Gå til innhold

Har du glede av prostatastimulering?


Koe

  

18 stemmer

  1. 1. Stimulering av prostata: OK?

    • Ja, sikreste vei til orgasme.
      3
    • Ja, artig lek, men ikke noe hovedpoeng.
      7
    • Nei, har aldri fristet.
      6
    • Nei, er smertefullt.
      1
    • Annet, forklarer i kommentar.
      1


Anbefalte innlegg

Tror det er mange myter og tabuer rundt dette, og ønsker å høre KG-brukernes konkrete erfaringer med prostatastimulering. :)

Ønsker også kommentarer fra alle med sterke meninger om saken. Takk!

Endret av Koe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest SnakeOil

Har perioder hvor jeg gjør det, personlig erfaring er at det krever mye tilvenning og trening før man begynner å bli "kjent" med hvordan det skal/kan føles.

Noen ganger kan orgasmene være så sterke at jeg nærmest ikke klarer å stå på bena etterpå, onanerer som oftest samtidig med stimuli.

er nok litt tabu ja, ikke noe jeg deler med alle jeg kjenner for å si det slik. :)

Er hetero, synes det er lite "homo-relatert", men finnes mye rare meninger rundt dette.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Madammen har ytret et ønske om å gjøre det på meg, men jeg har fortsatt litt angst. Vet jo at det skal gi de mest sinnssyke orgasmene til menn, så det skjer muligens i framtiden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Jeg håper det er greit at jeg svarer selv om jeg er jente?

Her var det faktisk kjæresten min som etter mye om og men sa at han ville prøve. Tror nok han har tenkt på det lenge, men det tok sin tid før han sa noe. Nå har det blitt til et fast innslag i sexen og han storkoser seg. Jeg er glad for at han stolte såppas på meg at han fortalte meg hva han ønsket, for det er nok, som andre sier, litt tabu.

Jeg synes ikke det er noe homofilt over det.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper det er greit at jeg svarer selv om jeg er jente?

Her var det faktisk kjæresten min som etter mye om og men sa at han ville prøve. Tror nok han har tenkt på det lenge, men det tok sin tid før han sa noe. Nå har det blitt til et fast innslag i sexen og han storkoser seg. Jeg er glad for at han stolte såppas på meg at han fortalte meg hva han ønsket, for det er nok, som andre sier, litt tabu.

Jeg synes ikke det er noe homofilt over det.

Vil gjerne høre jenters erfaringer også! :) Høres ut som han både elsker deg og stoler på deg. :jepp:

Takk til SnakeOil og Katten også! :dagens-rose:

Endret av Koe
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Øhm, hvor langt inn må man, bruker dere glid, og blir det mye graps?

(Jeg har liksom aldri tatt den helt ut med massasje...)

Mvh KateW :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SnakeOil

Rett forbi lukkemuskelen og opp mot skambenet (omtrent som når man skal stimulere g-punktet på kvinner).

Graps? Man må gjøre seg ren som alltid når det gjelder anale leker, ellers blir det griseri...

Enklest er kanskje en vibrator (som vibrerr :) ), som er glatt og tynn (men ikke for spiss!) som man kan føre inn og så skråne slik at den treffer oppover, man skal ikke stimulere hardt og i allefall ikke i starten. (1-2 cm bevegelse/sirkulære bevegelser er som regel nok når man treffer korrekt).

En annen sak man kan gjøre er "prostate milking", hvor man fører finger/objektet rett inn, forbi prostata. Retter objektet slik at man presser oppover og så drar/stryker objektet sakte ut igjen, da kan man "melke" imponerende mengder pre-cum (hva er et godt norsk ord??).

.....i tillegg til at det er enklere for mannen å kjenne etter nøyaktig _når_ du treffer riktig med denne teknikken.

Stimuli når man treffer, kjennes i utgangspunktet ut som man må urinere (man bør ha tømt alle ballast tanker på forhånd), ved gjentatt stimulering, går følelsen over fra tissetrengt til en økende murrende følelse, til en orgameliknende bølge som bygger og bygger og kan føre til ejakulasjon uten berøring av pikken.

Jeg mistenker sterkt at prostata og g-punkt er svært like opplevelser og noe menn og kvinner faktisk kan ha felles mht seksuell nytelse...iallefall fra det jeg har lest om g-punkt stimuli, sammenliknet med prostata stimuli, så likner de veldig i både måte, følelse og intensitet. :regn:

Endret av SnakeOil
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Ok, da har jeg gjort det da. Flirer godt. Men jeg har ikke vært helt sikker på om jeg treffer prostata. Er det litt sånn nøttete?

