Gå til innhold

Et ikke-bitchete hundeforum?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Noen som har et hundeforum å annbefale? Et der hvor deltagerene er konstruktive og sakelige?

Takk

Ts



Anonymous poster hash: 25a1a...cf3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vil anbefale hundesonen.no, alle forumer har sine svakheter men absolutt mange kyndige og hyggelige mennesker der inne =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil anbefale hundesonen.no, alle forumer har sine svakheter men absolutt mange kyndige og hyggelige mennesker der inne =)

Takk skal du ha!

Anonymous poster hash: 25a1a...cf3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil anbefale hundesonen.no, alle forumer har sine svakheter men absolutt mange kyndige og hyggelige mennesker der inne =)

Styr unna dette forumet! De mobber folk. Premenstruelle kjerringer der bare.

Da er canis.no faktisk bedre. Eller rett og slett kvinneguiden

Anonymous poster hash: e5ea8...615

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Styr unna dette forumet! De mobber folk. Premenstruelle kjerringer der bare.

Da er canis.no faktisk bedre. Eller rett og slett kvinneguiden

Anonymous poster hash: e5ea8...615

Hmm... Takk for svar!

Anonymous poster hash: 25a1a...cf3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen erfaring med det selv, men jeg har sett på dyreforumet her at flere omtaler fuglehunder.no som er fint forum.

Selv syntes jeg både canis og KG er veldig ukoselige hundeforumer. Det er for mye sort/hvitt, aggressivitet mellom brukerne og enkeltbrukere som er selvutnevnte orakler.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har ingen erfaring med det selv, men jeg har sett på dyreforumet her at flere omtaler fuglehunder.no som er fint forum.

Selv syntes jeg både canis og KG er veldig ukoselige hundeforumer. Det er for mye sort/hvitt, aggressivitet mellom brukerne og enkeltbrukere som er selvutnevnte orakler.

Jepp. Men sammenliknet med hundesonen, er det mindre østrogen, bitching og sammensvergelser mot enkeltbrukere. Har sett flere bli mobbet ut av forumet, ordentlig stygt altså.

Anonymous poster hash: e5ea8...615

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Men sammenliknet med hundesonen, er det mindre østrogen, bitching og sammensvergelser mot enkeltbrukere. Har sett flere bli mobbet ut av forumet, ordentlig stygt altså.

Anonymous poster hash: e5ea8...615

Jeg fatter ikke at man kan være så stygge mot hverandre :( Man skulle jo tro at folk klarte å oppføre seg og samles rundt noe så koselig som hund.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... Hva skal jeg velge mon tro? Takk for alle innspill så langt!



Anonymous poster hash: 25a1a...cf3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker hundesonen, men jeg passer på å skrive veldig forsiktig og underdanig :P



Anonymous poster hash: 98ac8...7f8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fatter ikke at man kan være så stygge mot hverandre :( Man skulle jo tro at folk klarte å oppføre seg og samles rundt noe så koselig som hund.

Ja, men moderatorer er med på det også faktisk.

Det er en mobbeklubb! :( helt forferdelig.

Ja, kanskje vi skal starte et nytt forum ;)

Anonymous poster hash: e5ea8...615

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men moderatorer er med på det også faktisk.

Det er en mobbeklubb! :( helt forferdelig.

Ja, kanskje vi skal starte et nytt forum ;)

Anonymous poster hash: e5ea8...615

Vi kan starte www.Det-Koselige-Hundeforumet.no :biggrin:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kan starte www.Det-Koselige-Hundeforumet.no :biggrin:

Det haddefått kult da :D

Anonymous poster hash: e5ea8...615

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes hundesonen er full av overlegne mennesker. De fleste diskusjoner er ukomfortable å lese, det blir slengt så mange sarkastiske kommentarer rundt. Er en av grunnene til at jeg velger å ikke skrive noe særlig der inne.

