Gå til innhold

Ditt Første kyss


Gjest Flippen

Anbefalte innlegg

Gjest Flippen

Mitt førte kyss med min nåværende kjæreste var helt ut av det jeg noen gang har opplevd som første kyss...:

Vi skulle si hade til hverandre, da jeg smygde meg med ansiktet opp til ham på den siste daiten. Jeg tenkte det bare skulle bli en klem, men han hvisket til meg og spurte om han kunne få et kyss. Jeg tenkte at et kyss NÆR munnen kunne vert noe til nå, men da jeg skulle kysse ham, klemte han meg hard inntil seg og startet med tungeskyss! Jeg skvatt til, men siden jeg ikke kunne røre meg prøvde jeg å kysse med. Det kysset var en skikkelig "Failure" fra ham. Men stakkars, det var jo ikke meningen at han skulle skremme meg. He he :fnise:

Jeg ble litt forbauset fordi det var en stund siden jeg daitet en mann, og det var fire år siden sist jeg fikk tungekyss! I fire år hadde jeg ikke tid for mannfolk, og derfor helt glemt hvordan et skikkelig kyss var. Jeg hadde til da, avslått alle de stakkars mennene som prøvde seg på meg.

Det jeg virkelig syntes var rart med kysset, var at det ikke er vanlig å starte med tungekyss første gang(tror jeg). Mine tidligere forhold startet med et lett kyss på munnen før vi gikk noe hetere fram som tungekyss, som førte til senga.

:gjeiper:

Det var vel kanskje en blanding av behagelig og ubehagelig fordi jeg ble overasket, og fordi han klemte meg så hardt. Han er ganske stor, så det var ikke bare bare. Stor og dum, men kjempe heit! ;D

Han er faktisk så ufattelig flink til å kysse, selv om første gang ikke var som jeg hadde tenkt. Hva om jeg var negativ til det, da ville jeg garantert gitt ham en over ansiktet...

:roll:

Men det ble til at jeg valgte ham(han gikk faktisk ned på kne i går!! :strix: ), og levd med ham i tre år :)

Hvordan var DITT første kyss med din nåværende eller tidligere kjæreste(hvis du er singel nå)?

(skriver mye teit, sorry :P)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_Maja_*

Etter at vi hadde møttes for første gang (hjemme hos han), vi hadde bare sittet og pratet, pratet og pratet mens vi holdt hender.. Senere på kvelden skulle vi slå følge når han skulle på trening og når vi var kommet dit han skulle være så var det bare sååå naturlig med et kyss :yvonne: Vi er sammen den dag i dag ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vårt 1. kyss var et forsiktig møte mellom våre lepper. Ingen tunge, men bare lett berøring. Helt perfekt for meg!!! Tror vi kysset i 10-15 minutter... :rødme:

Han skulle levere meg seint på kvelden hos ei venninne som jeg skulle overnatte hos. Vi hadde hatt en fantastisk dag sammen ved sjøen (sommer og knallvær). Dette var 2. gang vi møttes, og han oppførte seg som en skikkelig gentleman. Så skikkelig at jeg ikke ante om han likte meg som mer enn en venn. På vei til denne venninnen kjente jeg at jeg MÅTTE spørre! Svaret hans var positivt, og da han stoppet bilen og vi skulle si adjø, dro han meg tett inntil seg og ga meg dette fantastiske kysset.

Nå har vi vært sammen i 2 år, er samboere og kan kysse dagen lang om vi har anledning :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Syrin_Ulven

Litt klønete og uvant, skjedde heime hos han ei stund etter vi møttes. Husker egentlig lite av det, lenge siden..

Endret av Syrin_Ulven
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt første kyss med kjæresten min skjedde på en fest. Det var andre gangen vi møttes. Jeg hadde håpet han skulle på samme festen som meg og det gjorde han. Vi endte opp med å prate sammen en del. Jeg flørta med han og men virket ikke som om han la merke til det. Plutselig så bytta vi tlf nå og da var det gjort. Vi lå i sofaen også kysset jeg han. Ingen som skjønte hvor den kom fra. Vennene våre var ikke klar over at vi likte hverandre. Alle ble litt overrasket, til og med jeg ble det. Det var en veldig bra kveld, som endte enda bedre enn jeg hadde trodd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var på kanten av en molo, satt der med hun i armene mine. Hun snudde seg og kysset meg. Hele greia var så "tatt ut av en film" at det brente seg inn i hukommelsen. Kommer aldri til å glemme det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var første date, og vi satt i sofaen ved siden av hverandre. plutselig tok han lillefingeren min, og da jeg snudde meg mot han, kysset vi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi lå i sofaen og så på film hos han, og han lå bak meg og holdt rundt meg. Han strøyk meg på magen og ved trusekanten, og jeg snudde meg mot han også kysset vi :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*

Meg og kjærestens første kyss var utrolig standard tenåring :P haha. Men utrolig koselig :)

Jeg satt i armkroken hans mens vi så en film. Så så han litt ned på meg, og jeg litt opp på han annenhver gang, og så gikk han bare for det :) Bare et enkelt kyss på leppene, men herremann så deilig det var! Spredte seg en varme i hele kroppen. Kyssa vel i noen minutter før han stoppa opp og så på meg med det nydeligste blikket og sa han var glad i meg :rødme:

Kanskje ikke det mest originale, men ikke akkurat et vondt minne for det om :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest linneawarp

Vi kysset på 3. date, - han har så fyldige lepper og er så myk å kysse på, - på 4. date klinte vi, - jeg mistet haka på gulvet,

han er så kjempedeilig å kline med og gleder meg å kline med han igjen :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Den ikke-romantiske versjonen.

