privatøko

Gå til innhold

Foto

Gruer meg til profesjonsstudium...

• Please log in to reply
4 svar på dette emnet

#1 AnonymBruker

AnonymBruker

.

• Anonym
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 1 911 748 innlegg
  • Ble med 2. aug. 10
  • Kjønn: Ikke viktig

Skrevet 28 juli 2012 - 16:34

Jeg har kommet inn på et profesjonsstudium, og har i grunnen bare gledet meg tidligere. Men nå begynner jeg å grue meg...

Hva om jeg ikke kommer til å utføre det kliniske arbeidet godt nok? Hva om jeg ikke er dyktig nok?

Er det vanlig å ha slike bekymringer?

Anonym poster: f78437a46f968487e306c6ad880ea99e
  • 0
Dette innlegget er skrevet av en innlogget bruker som ønsker å være anonym. Alle slike innlegg havner inn under nicket "AnonymBruker".

#2 Gjest_Sakone_*

Gjest_Sakone_*
  • Gjester
  • Ble med --

Skrevet 28 juli 2012 - 16:38

Det er veldig vanlig å ha slike bekymringer, så ikke stress for mye over det.
Jeg her helt sikker på at om du legger inn innsats og hardt arbeid kommer det til å gå strålende :)
Selv begynner jeg på Master i regnskap og revisjon. Jeg har 2 bachelorgrader fra før, men dette blir første gang jeg skal ta fatt på en master. Så merker at jeg selv også er litt nærvøs. Men så lenge jeg har motivasjonen og legger inn hardt arbeid har jeg 100% tro på at jeg kommer til å gjøre det sterkt.
Lykke til:)
  • 0

#3 AnonymBruker

AnonymBruker

.

• Anonym
  • 1 911 748 innlegg
  • Ble med 2. aug. 10

Skrevet 28 juli 2012 - 16:51

Jeg tenker akkurat det samme! :S
Har jobbet for dette så lenge, og har gledet meg så mye, og nå har jeg full panikk...

Anonym poster: 2cf3d11ebdbb43ef3afac6660fb25ce7
  • 0
Dette innlegget er skrevet av en innlogget bruker som ønsker å være anonym. Alle slike innlegg havner inn under nicket "AnonymBruker".

#4 AnonymBruker

AnonymBruker

.

• Anonym
  • 1 911 748 innlegg
  • Ble med 2. aug. 10

Skrevet 29 juli 2012 - 00:50

Er nervøs selv for andre året på bachelorgraden min. At man er litt spent og nervøs viser nok bare at man skjønner hva man går inn i, og vet at det krever at en tar ansvar. Du er garantert ikke alene av de du begynner med :)

Anonym poster: 2571acd6166a78d466e53a260f2b9bc4
  • 0

#5 FruLuna

FruLuna

C-Kjendis

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1 718 innlegg
  • Ble med 16. jan. 08
  • Kjønn: Kvinne

Skrevet 02 august 2012 - 12:24

Jeg har gått et profesjonsstudium (medisin), og tror disse tankene er veldig vanlige. Men husk at du er der for å lære. Det forventes ikke at du kan alt på forhånd. Alle gjør noen feil i begynnelsen, men det fine er at du da har noen som kan veilede deg slik at du lærer deg den riktige måten å gjøre ting på. Våg å be om hjelp og si at du er usikker slik at noen kan hjelpe deg. Det farligste er folk som tror de kan alt.

Lykke til :)
  • 1

0 bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 0 gjester, 0 skjulte brukere