Det finnes noen flotte mennesker der inne da, og folk hjelper som regel hvis du spør, bare ikke nevn bur... :)



Anonymous poster hash: 22d56...fc5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg har vært innom noen fora, og felles for alle er at dersom jeg formulerer meg saklig og konstruktivt, så får jeg saklige og konstruktive svar. Imidlertid er det alltid noen som selv formulerer seg aggressivt og mangelfullt, og velger å ta alle svar som ikke er 100% enige og servert med silkehansker med sukker på, som personangrep, kritikk og trakassering. Og disse lager stadig vekk innlegg om hvor grusomt forum X og forum Y er.

Alt i alt trives jeg fint på Canis, men man kan ikke ta seg nær av hver eneste småskjeve kommentar om man skal henge på forum. Man lærer langt mer om man er uenige ;)



Anonymous poster hash: b9289...f0b
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, jeg har vært innom noen fora, og felles for alle er at dersom jeg formulerer meg saklig og konstruktivt, så får jeg saklige og konstruktive svar. Imidlertid er det alltid noen som selv formulerer seg aggressivt og mangelfullt, og velger å ta alle svar som ikke er 100% enige og servert med silkehansker med sukker på, som personangrep, kritikk og trakassering. Og disse lager stadig vekk innlegg om hvor grusomt forum X og forum Y er.

Alt i alt trives jeg fint på Canis, men man kan ikke ta seg nær av hver eneste småskjeve kommentar om man skal henge på forum. Man lærer langt mer om man er uenige ;)

Anonymous poster hash: b9289...f0b

Hundesonen har jeg forresten ikke helt fått taket på - en del interessante tråder der, men jeg synes det var vanskelig å komme inn i forumet. Virket som de fleste kjente hverandre godt, og det var stadig henvisninger til haugevis av personlige ting jeg ikke ante noe om, så det føltes som å være en fremmed som prøver å bryte seg inn i en godt sammensveiset vennegjeng. Ingen direkte mobbing som jeg fikk med meg, men jeg følte meg som den eneste fremmede.

Anonymous poster hash: b9289...f0b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror at hundeforum kan bli litt som forum hvor man diskuterer barn og oppdragelse (uten at jeg vet det - bare noe jeg tror), fordi det finnes så mange måter å gjøre ting på, og folk er veldig uenige i hva som er det "riktige". Jeg ser sjelden en diskusjon på facebook eller et forum som er hyggelig uten at noen kommer med spydigheter eller at det blir oppfattet sånn. Antagelig er det også sånn fordi vi alle har en tendens til å ta ting litt personlig når det gjelder hundene våre om hva andre mener om vårt eget hundehold.

Det jeg synes er mest "interessant" er det at disse "positive forumene" så diskutere man at man skal oppfordre til ønsket atferd, være snille med hundene osv osv - men menneskene som diskuterer de kan jo være forferdelig ekle med hverandre! Stor forskjell på liv og lære...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble litt overrasket over hundemiljøet på nett etter at jeg fikk valp selv, og begynte å lete rundt etter informasjon. Enkelte er så utrolig sinte og sure og påståelige! Det er 1 fasit og det er deres fasit.

Når jeg er ute med valpen og treffer andre med hunder er de alltid veldig hyggelige, så skjønner ikke hvorfor stemningen plutselig blir så dårlig på internett :jolie:



Anonymous poster hash: 54f54...8f2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ble litt overrasket over hundemiljøet på nett etter at jeg fikk valp selv, og begynte å lete rundt etter informasjon. Enkelte er så utrolig sinte og sure og påståelige! Det er 1 fasit og det er deres fasit.

Når jeg er ute med valpen og treffer andre med hunder er de alltid veldig hyggelige, så skjønner ikke hvorfor stemningen plutselig blir så dårlig på internett :jolie:

Anonymous poster hash: 54f54...8f2

Jeg tror nok at folk tenker at hva de sier på nett ikke er så farlig. Det er anonymt, og det er lett å trekke seg unna hvis det blir for mye...

Anonymous poster hash: 25a1a...cf3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...