Gå til innhold

Forelsker i Anders B. Breivik


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For noen uker siden hadde jeg en drøm om han, hvor han var hyggelig, sjarmerende og ikkemorder. Helt siden da har jeg følgt med på alt om han, lest manifesten hans, ikke alt men deler av det. Jeg følger med på rettsaken og håper på og få se/høre han.

Før denne drømmen så var det ikke slik, da levde jeg vanlig, men nå klarer jeg nesten ikke tenke på noe annet.

Jeg hører meg selv sitte og prate med andre og "forsvare" han, og det han gjorde.

Jeg går hele tiden rundt og håper at det hele skal gå over, at det bare er en "periode" Men det ser vist ikke ut til og gå over, vanlighvis er slike "forelskelser" over etter en kort stund, men ikke denne gangen.

Føler meg som en elendig person som kan "elske" han, etter en så fæl tragedie.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

HÆ!? Synes du burde prøve å hjernevaske deg selv til ikke å like han. Hvis jeg var deg ville jeg sett på de grusomme bildene av hva han har gjort med folk og lest tiltalen mot han og samtidig prøve å se for deg hvordan personene så ut etter at han var ferdig med faenskapen sin.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HÆ!? Synes du burde prøve å hjernevaske deg selv til ikke å like han. Hvis jeg var deg ville jeg sett på de grusomme bildene av hva han har gjort med folk og lest tiltalen mot han og samtidig prøve å se for deg hvordan personene så ut etter at han var ferdig med faenskapen sin.

Hva tror du jeg har gjort da. Kan ikke noe for det.

Har sett alle dokumentarer som er der ute. Lest om alt det fæle osv. Men ingenting ser ut til og hjelpe.

Hvorfor tror du jeg skriver her inne da.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tror du jeg har gjort da. Kan ikke noe for det.

Har sett alle dokumentarer som er der ute. Lest om alt det fæle osv. Men ingenting ser ut til og hjelpe.

Hvorfor tror du jeg skriver her inne da.

Vel, i alle tilfeller er det kanskje greit å prøve å ikke fore denne forelskelsen.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så jeg som leste "Forsker i Anders B. Breivik"

Men seriøst, dette høres ikke bra ut.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slapp av, det går nok over snart. Det gjør gjerne det i den alderen. Neste uke er du nok forelsket i en annen drittsekk.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er sykt å "elske" en sånn person. Faktisk ser jeg på det som sykdom og at du trenger hjelp. Snakk med en psykolog. Jeg vet at du ikke er den første som mener dette og det er "helt vanlig" at kvinner blir forelsket i mordere, voldtektsmenn osv. Tror mye av grunnen er at de tror de kan omvende en slik person til snill. Men han er ikke snill og det tror jeg du vet også. Han er en barnemorder.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den alderen? Hvor gammel tror du jeg er?

Faller vanlighvis ikke for drittsekker, hadde ikke noe "følelser" for han før denne drømmen.

Er ikke det at jeg vil gifte meg med han, det vil jeg absolutt ikke. Jeg er bare en av "de" som tiltrekkes mest av utsende i guess.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, man kan drømme mye rart man ikke har kontroll over. Men slutt les alt du kommer over om han - og slutt å lete opp stoff å lese :scorpis:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, man kan drømme mye rart man ikke har kontroll over. Men slutt les alt du kommer over om han - og slutt å lete opp stoff å lese :scorpis:

Ja, nettopp.

Er litt vanskelig og ikke komme over han da, han er jo verdensberømt, han er på tv, internett, facebook, butikken(aviser) osv. Skal jeg bare stenge meg inne slå av tv og drite i intertett da? Drite i og snakke med andre, fordi de kommer til og prate om rettsaken.

Får håpe det bare er en periode, som går over, forhåpentlighvis gjør det det.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mann (heldigvis), og drømte faktisk om ham ei natt. Husker ikke hva den handlet om. Og jeg følger ikke ikke så mye med at det gjør noe heller. Merkelig... kollektiv bevissthet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det du lider av heter Hybristofili :/

Lider ikke av noe som helst jeg, skal jeg si deg.

