Jeg har tenkt å søke som rydd/oppvaskhjelp og garderobevakt for dag- og kveldsjobbing. Har skrevet en søknad, men er usikker på om den er "gyldig". Vil prøve å fange arbeidsgiverens oppmerksomhet, og synes derfor jeg bør tilføye litt under hvorfor jeg søker jobben. Noen som vil hjelpe?
Her er et forslag til søknaden:
SØKER SOM RYDD/OPPVASKHJELP OG GARDEROBEVAKT FOR DAG- OG KVELDSJOBBING PÅ (stedet jeg søker jobben)
Jeg viser til Deres annonse (avis) 17.09.03. Jeg tillater meg med dette å søke som rydd/oppvaskhjelp og garderobevakt for dag- og kveldsjobbing på (stedet jeg søker jobben)
Mitt navn er (mitt navn), og er jeg er født (fødselsdato). Jeg er elev ved (navn på skole), Almenne Administrative fag.
Jeg tror at stillingen som medarbeider på (stedet jeg søker jobben) ville vært en jobb jeg kom til å trives- og utvikle meg i. Jeg er positiv, ærlig, har "stå-på-humør", og kommuniserer bra sammen med andre mennesker. Fritiden min tilbringer jeg sammen med venner, går på cafê, samt en del av tiden (skal jeg skrive dette, eller bør jeg heller si "noe av tiden min går med på"?
Jeg har forøvrig tidligere erfaring innen kontorarbeid (navn på arbeidsplass) i Oslo, som sommervikar. Dessuten har jeg også jobbet som medarbeider på (navn på arbeidsplass), der jeg drev med riving av forskaling.
Håper å høre fra dere.
(Mitt navn)
(Adresse)
(Mobiltelefon/ hjemmetelefon)