Gå til innhold

Sleazejenta blir gift og greier!


sleazejenta

Anbefalte innlegg

Min kjære fridde for nøyaktig 2 uker siden, og jeg sa selvfølgelig ja! :)

Vi tenkte å gifte oss fort og gæli i utlandet, men jentegenene mine tok over og bestemte seg for at jeg vil ha et "ordentlig" bryllup, så da ble det til det :)

Foreløpig tenker vi juni neste år, med forbehold om at økonomien tillater det.

Uansett, jeg gleder meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer! Jeg skal også gifte meg i juni neste år.. Holder på å spare for harde livet:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig! :) koster visst mye penger de greiene der :fnise:

puh, akkurat nå føles all planleggingen en smule overveldende, så heldivis er min kjære en racer på å finne ut ting... Vi er i budsjettfasen, prøver å finne ut ca hvor mye det hele sannsynligvis kommer på. Blir nok bedre for min del når det er avklart regner jeg med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jippi! Vi er ferdig med budsjettet! vi har også satt en dato, booket kirke og festlokaler, og forlovere er i boks :)

Nå sitter jeg og sikler over kjoler, og har plutselig blitt veldig usikker på hva det er jeg er ute etter - det er jo et hav av muligheter! Stakkars min forlover når det er på tide å se på de fysisk :fnise: jeg er kjent for å være ganske så ubesluttsom, og ser ikke for meg at det blir noe bedre når det jeg ser etter i tillegg skal være så og si "perfekt" :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye, og lykke til med planleggingen! :)

Mvh Yvonne :heiajente:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jippi, har vært og prøvd kjoler i dag! Fant ikke drømmekjolen, men har fått en ide om hvordan snitt osv som sitter finest på meg :) så det er hvertfall en start!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...