Gå til innhold

Joggesko med GoreTex - anbefalinger?

• Please log in to reply
3 svar på dette emnet

#1 Gjest_mari kontrari_*

Gjest_mari kontrari_*
  • Gjester
  • Ble med --

Skrevet 14 august 2012 - 10:34

Hei,

jeg bor i en våtere del av landet, og kombinerer i tillegg gjerne en tur på grus/asfalt med en runde i et fuktig skogsterreng. Jeg kunne gjerne tenkt meg et par joggesko med Goretex el. (altså noelunde vanntette joggesko) som fungerer på asfalt, men som også gir litt grep i terreng, eller i hvertfall ikke er såpeglatte med engang man forlater asfalten?

Jeg tror ikke jeg har noen særskilte behov med hensyn til demping/støtte ol., annet enn at skoene selvsagt må passe føttene mine, men det finner jeg jo best ut ved prøving :)

Er det noen som har erfaring med slike joggesko som kan anbefale noen jeg bør se på?
  • 0

#2 James Blond

James Blond

Sjenert

• Medlem
  • Pip
  • 4 innlegg
  • Ble med 15. aug. 12
  • Kjønn: Kvinne

Skrevet 15 august 2012 - 15:39

Jeg har hatt noen fra New Balance nå de siste årene. De har vært kanonbra! Jeg har gått i lyng i regnvær, og vært like tørr på bena når jeg kom hjem som jeg var før jeg begynte. Disse har også ganske grov såle, så de passer godt i terrenger også.

Jeg trenger nye nå, og regner med at jeg kommer til å kikke mot det merket igjen.
  • 0

#3 Gjest_mari kontrari_*

Gjest_mari kontrari_*
  • Gjester
  • Ble med --

Skrevet 16 august 2012 - 12:54

Jeg har hatt noen fra New Balance nå de siste årene. De har vært kanonbra! Jeg har gått i lyng i regnvær, og vært like tørr på bena når jeg kom hjem som jeg var før jeg begynte. Disse har også ganske grov såle, så de passer godt i terrenger også.

Jeg trenger nye nå, og regner med at jeg kommer til å kikke mot det merket igjen.

Høres ut som akkurat det jeg er på jakt etter :) Vet du om dette merket føres av de fleste sportsbutikker? Har ikke hørt om det før, men det høres ut som det er verdt å prøve.
  • 0

#4 James Blond

James Blond

Sjenert

• Medlem
  • Pip
  • 4 innlegg
  • Ble med 15. aug. 12
  • Kjønn: Kvinne

Skrevet 16 august 2012 - 14:07

Det vet jeg ikke, men når jeg søker på det merket på nettet står det at Sport1 har dem i hvert fall. Jeg kjøpte i sin tid mine i Håkons hall under Birkebeinerrittet, og husker ikke hvilken kjede det var, dessverre.
  • 0

0 bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 0 gjester, 0 skjulte brukere