Jeg hadde ventet på ett kyss i flere uker. Jeg visste at dette var mannen i mitt liv. Vi hadde sett på film i flere netter på rad, og jeg ventet.

Så skjedde det. Vi skulle rette på putene i sengen som vi lå i og så på film.

Følelsene strømmet i meg. Det var herlig. Så begynte smilet mitt og komme, det smilet man ikke klarer å holde tilbake.

Før jeg hadde klart å få til et helt smil

"ÅJDA." - sa han. Smilet ble trukket tilbake og øynene mine ble raskt rettet mot tv skjermen igjen.

Dette var faktisk startet på et langt forhold, og vi er forsatt samboere og like forelsket. Godt jeg kan le av dette i ettertid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uææh! Det har jeg glemt! Jeg må høre om ikke sambo husker det :-/ tror det var på busstoppet etter vår første date, rett før jeg skulle gå på bussen, men akkurat da var jeg så fortumlet og føttene var så slått ut under meg at jeg faktisk ikke husker noe mellom når vi gikk til bussen og at jeg etterpå satt på bussen helt i ørska. Det må ha skjedd noe på det busstoppet! Haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mitt første kyss med kjæresten jeg har nå skjedde på byen. Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke husker helt, for ble en del drikke. Men han tok hånda mi først, så møttes bare blikket og da var det gjort :rødme: Et langt og deilig kyss, ble varm i hele kroppen og samtidig litt paff. For jeg hadde faktisk ikke trodd at det skulle skje. :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Merethe_*

Mitt første kyss hos min elskede husker jeg godt :)

Han er slekt med min svigerbror og vi begge hadde hjulpet søsteren min og mannen hennes m å flytte. Følte i denne perioden veldig sterke vibrasjoner mellom oss, som bare ble sterkere og sterkere.

Jeg visste at han likte meg fra flere år tilbake, og søsteren min kommenterte en dag at hun såg han var tydelig interessert, og at han hadde sagt at han hadde hatt så lyst til å "gjøre noe" dagen i forveien da han kjørte meg hjem..

Jeg sa til søsteren min at det hadde i såfall ikke vært uvelkomment..

Dette fortalte hun selfølgelig min kjære, og senere den ettermiddagen satt vi alle i stuen hos søsteren min.. Plutselig var alle alene, og bar vi to igjen..

Han reiste seg (måtte forbi meg i sofa for å komme seg frem), såg meg inn i øynene og sa, "nå skal du få det du ikke fikk i går" og kysset meg.. 2-3 varme, myke kyss.. jeg var solgt.. og er det den dag i dag :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker det som det var i går..! :happy: ....men det er vel over 10 år siden ;)

Vi var tenåringer på bygdefest :biggrin: siste dansen hadde kommet og vi stod forran scena og "vugget" og holdt rundt hverandre til Hellbillies' sin "finast eg veit" :yvonne: Plutselig løfter han meg opp og stør seg med ryggen inntil scene-kanten mens han fortsatt holder meg i hendene sine. Vi ser på hverandre og smiler - og før jeg får summet meg kysser han meg :rødme:

Jeg var skjeleglad han holdt meg, for hadde jeg stått på mine egne gelében akkurat da, hadde jeg seget sammen :fnise: han holdt meg leeenge, og jaggu ble det ikke et ekstranr også ;) spørs om Hellbillies-gutta syntes den unge, blomstrende kjærleiken på scenekanten fortjente en ekstra truddelutt.. :gjeiper:

(sitter faktisk her og tørker rørte gledestårer nå, etter å ha frisket opp dette herlige minnet :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Hahahaha

siste dansen hadde kommet og vi stod forran scena og "vugget" og holdt rundt hverandre til Hellbillies' sin "finast eg veit"

LOL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_hanne_*

det var på en fest med linjeforeninga på en hytte. En veldig bra fest, god fyll, og jeg merket jeg fikk lyst til å ta med meg noen "på loftet" (visste om et loft over garasjen, utstyrt med madrass :P), men fant ikke han jeg hadde tenkt på. Så satte jeg med ved pianoet da min fremtidige setter seg ned ved siden av meg. Vi tuller og fjaser mye, og jeg spør plutselig om han vil være med over garsjen. "OKEI," sier han, og vi går dit, inn i den mørke garsjen. På loftet koser vi oss veldig, jeg ser på han med mobillyset og ser han er utrolig pen, og jeg får ikke no lyst til at det skal være et one night stand likevel. Vi kysser og kliner og har det bare veldig koselig og lett stemning=) Det var vårt første kyss, som også var første gangen vi møttes. Tok lang tid før vi ble sammen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_siri_*

Var på en fest, som også var første gangen jeg møtte han. Vi pratet, han ser på klokka og sier "nå har jeg bursdag!". "Oj, da må du nesten få en gave," sier jeg, og gir han et nuss på munnen. Han ble helt satt ut, stum, men smilte =) og jeg gikk min veg :P Vi møttes igjen på en fest en uke senere. Vi går hjem sammen, stopper opp foran Nidarosdomen for en pause. Står der og prater, før vi kysser og kliner igjen der =) Det ble vel mer det ordentlige første kysset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...