Jeg har vært i Kardamili!

Beste sted på jord!
Men ikke noe å ta med en 12-åring til, da ville jeg heller satset på Stoupa eller Agios Nikolaos.
Men, forslag til ting å gjøre: dagstur til Olympia arrangeres muligens av Lilleput, samme med grottetur. Besøk kirkene, sigøynerbazar i Kalamata, fiskemarkedet ved soloppgang i Ag.Nikolaos...
Ellers er det mange muligheter for flotte turopplevelser! Men Kardamili er i alle fall for meg et "voksensted". Det er ikke så mye å finne på for en 12-åring, det er mest et sted for ren rekreasjon, gode matopplevelser og vakre omgivelser.
Ang. strandliv er det rullestein i Kardamili, og sandstrand hvertfall i Stoupa. Usikker på Ag.Nikolaos.
Tavernaene er jevnt over veldig gode, ærlige, rene og BILLIGE. Har ikke vært på Kreta/Rhodos, så kan ikke sammenligne. Men vi to voksne brukte som regel 5-10 euro på lunsj inkl drikke, og 15-30 på middag. Da bestilte vi det vi ville ha, så aldri på pris, drakk gjerne både brus og vin/øl til måltidene, kanskje juice eller smoothie også.
Såvidt jeg har hørt er prisene ca det samme der nå, skal høre med noen venner som nettopp kom hjem derifra.
Dette innlegget har blitt redigert av kaprifolen: 18 juli 2012 - 07:28