privatøko

Gå til innhold

Foto

DAB radio

• Please log in to reply
5 svar på dette emnet

#1 AnonymBruker

AnonymBruker

.

• Anonym
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1 913 767 innlegg
  • Ble med 2. aug. 10
  • Kjønn: Ikke viktig

Skrevet 15 desember 2013 - 21:28

Skal kjøpe en DAB-radio til mine foreldre til jul. De liker å sitte på kjøkkenet og høre på radioen, på morgenkvisten. Men min mor er ikke teknologisk av seg. Far klarer seg helt fint. De har WiFi hjemme.

Er det noen som har tips til en lettforståelig radio, med enkel betjening? Mor er mye alene hjemme, og da må hun klare å finne frem på radioen alene.

Pris 500-1000,-

Anonymous poster hash: 7bb7a...24c
  • 0
Dette innlegget er skrevet av en innlogget bruker som ønsker å være anonym. Alle slike innlegg havner inn under nicket "AnonymBruker".

#2 Lutetium 71

Lutetium 71

A-Kjendis

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11 956 innlegg
  • Ble med 23. sep. 11
  • Kjønn: Mann

Skrevet 16 desember 2013 - 01:31

Skal kjøpe en DAB-radio til mine foreldre til jul. De liker å sitte på kjøkkenet og høre på radioen, på morgenkvisten. Men min mor er ikke teknologisk av seg. Far klarer seg helt fint. De har WiFi hjemme.

Er det noen som har tips til en lettforståelig radio, med enkel betjening? Mor er mye alene hjemme, og da må hun klare å finne frem på radioen alene.

Pris 500-1000,-

Kjøp en Pinell Supersound. Den har alle tre (FM/DAB/WiFi)

• 0
Får du ikke dreis på de linkene du legger ut på kåge? Fear not, Lutetium har frivillig svettet og knadd sammen en proff veiledning til deg! Jeg har også lagd en liten guide om hvordan legge ut bilder, og hvordan man skjuler spoilere.

#3 AnonymBruker

AnonymBruker

.

• Anonym
  • 1 913 767 innlegg
  • Ble med 2. aug. 10

Skrevet 19 desember 2013 - 19:47

Takk for tipset. Det ble en Pinell Supersound II, så nå håper jeg mottakerene blir glade :)

• 0
Dette innlegget er skrevet av en innlogget bruker som ønsker å være anonym. Alle slike innlegg havner inn under nicket "AnonymBruker".

#4 AnonymBruker

AnonymBruker

.

• Anonym
  • 1 913 767 innlegg
  • Ble med 2. aug. 10

Skrevet 19 desember 2013 - 19:50

Jeg kjøpte meg pinell explorer, litt dyrere, men jeg er veldig fornøyd :)

Anonymous poster hash: aefe0...191
  • 0

#5 AnonymBruker

AnonymBruker

.

• Anonym
  • 1 913 767 innlegg
  • Ble med 2. aug. 10

Skrevet 19 desember 2013 - 19:57

Må man ha internett for å bruke en DAB radio? Har ikke internett hjemme, er det noen vits da?

Anonymous poster hash: 222d3...69a
  • 0

#6 Lutetium 71

Lutetium 71

A-Kjendis

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 11 956 innlegg
  • Ble med 23. sep. 11
  • Kjønn: Mann

Skrevet 19 desember 2013 - 20:03

Må man ha internett for å bruke en DAB radio? Har ikke internett hjemme, er det noen vits da?

Anonymous poster hash: 222d3...69a

Internettradio er for internett (wifi). DAB er for DAB. DAB sendes på lufta, akkurat som det gode gamle FM signalet. Så det går finfint an å bruke DAB uten internett (de to har ingenting med hverandre å gjøre).

• 0
Får du ikke dreis på de linkene du legger ut på kåge? Fear not, Lutetium har frivillig svettet og knadd sammen en proff veiledning til deg! Jeg har også lagd en liten guide om hvordan legge ut bilder, og hvordan man skjuler spoilere.

0 bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 0 gjester, 0 skjulte brukere