Gå til innhold

Hvorfor blir det ikke landesorg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skjørrer ikke hvorfor det ikke blir erklært landesorg nå? Hva kunne være en bedre grunn til landesorg enn det vi opplever nå? Har ikke hørt at det har vært nevnt på nyhetene heller. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hørt landesorg nevnt flere ganger.

Hva har de sagt, da? Blir det landesorg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva har de sagt, da? Blir det landesorg?

Har bare hørt ordet nevnt i nyhetssendinger, ikke noen offisiell erklæring. Kommer nok etter hvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, det kommer nok når alle er funnet, og når de offentliggjør navnene, da er det plutselig mange som blir rammet hardere enn det de trodde de var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Annonse

Hva mer skal til?? Dette er Landesorg for meg i hvert fall. Merkelig det ikke er erklært noe slikt i det hele tatt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg spørre hva dere mener med å ha erklert landesorg? Synes statsministeren + veldig mange andre i media har sagt det er landesorg lenge?

Er det noe spes som skal skje om det blir "erklært" da eller?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste på wik, Men ble ikke klokere. Altså vi har jo hatt ett minutts stillhet...rosetog...roseHAV etc...Hva mener du vi skal gjøre for å markere det? har som sagt hørt lenge at det ER landesorg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes de kunne erklært landesorg og gitt en fridag på 22.7 eller fri den uken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes de kunne erklært landesorg og gitt en fridag på 22.7 eller fri den uken.

Måten du uttrykker deg på her får det til å virke som om du er ute etter ekstra fri, og det synes jeg IKKE er riktig fokus. Mange mennesker har mistet livet, mange av dem unge, friske mennesker med hele livet sitt foran seg, og da blir det feil å ønske å få en sørgedag eller sørgeuke bare for å få ekstra fri. Min mening ihvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trodde statsministeren erklærte nasjonal minnemarkering den 21. august? Det er da en søndag, så du vil ha fri da, AnonymBruker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...