Gå til innhold

Er det greit at jeg tar jomfrudommen hans?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg møtte på en gutt i dag, som jeg var på fest med for en god stund tilbake. Vi rota litt den gangen, og det kom frem til at han er jomfru. Det var han som tok initiativ og han likte meg veldig godt, men jeg avviste på en måte fordi jeg sa til kompisen hans(han spurte) at jeg ikke var keen på noe mer.

Men nå har jeg lyst å spørre denne gutten om han vil finne på noe en dag, slik at jeg kan ta jomfrudommen hans :wow: tanken tenner meg. Men er redd om denne kommer til å stemple meg som en player? Fordi kompisene hans kommer GARANTERT til å få vite det. Og de er ikke akkurat modne ennå... (17-18 åringer)

Men har så lyst å ta jomfrudommen hans! Syns dere dette høres ut som en god eller ond plan?



Anonymous poster hash: 783fc...ac6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En god plan! Hvor gammel er du, er du deilig? Hvilken gutt sier nei til fitte



Anonymous poster hash: 6c84e...d92
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du gjør det klart at du ikke vil noe mer, ellers kan du risikere å gjøre han forvirret eller såre han. Ellers tror jeg få gutter har noe imot å miste jomfrudommen når sjansen byr seg.



Anonymous poster hash: 439dc...d7e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En god plan! Hvor gammel er du, er du deilig? Hvilken gutt sier nei til fitte

Anonymous poster hash: 6c84e...d92

Serriøst? Jeg var nesten redd at det var slemt av meg, fordi jeg player han jo... På en måte?

Men hvis folk ikke syns dette er slemt så kjører jeg på!

Til spm ditt, jeg er 18 snart 19. Hører ofte at jeg er deilig ja ;):P

TS

Anonymous poster hash: 783fc...ac6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du tatt mange jomfrugutter? Du høres ut som en player ja.



Anonymous poster hash: 6c84e...d92
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du tatt mange jomfrugutter? Du høres ut som en player ja.

Anonymous poster hash: 6c84e...d92

Nei, aldri :)

Anonymous poster hash: 783fc...ac6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjør på. Men det er viktig at du tar kontrollen. Ikke bare ligg der. Lær han å respektere kvinner i senga, å gi henne orgasme. Det kommer han (og de han kommer til å være sammen med) til å takke deg for senere.



Anonymous poster hash: 682cb...c47
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inggolf

jeg synes så absolutt ikke at du virker noe mer moden enn disse kompisene hans akkuratt....

Men nei, jeg synes du ikke skal ta jomfrudommen hans kun for å ta jomfrudommen hans...

utnytting vil jeg betegne det som, ettersom du kun er ute etter det og ikke noe annet/mer..

Endret av NozMonster
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Snerk

Hvis han vet hvordan ståa er og dere begge vil, ser jeg ikke hvorfor dere ikke skal gjøre det. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes så absolutt ikke at du virker noe mer moden enn disse kompisene hans akkuratt....

Men nei, jeg synes du ikke skal ta jomfrudommen hans kun for å ta jomfrudommen hans...

utnytting vil jeg betegne det som, ettersom du kun er ute etter det og ikke noe annet/mer..

Enig med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sleik han i anus!



Anonymous poster hash: f110b...bde
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette hadde vært interessant å svarene i tråden hvis TS var en gutt og jomfruen var en jente.



Anonymous poster hash: 439dc...d7e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, noen på jo ta jomfrudommen hans en eller annen gang. Hvordan det skal gjøres vet jeg ikke. Hvis du vil knulle han, og han vil knulle deg så kan vel ikke vi i dette forumet bestemme det. Lykke til med det du velger! Og pass på guttungen, så han ikke får en dårlig opplevelse, men en opplevelse som gjør at han nesten ikke kan vente til neste gang! ;)



Anonymous poster hash: e8d0a...1bc
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...