også! Du burde virkelig fortelle vennina di om dette.

Anonymous poster hash: 6790f...374

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde krevd at han drakk mindre når han var i lag med ho. Dersom han bryr seg om deg er det det minste han kan gjøre.

Er ille nok at du skal bli minnet på at de har ligget sammen hver gang dere er på fest, men når han reiser på festival, drikker seg dritings og sover i samme telt med ho hadde i alle fall ikke jeg klart å få ro i sjelen,



Anonymous poster hash: f3be2...ad8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor blir du ikke med på festivalen?

Jeg forstår du er bekymret det hadde jeg også vært, det er noe med jenter typen har vært med før :) Men du stoler vell på han? Å ligge i samme telt me ei annen hente hadde eg vært skeptisk det, om de hadde ligget med hverandre før hadde jeg vært end mer skeptisk.

Men en ting. Bestevennina di du snakker om. Du sier kameratene holder det hemlig for han? Det gjør du også! Du burde virkelig fortelle vennina di om dette.

Anonymous poster hash: 6790f...374

Har egentlig ikke råd til å bli med... Flytter snart til andre enden av landet og må nesten spare litt penger.

Ja, jeg vet. Tok det opp med en felles venninne, og vi ble enige om at vi egentlig ikke ville avsløre dette for henne. Hun er veldig, veldig i mot utroskap og i diskusjoner og lignende sier hun alltid at "jeg kunne aldri vært sammen med en som er utro", "jeg kunne aldri tilgitt typen" osv. Har vel og merke sagt til kjæresten hennes at dersom han ikke forteller henne det i løpet av sommeren, så kommer jeg til å gjøre det. Håper mest på at han gjør det og er ærlig med henne.

Anonymous poster hash: e374f...b5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville tenkt følgende:

HVIS han er utro er han ute av døra sammen med venninna om det var henne som lånte ut hullet sitt.

Du kan ikke være lykkelig og samtidig være redd for om han skal gjøre noe, du må stole på din partner! :)

Hvis hun prøver seg er det HANS ansvar å si NEI.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville tenkt følgende:

HVIS han er utro er han ute av døra sammen med venninna om det var henne som lånte ut hullet sitt.

Du kan ikke være lykkelig og samtidig være redd for om han skal gjøre noe, du må stole på din partner! :)

Hvis hun prøver seg er det HANS ansvar å si NEI.

Jeg er klar over dette, men det er tungt å svelge. Og det jeg er redd for er jo at det skjer når han er helt møkings, så husker han veldig lite av det og velger å holde det hemmelig for meg. Kompisene eller venninnen kommer ikke til å fortelle det til meg, så da er det ikke så vanskelig å skjule det hvis han vil... Er generelt ikke redd for noen andre jenter, det er kun henne fordi hun rett og slett er vant til å få det som hun vil og det hadde ikke forundret meg om hun tuller meg hodet hans når han er full.

Anonymous poster hash: e374f...b5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har egentlig ikke råd til å bli med... Flytter snart til andre enden av landet og må nesten spare litt penger.

Ja, jeg vet. Tok det opp med en felles venninne, og vi ble enige om at vi egentlig ikke ville avsløre dette for henne. Hun er veldig, veldig i mot utroskap og i diskusjoner og lignende sier hun alltid at "jeg kunne aldri vært sammen med en som er utro", "jeg kunne aldri tilgitt typen" osv. Har vel og merke sagt til kjæresten hennes at dersom han ikke forteller henne det i løpet av sommeren, så kommer jeg til å gjøre det. Håper mest på at han gjør det og er ærlig med henne.

Anonymous poster hash: e374f...b5b

Forstår det er veldig vanskelig å si noe sånn. Men tenker hvertfall hvis hun er så imot det så burde hun få vite. Så bra du gjorde det rette og ga typen en sjans til å si det. Hvis han ikke gjør håper jeg du sier det til henne :)

Evnt kan du be han bli hjemme med deg? Eller drikke mindre. Snu situasjonen å spør hva han hadde gjort dersom du skulle på festival og sovet i telt med en du har hatt sex med :)

Anonymous poster hash: 6790f...374

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ikke begynn å heng med på festene kun for å "spionere"!

Du kommer til å bli gal av det!

Her er det nok desverre slik at du bare må stole på typen din..

Når det er sakt;

HVA ER GREIA MED JENTER I GUTTEGJENGER??!

Alle kaller de seg for "guttejenter" og de går ikke med andre jenter fordi de ikke kan snakke om sminke hele dagen, også er det så mye drama.

-VEL... -av alle jentene jeg kjenner er disse såkalte "guttejentene" de som er virkelig OVERLESSA med sminke og det er de som lager drama, ikke noe problem når de ikke er der!

