Gå til innhold

Menn i 40 - årene - og kvinner i samme aldersklasse.


Gjest Maneater

Anbefalte innlegg

Gjest Maneater

Nå skal dere menn om dere er i midtlivskrise eller ikke stilles til veggs;

Hva synes dere om damer rundt samme alder?

(Jeg har inntrykk av at dere har hodet fullt av 20 - åringer.)

Pekefinger, pekefinger, pekefinger!

Synes i så fall at det er et svik mot oss damer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er det vel mange flott damer i 40 årene, og hvorfor ikke titte på de yngre mennene og? Nå er ikke det noe verre enn at mennene titter på de yngre.

Nå er jeg selv i 30 årene, og titter da på menn både i 20, 30 og 40 åra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av dem liker oss nå, jeg blir nedrent av tilbud av menn på 40+ enda jeg er 40+ selv.

De sier 20-åringer er fine å se på men håpløs å snakke med etter man har hatt seg :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maneater

Nå er det vel mange flott damer i 40 årene, og hvorfor ikke titte på de yngre mennene og? Nå er ikke det noe verre enn at mennene titter på de yngre.

Nå er jeg selv i 30 årene, og titter da på menn både i 20, 30 og 40 åra.

Har ikke veldig sans for unggutter selv. Har til og med opplevd beundrende blikk fra gutter i slutten av 20 - årene men det er liksom ikke "my cup of tea".

Liker egentlig best menn godt over 50 .......... men 25 til 40 kunne vel gå an om det var aktuelt.

Det er jo hypotetisk da jeg er godt gift!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maneater

Har ikke veldig sans for unggutter selv. Har til og med opplevd beundrende blikk fra gutter i slutten av 20 - årene men det er liksom ikke "my cup of tea".

Liker egentlig best menn godt over 50 .......... men 25 til 40 kunne vel gå an om det var aktuelt.

Det er jo hypotetisk da jeg er godt gift!

jeg menter beundrende blikk fra gutter i slutten av tenårene.

(Men det skal sies at en gang jeg var på et arrangement med faren min ble jeg spurt om jeg var barnebarnet hans - he - he)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maneater

Noen av dem liker oss nå, jeg blir nedrent av tilbud av menn på 40+ enda jeg er 40+ selv.

De sier 20-åringer er fine å se på men håpløs å snakke med etter man har hatt seg :)

Ja, jeg har inntrykk av at det er en ting mange menn elsker mer enn noe annet, mer enn de elsker unge kvinner, og det er å ydmyke kvinner som ikke er helt unge. Nå tenker jeg på hva de sier.

Mange kan nok bli hypp på oss til tross for at de er store i kjeften!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg riktignok kvinne, men svarer allikevel.

Jeg vet av flere svært tiltrekkende kvinner både på 40 og 50 år.

Fellestrekkene for dem er at de alle trener regelmessig/seriøst,

går kledd i tøy som passer dem og gir de et fresht/yngre look.

De vedlikeholder hårfarge og hårklipp,

samt har forstått at forbrenningen deres er annerledes nå

enn hva den var da de var tyve. De spiser sjokolade/kaker/annet ved få anledninger

og alltid i moderasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner er på toppen utseedemessig mellom 18 og 27 år. Menn er på toppen mellom 25 og 35.

Anonym poster: ce26448784882c493fad08ac2845c9a5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper vel at de fleste menn i 40 årene helst vil ha langvarige forhold med kvinner ganske nære seg selv i alder... men at mange gjerne har sex med yngre damer er nok riktig...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvinner er på toppen utseedemessig mellom 18 og 27 år. Menn er på toppen mellom 25 og 35.

Anonym poster: ce26448784882c493fad08ac2845c9a5

:hoho:

Du ser ikke mange kvinner under 30 med begynnende ølmage og stadig tynnere hår.

Anonym poster: 39226cd2345b774854cb7c10ec2ae2cb

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner er på toppen utseedemessig mellom 18 og 27 år. Menn er på toppen mellom 25 og 35.

Anonym poster: ce26448784882c493fad08ac2845c9a5

Sunn livsstil har mye å si om når utseende fallerer.

Når kvinner og menn er på topp når det gjelder utseende er individuelt.

Endret av Snuppi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho:

Du ser ikke mange kvinner under 30 med begynnende ølmage og stadig tynnere hår.

Anonym poster: 39226cd2345b774854cb7c10ec2ae2cb

Det er helt sant det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Purple Haze

Kvinner er på toppen utseedemessig mellom 18 og 27 år. Menn er på toppen mellom 25 og 35.

Anonym poster: ce26448784882c493fad08ac2845c9a5

Det er en sannhet med modifikasjoner. Jeg fikk se noen bilder av meg selv som 17-åring for et par dager siden, og kan med hånden på hjertet si at jeg ser bedre ut nå som jeg er 45.

Da jeg var +\- 20, hadde jeg uferdige trekk, var barnlig rund i kinnene og ansiktet hadde generelt lite karakter. Håret var helt forferdelig, og jeg hadde ikke skjønt poenget med sminke.

Synes selv jeg var mye penere som 40-åring enn som 20-åring.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper vel at de fleste menn i 40 årene helst vil ha langvarige forhold med kvinner ganske nære seg selv i alder... men at mange gjerne har sex med yngre damer er nok riktig...

Det er bare det at dette ikke lar seg kombinere. Det må i så fall være i en singel periode at dere har sex med unge damer.Og jeg ville ha foretrukket at mannen også helst ville hatt sex med meg. Er ikke sammen med noen bare for å prate og bake til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenter som er kåte og tar var på seg selv, kan være dritdeilige i nær sagt enhver alder. Grensa går vel ved pensjonsalder? :).

Utseendemessig er jenter på sitt peneste i alderen 16-22, men det finne tusenvis av unntak, og det utelukker heller ikke at noen er på sitt fineste i langt høyere alder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner er på toppen utseedemessig mellom 18 og 27 år. Menn er på toppen mellom 25 og 35.

Anonym poster: ce26448784882c493fad08ac2845c9a5

Helt uenig. Menn er ikke på toppen noe lengre enn kvinner. Jeg ser det jo selv med egne øyne. Noen ganger skvetter jeg i tillegg :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...