Gå til innhold

Sang i stedet for tale

• Please log in to reply
2 svar på dette emnet

#1 rakianne

rakianne

Nybegynner

• Medlem
  • PipPip
  • 83 innlegg
  • Ble med 3. mars 08

Skrevet 24 juli 2012 - 12:32

Hvis du skulle synge til mannen din i bryllupet ditt, hvilken sang hadde du da valgt??

Jeg tenker på å gjøre det når vi gifter oss en gang, da jeg er bedre på å formidle andres ord enn mine egne... :)
Men å finne "den"sangen se det var verre. :)

#2 AnonymBruker

AnonymBruker

.

• Anonym
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 971 432 innlegg
  • Ble med 2. aug. 10
  • Kjønn: Ikke viktig

Skrevet 24 juli 2012 - 12:37

Min venninde sang i sitt eget bryllup istedenfor å tale.

Hun er veldig flink til å synge og har en nydelig stemme, men hele greia var veldig veldig merkelig....

Anonym poster: 3119ccd93c9c9e3188069a074ffc94a2
Dette innlegget er skrevet av en innlogget bruker som ønsker å være anonym. Alle slike innlegg havner inn under nicket "AnonymBruker".

#3 RockyRose

RockyRose

Sosial

• Medlem
  • PipPipPipPip
  • 342 innlegg
  • Ble med 13. juni 11
  • Kjønn: Ikke viktig

Skrevet 27 juli 2012 - 00:56

Søstra mi sang i bryllupet deira. Det var ei folkevise, + at ho lagde nokre vers sjølv. Var veldig fint! :) Skulle eg ha sunge i mitt bryllup måtte songen ha vore Shania Twain - From This Moment!
"Let me tell you something you allready know. The world ain't all sunshine and rainbows. It's a very mean and nasty place... And I don´t care how tough you are, it will beat you to your knees and keep you there permanently if you let it. You, me or nobody, is gonna hit as hard as life. But it ain't about how hard you hit... It's about how hard you can get hit, and keep moving forward... How much you can take, and keep moving forward. That´s how winning is done. Now, if you know what you're worth, go out and get what you're worth. But you gotta be willing to take the hits, and not pointing fingers saying: You ain't where you wanna be because of him or her or anybody! Cowards do that and that ain't you! You're better than that!" - Rocky Balboa ♥

0 bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 0 gjester, 0 skjulte brukere