Kan vi ikke kalle en spade for en spade?

-de er oppmerksomhetssyke og sjalu og ser på alle andre jenter som konkurranse.. det er derfor det blir drama rundt de og de kun holder seg med mannfolk.

Uff.. dagens utblåsning ;)

Til slutt vil jeg forresten si at du må fortelle til venninna de at typen har vært utro.

Hadde ikke du ønsket å vite det?

Lykke til :)

Anonymous poster hash: 1e670...ca7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Ikke bekymr deg du. Hun betyr ingenting for ham. Han har valgt deg. Men damer som henne er et problem. Ikke gjør henne til et større :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ikke begynn å heng med på festene kun for å "spionere"!

Du kommer til å bli gal av det!

Her er det nok desverre slik at du bare må stole på typen din..

Når det er sakt;

HVA ER GREIA MED JENTER I GUTTEGJENGER??!

Alle kaller de seg for "guttejenter" og de går ikke med andre jenter fordi de ikke kan snakke om sminke hele dagen, også er det så mye drama.

-VEL... -av alle jentene jeg kjenner er disse såkalte "guttejentene" de som er virkelig OVERLESSA med sminke og det er de som lager drama, ikke noe problem når de ikke er der!

Kan vi ikke kalle en spade for en spade?

-de er oppmerksomhetssyke og sjalu og ser på alle andre jenter som konkurranse.. det er derfor det blir drama rundt de og de kun holder seg med mannfolk.

Uff.. dagens utblåsning ;)

Til slutt vil jeg forresten si at du må fortelle til venninna de at typen har vært utro.

Hadde ikke du ønsket å vite det?

Lykke til :)

Anonymous poster hash: 1e670...ca7

Hun er akkurat slik som du beskriver. Vi var helt ok venner før, men plutselig fjernet hun meg fra facebook av en eller annen grunn. Etter det har jeg ikke orka å prøve å holde det skjult at jeg misliker henne.

Som jeg skrev litt lenger opp så har jeg sagt til den utro kjæresten til venninnen min at han må fortelle det, hvis ikke gjør jeg det.

Anonymous poster hash: e374f...b5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Huff ikke begynn å heng med på festene kun for å "spionere"!

Du kommer til å bli gal av det!

Her er det nok desverre slik at du bare må stole på typen din..

Når det er sakt;

HVA ER GREIA MED JENTER I GUTTEGJENGER??!

Alle kaller de seg for "guttejenter" og de går ikke med andre jenter fordi de ikke kan snakke om sminke hele dagen, også er det så mye drama.

-VEL... -av alle jentene jeg kjenner er disse såkalte "guttejentene" de som er virkelig OVERLESSA med sminke og det er de som lager drama, ikke noe problem når de ikke er der!

Kan vi ikke kalle en spade for en spade?

-de er oppmerksomhetssyke og sjalu og ser på alle andre jenter som konkurranse.. det er derfor det blir drama rundt de og de kun holder seg med mannfolk.

Uff.. dagens utblåsning ;)

Til slutt vil jeg forresten si at du må fortelle til venninna de at typen har vært utro.

Hadde ikke du ønsket å vite det?

Lykke til :)

Anonymous poster hash: 1e670...ca7

Greia med disse jentene er at de ikke takler konkurranse med andre jenter. De vil føle seg spesielle. Og som eneste jenter i guttegjenger er de det. Dårlig selvbikde,dårlig selvtillit og gjerne noe ensomhetsfølelse. Lett å forstå. Ikke like lett å akseptere. Mange av disse jentene er pene,derav de ikke tåler konkurranse. Med ei eller flere slike i vennegjengen øker jo utryggheten. For andre jenter.

Men en må velge : stole på eller ikke. En har ikke noe valg akkurat. Om du da ikke er et polsk rivjern. De damene der har kustus på menns :-) kanskje vi skal slutte å være så korrekte? Og lytte til "Jolyn Jolyn.." :-)

Ta kontroll over menna damer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår det er veldig vanskelig å si noe sånn. Men tenker hvertfall hvis hun er så imot det så burde hun få vite. Så bra du gjorde det rette og ga typen en sjans til å si det. Hvis han ikke gjør håper jeg du sier det til henne :)

Evnt kan du be han bli hjemme med deg? Eller drikke mindre. Snu situasjonen å spør hva han hadde gjort dersom du skulle på festival og sovet i telt med en du har hatt sex med :)

Anonymous poster hash: 6790f...374

Anonymous poster hash: e374f...b5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår det er veldig vanskelig å si noe sånn. Men tenker hvertfall hvis hun er så imot det så burde hun få vite. Så bra du gjorde det rette og ga typen en sjans til å si det. Hvis han ikke gjør håper jeg du sier det til henne :)

Evnt kan du be han bli hjemme med deg? Eller drikke mindre. Snu situasjonen å spør hva han hadde gjort dersom du skulle på festival og sovet i telt med en du har hatt sex med :)

Anonymous poster hash: 6790f...374

Wops, den forrige ble postet ved en feil før jeg rakk å skrive noe.

