Egongjengen er harry fordi de er bevisstløse konsumenter som fyller hjemmene sine med shabby chic-møbler (ikke gitt at de kan stave "shabby"), drar på helgeturer til Oxford street (gud forby at de så resten av London) og er tradisjonsnazister (fredagstaco, lørdagsgodt, søndagsstek). De følger det "alle andre" gjør uten egentlig å ta bevisste valg og storkoser seg så lenge de kan føle seg "normale".
Anonym poster: eba7cb4574673d4f3f0932a19a10ad0a
Jeg eier ikke en shabby chic ting i hele mitt hus, men jeg kan stave shabby (kan faktisk stave chick også hvis jeg må). Oxford Street har jeg vært i 2 ganger (ikke helgetur), men jeg har også trasket London gatelangs i store deler av byen utenom. Jeg liker taco, men spiser det nesten aldri for det er upraktisk å lage til en person. Lørdagsgodt kjøper jeg sjelden, men det kan godt vanke noe på en helt vanlig ukedag hvis jeg får lyst på. Søndagssteka spises i påsken, for da har jeg tid og ork til å gidde å steke den.
Og jeg spiser på Egon, enten jeg er i Oslo eller andre steder, hvis det passer slik. Jeg synes maten er helt OK og det er lettvint. Man bestiller, betaler, spiser og går og slipper å sitte og vifte etter regninga etter man egentlig er ferdig, slik man gjerne må på restauranter.
Hva gjør det meg til? Harry eller trash eller hybrid?
Forresten så spiser jeg ketchup også, hvis det skulle være av interesse....