Gå til innhold

Er dette


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg synes hun så for tynn ut, og assosierer henne litt med en maraton løper. (Ikke at maraton løpere er usunne, men jeg synes kroppene deres er for tynne)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er tynn ja, men vil si at hun har en sunn kropp. Spiser sunn mat, gode porsjoner og har ikke angst for å skeie ut. I tillegg trener hun en del, men har et avslappet forhold til det også. Det vil jeg kalle en sunn kropp. Hadde vært noe annet om hun var så tynn, ikke trente og bare spiste "drittmat".

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

en sunn kropp?

Jeg har ikke blodprøvene hennes, så det er ikke lett å svare på du... Folk kan nemlig være sunne, til og med når de er tynne eller overvektige. Tenke seg til! høhøh

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke blodprøvene hennes, så det er ikke lett å svare på du... Folk kan nemlig være sunne, til og med når de er tynne eller overvektige. Tenke seg til! høhøh

Men det er faktisk usunt å ha veldig lav fettprosent. Særlig for kvinner.. Ift. menstruasjon osv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men det er faktisk usunt å ha veldig lav fettprosent. Særlig for kvinner.. Ift. menstruasjon osv.

Det er ikke bra for menn heller, fordi fett produserer et viktig hormon, men da er det snakk om ekstremt lav fettprosent, og det er bare syke mennesker (og body buildere som er i sesong) som trenger å tenke på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg lurer på hvordan du ser ut? når du vil bruke tiden på å kritsiere og hakke ned på andres kropp isteden for å se bra ut selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes hun ser flott og sterk ut, selv om hun er smal! Det virker som hun har et sunt forhold til mat også, masse oppskrifter jeg kunne tenke meg å prøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silvermist

Hun har tidligere hatt en spiseforstyrrelse, å skrive "fysj, beinrangel!" er særdeles lite sympatisk.

Hun ser en tanke tynn ut i mine øyne, men det kan godt hende hun er veldig sunn. Kjenner henne ikke, så det er umulig å bedømme graden av sunnhet ut fra et bilde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest Kristines blogg lenge og kan ikke unngå å svare. Hun trener styrketrening og spiser godt og mye....det er vel langt bedre enn å løpe milevis hver dag og leve på lavkarbo som en del andre bloggere....Hun viser at du kan være sprek og flott uten å overtrene eller leve på tolvhundre kalorier daglig....Om noen som anonym kan sitte å kritisere andre for hva de gjør feil i sitt liv burde du ta en sjekk i speilet først.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er tynn, ja, men samtidig trent. Synes allikevel hun er et kjempeflott forbilde. Hun spiser godt og sunt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det blir feil å kritisere andres kropp, uavhengig av om man synes de er for tynne eller for tykke. Jeg skulle i hvertfall gjerne sett ut som Kristine.

Endret av vogue90
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det blir feil å kritisere andres kropp, uavhengig av om man synes de er for tynne eller for tykke. Jeg skulle i hvertfall gjerne sett ut som Kristine.

Helt enig! Og uansett, dama trener og er aktiv, og det virker jo som hu spiser bra mat utifra det lille jeg så på bloggen hennes, så da er det greit. Søt jente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lest Kristines blogg lenge og kan ikke unngå å svare. Hun trener styrketrening og spiser godt og mye....det er vel langt bedre enn å løpe milevis hver dag og leve på lavkarbo som en del andre bloggere....Hun viser at du kan være sprek og flott uten å overtrene eller leve på tolvhundre kalorier daglig....Om noen som anonym kan sitte å kritisere andre for hva de gjør feil i sitt liv burde du ta en sjekk i speilet først.

Hadde du lest bloggen hennes lenge hadde du kanskje sett at kostholdet hennes er lavkarbo? Lavkarbo er ikke bare ketolyse ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde du lest bloggen hennes lenge hadde du kanskje sett at kostholdet hennes er lavkarbo? Lavkarbo er ikke bare ketolyse ;)

Lavkarbo vil tilsi under hundre og femti gram karbohydrater om dagen....potet, lomper, havregrøt, byggris, mye frukt....vit hva du snakker om før du kommer med påstander ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...