Han blir kjempefornærmet om jeg ber han drikke mindre. Han synes jeg "nekter å la han ha det moro", at jeg prøver å ødelegge for han. At han hele tiden blir så dritings synes jeg ikke er noe morsomt når jeg er med på festen og er full selv heller, så når jeg ikke er med er det i alle fall stressende.

Har en kompis av meg som jeg plutselig havnet i seng med sommeren før vi ble sammen. Kjæresten min hater denne fyren, og tåler ikke trynet på han. Om jeg får en facebookmelding eller noe blir han veldig irritert. Snakker aldri med han og drikker ikke med han, så irriterer meg at typen ikke kan gjøre det samme for min del. Han har vel og merke prøvd en del å unngå henne, men hjelper lite når resten av kompisene er så glad i henne og vil ha henne med... Skulle ønske jeg bare kunne truet med å banke henne slik som typen har gjort med ekskompisen min :fnise:

Anonymous poster hash: e374f...b5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg opplevde akkurat det samme når jeg var i mitt første forhold som 18-åring. Typen min hadde en stor, sammensveisa vennegjeng. For deg meste par, men også noen single gutter. Og ei jente, skikkelig guttejente, som igla seg innpå alle guttene. Hun har på ett eller annet tidspunkt klina/hatt sex med alle guttene i vennegjengen, og jeg fikk selv oppleve ett par ganger at hun klina med en av de som hadde dame. I tillegg var hun "bestevenninna" til typen min, og i perioder var hun nesten like mye på besøk hos han som jeg var. En dag spurte lille roren hans hvem som egentlig var kjæresten hans av oss to.. Jeg kom egentlig ganske godt overens med henne, men var fortsatt litt bekymret når de drakk sammen. Og det hadde jeg god grunn til, for ved en anledning fortalte to av de andre jentene i vennegjengen at hun og typeb min hadde klina på nach en gang. Jeg konfronterte henne og merkelig nok drepte jeg henne ikke, men klarte å få ut av henne at det hadde skjedde to ganger. Jeg holdt ut litt til, men typen min fortsatte å henge med henne, og da gadd jeg ikke mer. Etter det ble slutt mellom oss, ga de det en sjanse, men det gikk visst ikke :P Merkelig.. Er jo ikke like interessant lenger når hun ikke "konkurrerer" mot noen dame..

Sånne mennesker må ha forferdelig lite selvtillit!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er akkurat slik som du beskriver. Vi var helt ok venner før, men plutselig fjernet hun meg fra facebook av en eller annen grunn. Etter det har jeg ikke orka å prøve å holde det skjult at jeg misliker henne.

Som jeg skrev litt lenger opp så har jeg sagt til den utro kjæresten til venninnen min at han må fortelle det, hvis ikke gjør jeg det.

Anonymous poster hash: e374f...b5b

Ja de jentene der er en egen rase tror jeg, for det er jo samme greia med de alle sammen.

Og jeg synes heller ikke du skal skjule at du misliker henne.

Om det skulle bli et tema må du bare gjøre det klinkene klart for henne at det er fordi hun ligger med folk som hun vet har kjæreste (selvfølgelig er dette like mye guttens ansvar også) og fordi hun ikke er spesielt hyggelig å være sammen med!

De jentene der har en tendens til å tro at alle jenter som ikke liker de bare er sjalu (fordi de er slik selv), mens tilfellet er at det er personligheten deres som er problemet. Vi hadde en slik jente i vår venninnegjeng før. Jeg hadde ikke så store problemer med henne annet enn at hun var uærlig med andre venninner (legge an på typen deres osv).

Til slutt var hun uvenn med alle og begynnte å bare henge med gutter for der var det så lite drama. Vi andre er venninner enda og det har ikke væry nie drama siden hun forsvant..

Bare å legge sammen to og to hehe ;)

Anonymous poster hash: 1e670...ca7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff ikke begynn å heng med på festene kun for å "spionere"!

Du kommer til å bli gal av det!

Her er det nok desverre slik at du bare må stole på typen din..

Når det er sakt;

HVA ER GREIA MED JENTER I GUTTEGJENGER??!

