Gå til innhold

Vår fantastiske Kongefamilie!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er så mye negative tråder her inne, så her kommer en positiv en!

Jeg synes vi har en helt fantastisk Kongefamilie. Det var en ære å få se dem vinke fra slottsbalkongen tidligere i dag og jeg har sittet og sett på tv-sendinger fra dagen nå i ettermiddag... Kunne ikke vært stoltere over monarkiet vi har enn akkurat i dag, synes Kongefamilien fremstår med en utrolig stor verdighet og integritet og med STOR omsorg for folket de regjerer over. Hans Majestet Kongen som har regjert dette landet trofast i over tyve år, Dronningen som har stått ved hans side, Kronprinsen og vår nydelige Kronprinsesse som har utrettet så mye.. Samt de to små Kronprinsbarna, da særlig den lille Prinsessen som er monarkiets framtid og skal lede oss nordmenn videre. Vi er heldige som har så fantastiske mennesker som regenter og kongelige, de er enestående forbilder for oss alle. Norge er et heldig land som har Kongefamilien, vi burde vise dem stor respekt og takknemlighet. Jeg er så stolt over dem og bøyer meg i støvet i dag som det virkelig er deres dag :) De fortjener all hyllesten de har fått i dag.

Hipp hipp hurra :flagg:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De kongelige er de fremste av oss nordmenn :) Kanskje det beste Norge har å by på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kongelige er de fremste av oss nordmenn :) Kanskje det beste Norge har å by på.

Ja, de er overmennesker. Det mest høystående innen den menneskelige rase. De er noe mellom gudeskikkelser og mennesker, men litt nærmere gudeverdenen.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Joa, kongefamilien er fin å se på den, men nå gjør de vel strengt tatt ikke en jobb som er spesielt krevende. Holde taler og gi ut diplomer kan alle gjøre. Det koster oss også en del. Tenk på alt vi kunne brukt penger på om ikke så mye av skatten vi betaler gikk dit? Sykehjem, sykehus, skoler, barnehager ov.

Når det er sagt, så er jeg veldig glad for at vi har den kongefamilien vi har. Det virker som om de virkelig bryr seg om oss som bor her i Norge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er stolt av dem!! :) Vi har en FLOTT kongefamilie! Varme og omsorgsfulle!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...