Gå til innhold

Brad Pattison - puppy sos.


Sugerøret

Anbefalte innlegg

Puppy SOS mannen Brad Pattison, kun jeg som misliker han og metodene han bruker på valper?

Har sett en del av hans programmer Puppy SOS, og jeg må rope varsko. Makan til piss som den mannen fremviser er utrolig.

Han er så hardhendt med alle hunder jeg har sett,et under at flere ikke har fått kroniske nakkeproblemer pga "metoden" han bruker

når han skal få "kontroll" på hunden.

Mannen snakker seg varm om at han bryr seg om hunder,men det ser jo fanken meg ikke slik ut.

http://dogbehaviorsc...ally-dominance/

se hele klippet. Mot slutten er hunden han holder urolig og hva gjør mannen? Jo vi holder hunden opp etter halvstrupen.

Brad avslutter det hele med å slå til hunden,som hyler.

Han har ikke peiling på hundeoppførsel og ihverfall ikke peiling på hvordan en behandler en hund.Strype og slå er det eneste denne

idioten klarer.

http://dogbehaviorsc.../tag/puppy-sos/

Husker dessverre ikke på hvilken kanal dette gikk.Men jeg håper det er siste gang den driten er på tv. For jeg håper virkelig ikke at folk som kanskje er usikker på seg selv eller valpen,kan ta til seg disse "rådene" denne idioten kommer med.

Og jeg syntes nesten denne mannen er værre enn CM.

Endret av Kårky
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Spiderpig

Har sett en sesong med dette og han virker ekstremt inkompetent. Syntes det er synd at det er så lett for idioter å komme på tv, mens de som trener positivt og faktisk leser hunden ser vi sjeldent noe til..

Han bruker ut-daterte og skadelige metoder. Vil ikke hunden sitte? Nei da drar vi båndet rett opp og struper bikkja til den sitter..

Så det forresten på viaplay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjokkert: Fy søren.. Håper karma tar han på den måten karma finner best...

Anonym poster: bac25049e4ad3c462e947bf1fa4e9a58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en arrogant jævel! Svarte med "stop talking, you´re annoying me" når dama satte spørsmålstegn ved praksisen og hundens læringskurve. For en idiot!

Anonym poster: bac25049e4ad3c462e947bf1fa4e9a58

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er rart jeg,at slike folk som han derre, får eget tv show,blir brukt som "trener" under div. katastrofer i bla. USA. (storm katarina .og lignendes) Samt at han blir invitert som trekkplaster til RSPCA lignendes steder.

Mannen er direkte hundevond og har ikke en normal antenne igjen i kroppen. Han er GUD han og vet alt om hund.Makan til oppblåst idiot !

Jeg blir så inn i gampen forbanna når jeg ser slikt og at det er "Offentlig" godkjent å ha denne idioten på tv'n.

Men ser at fler og fler danner seg en mening om denne fyren,takk være en del videoer som er offentlig tilgjengelig . Måtte han aldri få røre en hund igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er jo bare helt feil. Ved å bruke vold kommer du jo ikke langt, men sikrer at dyret vil heller bli redd og usikker i de samme situasjonene. Kjenner jeg blir utrolig sint nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...