Gå til innhold

Android-appene du bare må ha..


PoisonIwy

Anbefalte innlegg

Hvilke android apper må du ha?

Jeg må ha:

Facebook for android

Spotify

Wordfeud(super gøy scrabble mot andre)

Tetris

Color Touch(bilde redigering)

Sleep.droid(vekkeklokke,tar opp lyder og lager søvn statistikk, jeg prater fryktelig mye i søvne rundt 05.00) :natti:

Zedge(wallpapers, ringelyder osv)

Mouse trap(spill) :popcorn:

Endret av PoisonIwy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3G Watchdog

Antivirus

Radio Bandit

CallTrack

CalWidget

Camera ZoomFX

Dropbox

Flashlight

Go!Chat

Google+

GTasks

HP iPrint

Memoires

Mobilbank,Skandiabanken

MyCars

MyDays

OI File Manager

OI Shopping list

PacMap

Phonalyzr

PriceSpy

QuickPic

Skype

SmartTaskbar

SMS Backup+

Soundhound

SwiftKey X

Talking Tom

Unified Remote

Sånn! Nå har dere litt å gjøre. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åhh, shit. Nå kom jeg på at jeg på kjøpe meg større minnekort! :fnise:

DnB Nor

Evernote

Skype

Peep

Facebook

3G watchdog (Genial!)

Aftenposten

White Noise (spiller av forskjellige lyder når jeg skal sove. Min favoritt er bølger, da sovner jeg som en stein)

Fmylife

Angry Birds

Minesweeper

Felleskatalogen

Endret av rox
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ruccola

Angry birds er vel stort sett det eneste jeg har :) Facebook vil jeg ikke ha på mobilen, bruker den heller ikke til nett - det har jeg datamaskin hjemme til ;)

(Vet nemlig at jeg kommer til å bruke aaaaalt for mye tid om jeg får det på mobilen :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evernote (Genialt notisprogram)

Out of Milk (Handleliste)

Timer & Co (Mange nedtellinger på én gang, uunnværlig i forhold til spill på Facebook)

Sleep (as an-droid) (Se soverytmen og sakte oppvåkning) + utvidelse

SoundHound (Hva i alle dager er den musikken som spilles på radioen?)

250+ Solitaire (Kabaler i mengdevis, anbefaler Osmosis, Pyramid, Storehouse og Klondike)

Imdb (kommer rett inn på nettsiden)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*nerd*

Mine favoritter:

Telefonbruk, system og slikt

3G Watchdog (passer på 3G-bruken, kjekt for oss med begrenset abo)

Advanced Task Cleaner 2.0 (skru av eller drep apper du ikke bruker, sparer ganske mye på batteriet)

Extended Controls (lar deg lage et kontrollpanelwidget, hvor du enkelt og raskt kan styre lysstyrke, flymodus, lyd av/på, wifi/bluetooth/etc. av/på, reboot etc. Noe begrenset om telefonen ikke er roota, men fortsatt verdt det)

Tidsbruk, planlegging

Astrid Oppgaver + Astrid Power Pack (gjøreliste, Power Pack'en har gode widgets)

CalWidget (god kalenderwidget)

Notebook (free) (notater)

Quick Note (laget små post-it-lapper du kan plassere på homescreenen)

Quests (har jeg ikke rukket å ta i bruk enda, men det er en slags gjøreliste som er lagt opp som et spill. Man kan sette ulike vanskelighetsnivå på oppgavene, og man får experience points og går opp levels etterhvert som man gjennomfører. Nerdeapp! :laugh:)

Draw! (tegneprogram som lar deg tegne enkle strektegninger)

Utseende

GO Launcher Ex (erstatter home- og lockscreenen. Masse muligheter for individuell tilpasning av både oppsett og utseende)

Minimalistic Text (lag egne ikoner - alt fra tilpasser klokkevisning med enten/både tall og bokstaver, eller snarveier til apps som er tekst i stedet for ikoner)

SiMi Folder Pro (widget som lager mappesystemer for ikoner på homescreenen. Trykk påikonet, og det kommer opp en liste over apper/annet man kan åpne. Veldig praktisk og ryddig)

Desktop VisualiseR (mulghet til å age egne ikoner på ulike måter, bl.a. å bruke egne bilder)

Ymse

Adobe Reader (PDF-leser)

Barcode Scanner (leser strekkoder, kjekt å ha i forbindelse med endel andre apper)

Facebook for Android

Handcent SMS (SMS-app med mange muligheter for eget oppsett)

Skandiabanken mobilbank (nettbankapp)

No Root Screenshot (app som gjør det mulig å ta skjermdumper av uroota telefoner)

PowerAmp (helt grei musikkavspiller med helt greie widgets. Er på jekt etter en bedre)

TripAdvisor (verdens mest brukte nettside for brukerreviews av hoteller restauranter og severdigheter. Appen kan også gi info om hoteller/restauranter/severdigheter i nærheten av der du er. Genialt på ferie, eller på oppdagelsesferd i egen by)

Wordpress (gjør det enklere å blogge fra telefonen)

Sære og morsomme greier

Mango (mangaleser)

Google skymap (viser riktig stjernekart når man holder den opp mot himmelen! :happy:)

Beer + (database med masse søkbare øl fra hele verden, man kan legge inn egen karakter og kommentarer)

Whisky Companion (som Beer +, bare med whisky, Inkluderer også endel info om de ulike distilleriene, og mye mer)

Moon Phase (enkelt og greit: lager en liten widget-måne som viser hvilken månefase det er. Trykker man på den, får man mer info)

Google Goggles (morsom sak: man kan ta bilde av ting - malerier, landemerker, bygninger, ulike produkter som mat og klesplagg, og google kjenner det igjen og vil gi deg info om det. Liker du skoene til huns om gikk forbi? Ta bilde av dem, så finner du ut hvilket merke det er! Fungerer riktignok langt fra optimalt. Enda.)

IMDB (Internet Movie Database i app-versjon)

Lightning Bug (sovelyder. Regn, fuglesang, bålknitring, denslags. Kjekt de nettene hvor tankene kverner)

Angry Birds. Selvfølgelig. ;)

Planlegger å skaffe meg apper for fotoredigering, Flickr, podcaster, og mer. ...og kanskje et større minnekort? :fnise:

Endret av Pingting
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Angry birds er vel stort sett det eneste jeg har :) Facebook vil jeg ikke ha på mobilen, bruker den heller ikke til nett - det har jeg datamaskin hjemme til ;)

(Vet nemlig at jeg kommer til å bruke aaaaalt for mye tid om jeg får det på mobilen :fnise: )

...men hvorfor ha en smart telefon om man ikke bruker den som en? :klo:

(jeg spør ikke for å være frekk altså, ble bare nysgjerrig :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest redstar

Ebay

Advanced Task Killer

Jorte (Kalender)

Battery Defender (som jeg egentlig ikke synes funker?)

Evernot (Kjempe grei notis/skriveprogram)

Mp2 Music Download

Jewels Deluxe

TuneIN Radio

Hadde Angry birds men hele tlf klikka:/ Og jeg er på jakt etter en task-killer som dreper appene automatisk+ en enkel funksjonell batteri saver:)

Itillegg så har jeg stressa en del med å få sinne theme oppsett til tlf, jeg har Sony Ericcson Xperia x10 mini pro:)

Endret av redstar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viber og imo av de som ikke er nevnt. Skremmende at ingen har nevnt Dolphin Browser HD som er den beste nettleseren.

For de viderekomne med root, så er MIUI en rom jeg anbefaler. Gikk over til kineser-Android for et par dager siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...