Er ikke min feit at drømmen min viste seg til og være slik den var. Var etter den at dette oppsto.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

For noen uker siden hadde jeg en drøm om han, hvor han var hyggelig, sjarmerende og ikkemorder

Jeg kom ikke lengre før jeg begynte å le høyt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg drømte også om ABB her ei natt, drømte at jeg satt i fengsel og vi var i samme gang. Han kom inn på cella mi og vi snakket om løs og fast, jeg husker jeg var livredd for at han skulle drepe meg, samtidig som jeg var sjarmert av ham. Endte med at han kysset meg på kinnet og jeg på hans. Så våknet jeg.

Har ikke fulgt med på rettsaken etter dette, det får være grenser for hvilke drømmer man skal ha, dette tok kaka. Gjør det samme som meg TS, gjør alt annet enn å se på nyheter og rettsak om denne mannen, så går det fort over.

Hjelpes meg, trodde aldri jeg skulle drømme noe sånt. :sjokkert:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo et velkjent fenomen at noen kvinner blir forelsket i massemordere 'behind bars', i dette tilfellet vil jeg tippe mye ligger i mediadekningen, og hvordan noen utvikler et slags Stocholmsyndrom ovenfor han i og med 99.999999999% av Norge tar sterkt avstand ifra handlingene hans. Så er det vel den klassiske "kanskje JEG kunne fikset han så han ikke var så slem" smørja en del kvinner desverre stuper ned i med hodet først. Det eneste positive jeg kan se for meg med å forelske seg i en person som ABB må være at du VET han ikke gjør noe tull på lørdagskvelden.. For det vil han neppe få mulighet til noensinne..

Men til TS, ta et dypt pust inn - og så ut igjen. Du er ikke forelsket i ABB, du har utviklet noen rare ideèr oppi hodet - som du har krydret med litt følelser (og litt hormoner?) - og det går heldigvis over selv om ikke det føles sånn akkurat nå. Du er ikke en dårlig person på noen måte, du hadde bare virkelig ikke fått disse bildene i hodet til å stemme hvis du faktisk satt ovenfor massemorderen.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lider ikke av noe som helst jeg, skal jeg si deg.

Er ikke min feit at drømmen min viste seg til og være slik den var. Var etter den at dette oppsto.

Kanskje det hjelper å kalle det et mareritt isteden for en drøm? :jepp:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mann (heldigvis), og drømte faktisk om ham ei natt. Husker ikke hva den handlet om. Og jeg følger ikke ikke så mye med at det gjør noe heller. Merkelig... kollektiv bevissthet?

Jeg drømte også om ABB her ei natt, drømte at jeg satt i fengsel og vi var i samme gang. Han kom inn på cella mi og vi snakket om løs og fast, jeg husker jeg var livredd for at han skulle drepe meg, samtidig som jeg var sjarmert av ham. Endte med at han kysset meg på kinnet og jeg på hans. Så våknet jeg.

Har ikke fulgt med på rettsaken etter dette, det får være grenser for hvilke drømmer man skal ha, dette tok kaka. Gjør det samme som meg TS, gjør alt annet enn å se på nyheter og rettsak om denne mannen, så går det fort over.

Hjelpes meg, trodde aldri jeg skulle drømme noe sånt. :sjokkert:

Måtte logge meg inn bare for å svare på dette.

Jeg drømte også om han ei natt for ikke lenge siden. Veldig kort fortalt. Han var 4-5 år (så ut som på det bildet hvor han sitter i fanget på stemoren?) og jeg brukte veldig lang tid på å bygge opp tillit til han i fohold til de andre barna i drømmen. Drømte dette mange timer den natten, før han endelig kom å satte seg i fanget mitt. Det var den beste følelsen ever, til jeg våknet og tenkte - HAM?!! Den drømmen satt i kroppen i flere dager. Jeg fikk så motstridene følelser rundt det hele at jeg lurte på om jeg var "gal".

Men ts dette går sikkert over etterhvert. Har selv hatt slike småforelskelser i kjente og ukjente og når dette ikke får næring forsvinner interressen. Og siden han er i media overalt nå så får du jo nettop påfyll. Men vær trygg på at det iallefall går over om 10 uker ;)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...