:
Vi bor ikke så langt fra Grunerløkka. Dere?
Jeg tenkter på graviditeten 98% av min våkne tid, kun avbrutt av ting jeg er nødt til å konsentrere meg om. Men selv da er jeg helt susete. I går feks så fant kjære eggekartongen i fryseren, og han lurte veldig fælt på hvorfor jeg hadde fryst ned 6 egg
Jeg måtte innrømme at det ikke var helt med meningen at eggene hadde havnet der..
Men hovedfokus nå er å komme til 12 uker!
Hadde du fortalt det til moren din? Hvordan tok hun det?
Og har du fått noen symtomer?
Vi bor på Rodeløkka, ganske nær Carl Berner faktisk

Vi leier her for øyeblikket, men skal kjøpe oss en egen leilighet til høsten nå, spennende!

Jeg ser for meg at dere var passe overrasket når din kjære fant 6 nedfryste egg ja! Jeg er selv helt sutrete jeg, hjernen er som teflon og alt som blir sagt til meg går inn det ene øret og ut det andre. Klarer murene ikke følge med på en normal samtale

Min kjære sa i dag at om jeg blir mer surrete så kommer jeg ikke til å huske på å ta på meg sko før jeg går hjemmefra!

Jeg har faktisk vært på hyttetur med mamma og pappa + søsken den siste uka, så jeg fortalte mamma at mensen ikke hadde kommet enda, -hun tok det hele svært piano- og at jeg måtte innom apoteket. Tok testen påfølgende dag og måtte rope henne inn før å få henne til å dobbelsjekke at det var et + der. Følte meg som den fjortisen, men jeg fikk faktisk helt sjokk. Jeg hadde overhodet ikke ventet klaff på første forsøk.
Så siden den første teststreken var litt svak så tok jeg en ny når jeg kom hjem til min kjære igjen dagen etter, og der stod det sort på hvitt: Gravid!
Siden mamma og pappa ble med meg tilbake til Oslo på besøk i noen dager etter hytteturen, så fortalte jeg og kjære det til dem under frokosten i dag tidlig. Det ble godt -men rolig- mottatt

Jeg lurer på om de har vært gjennom en spontanabort back in the days, for mamma er svært påpasselig med at jeg ikke må fortelle det til folk og fe før om enda et par måneder og at jeg ikke må henge meg helt opp i dette "allerede".
Er det en spesiell grunn til at dere vil vente til uke 12 eller?
(Edit: men det skal sies at vi ikke hadde sagt det så tidlig hadde det ikke vært for at de har vært her med oss nå og at jeg ikke ser dem igjen før om ett par måneder)
Mine symptomer er: harde (men ikke kjempeømme) pupper, som har blitt store! (syntes jeg

), litt vondt i ryggen, små murringer der nede, at jeg må tisse ofte og at jeg er trøtt. Veldig overkommelige og greie symptomer!

Har du fått noen?
Dette innlegget har blitt redigert av Little princess: 21 juli 2012 - 00:13