Gå til innhold

Jævla gutt :(


Flynn

Anbefalte innlegg

Må bare få ut litt frustrasjon og lei-seg-het her nå. Jævla idiot-gutt som plutselig har blitt usikker og bare unngår å si det til meg, sånn at jeg må gå rundt med en dårlig magefølelse og regelrett føle meg som dritt helt fram til jeg fikk dratt det ut av han på sms i går kveld. Burde vel egentlig gi opp hele greia, jeg er liksom heldig hvis jeg får se han en gang i uka. Faen! Nå sitter jeg her med hovne øyne etter å ha grått halve natten. Jeg er så utrolig glad i han så dette gjør innmari vondt. Trodde vi var på "the same page"... Fuck :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åh, det der svir skikkelig :klem:

Beste du kan gjøre er å prøve å verne om følelsene dine, la ham trekke seg unna og finn heller ut hva du vil. For å si det sånn, om han hadde ønsket å være med deg, hadde han vært med deg, når han er usikker holder han flere muligheter og sånn åpne....



Anonymous poster hash: 27e3d...3b6
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HappyWaffle

alltid like vondt det der. men du fortjener ikke å bli behandlet som om du bare er en liten brikke i livet hans. om han virkelig hadde likt deg så ville han brukt mer tid med deg, snakket med deg og du ville merket at han ville ha deg. :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Forfulgt

alltid like vondt det der. men du fortjener ikke å bli behandlet som om du bare er en liten brikke i livet hans. om han virkelig hadde likt deg så ville han brukt mer tid med deg, snakket med deg og du ville merket at han ville ha deg. :hug:

Men kanskje han følte at han var en brikke i ditt spill også. Ting har alltid to sider vettu.

Bare noe jeg tenkte på.

Men, men.

Med venleik heilsing

Erik Ribsskog

Link til blogg slettet

Sophie-Ann, mod

Endret av Sophie-Ann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for støttende svar. Vi har vært så close veldig lenge, og det har vært veldig klart at vi liker hverandre veldig godt. Han var den jeg kunne snakke med om alt, og vi har hatt så mange fine stunder sammen. Og så plutselig skjer det her... Skjønner ikke hvordan han bare kan ombestemme seg sånn :( Er vel ikke noe mer jeg kan gjøre. Har sendt nok patetiske meldinger. Er så innmari trist, men er en liten trøst å kunne fortelle alt her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal ha kudos for god innsikt i situasjonen, at du skjønner når det er "tapt" og ikke klamrer deg fast og gjør situasjonen verre for dere begge. Du har iallefall selvrespekt, og fortjener nok bedre. Med bedre mener jeg en som vil ha deg 100% fra første stund, og behandler deg med respekt. :)



Anonymous poster hash: 125a3...0b8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk :) Men jeg klamrer meg nok dessverre litt fast... Håper jeg klarer å gi helt slipp snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :) Men jeg klamrer meg nok dessverre litt fast... Håper jeg klarer å gi helt slipp snart.

Lykke til ihvertfall :)

Anonymous poster hash: 125a3...0b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LonelyAngel

Kan du ikke fortelle oss litt mer detaljert? Merket du at han plutselig tok mindre intiativ? Hva gav deg den dårlige magefølelsen? Og hva skrev han på sms i går?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, plutselig hørte jeg ikke noe særlig fra han mer, og vi pleide å sende sms hver dag. Var aldri han som spurte om vi skulle finne på noe mer, og når jeg spurte, var han alltid allerede opptatt eller hadde planer senere. Svarene jeg fikk på smsene jeg sendte virket halvhjertet, og på grunn av alt dette fikk jeg bare rett og slett en dårlig følelse og ble lei meg og nedfor. Sjekket mobilen hele tiden. Så i går mannet jeg meg opp og spurte på sms om han var noe interessert i meg i det hele tatt fremdeles, og da var svaret at han ikke visste. Så, ja, er vel litt mer av historien det. Plutselig bare visste han ikke, og vi har holdt på i mange mange måneder. Ble jeg bare uinteressant? Ble han lei av meg? Jeg skjønner ingenting... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er han bare en gutt, i forståelsen av ikke voksen mann, så kan du vel ikke vente mer. Det er jo også det du benevner han med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plutselig bare visste han ikke, og vi har holdt på i mange mange måneder. Ble jeg bare uinteressant? Ble han lei av meg? Jeg skjønner ingenting... :(

:hug:

Rart hvis han plutselig blir uinteressert, helt ut av det blå? Den verste følelsen er at man sitter med en følelse at det er "min" skyld :( Hadde dette vært en ordentlig gutt hadde han sagt ifra istedenfor å oppføre seg merkelig?

Anonymous poster hash: 13eb9...e1f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har opplevd noe lignende nylig. Det er kjipt ja. :klem:



Anonymous poster hash: ae72f...d6c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hater å ikke få noen forklaring... Sitte igjen med tusen spørsmål, men får ingen svar... Han er 21, så burde kanskje skrevet mann. Ikke at han oppfører seg som noe annet enn en feig gutt nå.

Det hjelper litt med støtte fra dere <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

What? Du trodde dere var på "the same page", men hva skejdde da?

Hvorfor ble du usikker? Hva gjorde han?



Anonymous poster hash: 08dc9...0a8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LonelyAngel

Huff, så kjipt! :( Er det som er så skummelt når man dater noen. Man vet liksom aldri hvor man har hverandre. Enten så blir man kjærester til slutt, eller så sier en eller begge stopp på veien.

Hadde dere kommet langt seksuelt?

Endret av LonelyAngel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

What? Du trodde dere var på "the same page", men hva skejdde da?

Hvorfor ble du usikker? Hva gjorde han?

Anonymous poster hash: 08dc9...0a8

Var han som ble usikker, ikke jeg. Plutselig bare trakk han seg unna...

LonelyAngel: Ja. Har hatt veldig mye sex i flere måneder, og det har vært veldig bra fra første stund. Det vet jeg han synes og. Enda en ting som jeg kommer til å savne noe utrolig... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LonelyAngel

Var han som ble usikker, ikke jeg. Plutselig bare trakk han seg unna...

LonelyAngel: Ja. Har hatt veldig mye sex i flere måneder, og det har vært veldig bra fra første stund. Det vet jeg han synes og. Enda en ting som jeg kommer til å savne noe utrolig... :(

Ja, det er veldig typisk. Mannen får sex i flere mnd og tar senere avstand. Hadde du ikke hatt sex med han, eller kanskje bare ett par ganger så hadde han sikkert vært interessert enda. Det høres i vært fall ut som det er en slik en... (de som trenger mer spenning etterhvert og går fort lei).

Endret av LonelyAngel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var han som ble usikker, ikke jeg. Plutselig bare trakk han seg unna...

LonelyAngel: Ja. Har hatt veldig mye sex i flere måneder, og det har vært veldig bra fra første stund. Det vet jeg han synes og. Enda en ting som jeg kommer til å savne noe utrolig... :(

Åja, var det han som ble usikker. Da ga det jo litt mer mening. :)

Huff, ikke bra når folk bare trekker seg unna. Det kan jo være av så mange årsaker og da.

Har du fått kontakt med ham da? Har han sagt noe?

Anonymous poster hash: 08dc9...0a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Usj, for en dust han er... Ja, vi har litt kontakt, fordi jeg har sendt et par meldinger. Han sier at jeg fremdeles har han som venn, men at han ikke vet om han er noe interessert lengre... Faen :'(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...