Alle kaller de seg for "guttejenter" og de går ikke med andre jenter fordi de ikke kan snakke om sminke hele dagen, også er det så mye drama.

-VEL... -av alle jentene jeg kjenner er disse såkalte "guttejentene" de som er virkelig OVERLESSA med sminke og det er de som lager drama, ikke noe problem når de ikke er der!

Kan vi ikke kalle en spade for en spade?

-de er oppmerksomhetssyke og sjalu og ser på alle andre jenter som konkurranse.. det er derfor det blir drama rundt de og de kun holder seg med mannfolk.

Uff.. dagens utblåsning ;)

Til slutt vil jeg forresten si at du må fortelle til venninna de at typen har vært utro.

Hadde ikke du ønsket å vite det?

Lykke til :)

Anonymous poster hash: 1e670...ca7

Sry.... men alle "guttejenter" er ikke slik, finnes de av oss som henger ut med gutter grunnet like interesser og lite drama.. som ikke har behov for å ha på mer enn max mascara... :)

Anonymous poster hash: fb544...f9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sry.... men alle "guttejenter" er ikke slik, finnes de av oss som henger ut med gutter grunnet like interesser og lite drama.. som ikke har behov for å ha på mer enn max mascara... :)

Anonymous poster hash: fb544...f9e

Det der med drama er det dummeste jeg hører.. nok av jentegjenger hvor det ikke er drama.

De klarer jo tydeligvis fint å være venninner, det er jo DU som har et problem med at det er drama?

Men selvfølgelig er ikke ALLE sånn, men veldig mange er sånn.

I min venninnegjeng har vi forskjellige interesser alle sammen, alt fra strikking til blogging til jakt til langrenn.

Venninnen vår som "meldte seg ut" mente hun hadde mere gutteinteresser.

Hva i alle dager er liksom gutteinteresser?

Jenter kan da like å kjøre motorcross uten å gå rundt i saggebukser og yamahajakke til vanlig?!

Anonymous poster hash: 1e670...ca7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor klem til deg TS, jeg skjønner veldig godt at dette er vanskelig for deg - og jeg kjenner meg igjen. Vi har en lignende situasjon i min gjeng og med min kjæreste dessverre. Når det er sagt er jeg en sånn jente som digger å henge med gutta. Jeg har alltid hatt mye guttekompiser (jentevenner også altså, som jeg er veldig glad i og mye sammen med), jeg kan gjerne bli med guttegjengen på bytur alene og har det generelt veldig gøy med guttekompisene mine. Det er ikke fordi jeg vil flørte, få oppmerksomhet, være midtpunktet eller føle meg spesiell. Det er fordi jeg har det så gøy sammen med de, vi har lik humor, vi snakker om de samme tingene, vi kan være fullstendig avslappet sammen og det er absolutt ikke noe drama. Jeg klarer ikke sette fingeren på det, men det er noe med hva man snakker om og hvordan man snakker sammen. Sorry, avsporing, men ALLE jenter som henger med gutter er ikke egentlig tøser som vil gjøre seg spesielle ;)



Anonymous poster hash: d253b...de4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stor klem til deg TS, jeg skjønner veldig godt at dette er vanskelig for deg - og jeg kjenner meg igjen. Vi har en lignende situasjon i min gjeng og med min kjæreste dessverre. Når det er sagt er jeg en sånn jente som digger å henge med gutta. Jeg har alltid hatt mye guttekompiser (jentevenner også altså, som jeg er veldig glad i og mye sammen med), jeg kan gjerne bli med guttegjengen på bytur alene og har det generelt veldig gøy med guttekompisene mine. Det er ikke fordi jeg vil flørte, få oppmerksomhet, være midtpunktet eller føle meg spesiell. Det er fordi jeg har det så gøy sammen med de, vi har lik humor, vi snakker om de samme tingene, vi kan være fullstendig avslappet sammen og det er absolutt ikke noe drama. Jeg klarer ikke sette fingeren på det, men det er noe med hva man snakker om og hvordan man snakker sammen. Sorry, avsporing, men ALLE jenter som henger med gutter er ikke egentlig tøser som vil gjøre seg spesielle ;)

Anonymous poster hash: d253b...de4

Skjønner godt, er selv litt slik at jeg synes det kan være mye mer allright å henge med kompiser enn venninner. Mye drittsnakk og "jentesnakk" med venninnene, mens med kompiser kan man snakke om alt mellom himmel og jord. Men hun er der bare for oppmerksomheten, virker det som. Hun er rett og slett dum som et brød. Skjønner ikke hvorfor guttene liker å ha henne med på fest, må være at hun har store pupper. Kan umulig være den dårlige sminken i alle fall...

Anonymous poster hash: e374f...b5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...