Og graps, jeg bryr meg ikke, leker man bak leker man bak, men det var mer sånn om man bruker mye glid og hender.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SnakeOil

Jo mere glid, jo bedre, mindre friksjon gjør det enklere å kjenne etter på prostats-feelen, istedenfor at man kjenner at lukkemuskler og andre nerver blir stimulert/forstyrret. (derfor man bør bruke en glatt vibrator i starten kanskje, den er nesten "usynlig" for kroppen om den er ganske tynn).

Tja....slags nøttete kanskje, men når jeg har kjent etter selv, og så kjenner hvordan det føles for fingrene, stimulerer jeg som oftest for hardt, men dette er individuelt da. :)

En gang jeg stimulerte med fingrene (og onanerte samtidig) kjente jeg at prostataen svellet opp i det jeg kom og ble knallhard, utrolig merkelige greier :P

Men om du klarer å lokalisere og så starte forsiktig og bygge opp, funker det nok for de fleste (som tør). :)

Endret av SnakeOil
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Jeg bruker veldig mye glid, og ikke leketøy. Først og fremst fordi jeg liker å kjenne hva jeg gjør, og jeg føler meg mye ærmere situasjonen uten. Men vi har begynnt så smått med leketøy i det siste, og det er jo for all del gøy det også, spesielt med vibrasjon. Har også opplevd litt smuss en gang iblant, men som du sier: leker man bak, så leker man bak. Stort sett går det helt fint uten at han bruker noen slags analdusj på forhånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Jeg bruker veldig mye glid, og ikke leketøy. Først og fremst fordi jeg liker å kjenne hva jeg gjør, og jeg føler meg mye ærmere situasjonen uten. Men vi har begynnt så smått med leketøy i det siste, og det er jo for all del gøy det også, spesielt med vibrasjon. Har også opplevd litt smuss en gang iblant, men som du sier: leker man bak, så leker man bak. Stort sett går det helt fint uten at han bruker noen slags analdusj på forhånd.

Takk for tips, leketøy blir nok ikke aktuelt riktig enda. Føler meg mer komfortabel med fingrene rett og slett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Takk for tips, leketøy blir nok ikke aktuelt riktig enda. Føler meg mer komfortabel med fingrene rett og slett!

Jeg har det på samme måte, selv om jeg ikke helt klarer å sette fingeren på (haha) hvorfor. Det har kanskje noe å gjøre med at jeg er bekymret for at han skal få vondt på en eller annen måte, og at jeg fløer at jeg har mer kontroll på hva jeg gjør når jeg bruker fingrene. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Jeg har det på samme måte, selv om jeg ikke helt klarer å sette fingeren på (haha) hvorfor. Det har kanskje noe å gjøre med at jeg er bekymret for at han skal få vondt på en eller annen måte, og at jeg fløer at jeg har mer kontroll på hva jeg gjør når jeg bruker fingrene. :)

:ler: men jeg har lange negler, da, dog bruker jeg jo dem på selvet uten å skade noen... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Raindrops

:ler: men jeg har lange negler, da, dog bruker jeg jo dem på selvet uten å skade noen... :sjenert:

Det tørr ikke jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

svar: det er en homseaktivitet og jeg er ikke homse!!!!!!

bare tanken på det får meg til å brekke meg!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dessverre så liker ikke min mann dette, men jeg elsker å utføre det på menn :)

I mine forrige forhold har jeg brukt å gjøre dette flittig fordi jeg elsker å se nytelsen hos mannen og at det kommer så mye sæd. Prostataen ligger ganske høyt oppe i forhold til et g punkt som gjerne ligger ganske kort innenfor inngangen.. Prostatakjertelen ligger ca 6-8 cm opp, og på framsiden opp mot magen...

Jeg elsker å bruke langfingeren å koser med punktet, trykker og gnir...Mot slutten svulmer punktet opp som en hard valnøtt ;) Og det er så deilig å kjenne når han kommer og hvis jeg da trykker og gnur kommer det masssse sæd mmmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har begynt med det, tror mannen synes det er veldig deilig. Men han må være i modus, ikke noe vi bare kjører på med helt spontant. Jeg pleier å bruke en liten dildo på han med strap on, deilig for han og meg. Jeg har prøvd å stimilere han med fingrene men de er for korte og rekker ikke opp til punktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...