Gå til innhold

Punkys prøverier


Punky Brewster

Anbefalte innlegg

Lykke til med ... :lur::fnise:

Og grattis med ny dagbok.

Kjedelige greier det å måtte vente. Vet litt om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke:

Hei!

Er litt utålmodig av meg jeg også, så jeg skjønner hvordan du har det :)

Lykke til med planene med mannen fremover ;) ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det her? :)

Så bra at du fikk EL! :jepp:

Får håpe tanta ikke kommer denne mnd da :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med mange gjester i dagboka. :)

Har hatt det veldig travelt på jobben i det siste, men det positive er jo at jeg da ikke tenker så mye på prøvinga. I dag var en skikkelig slitsom dag og på vei hjem tenkte jeg at det hadde vært godt med et glass vin og da kom jeg på at TR skulle ha vært her i går. :fnise: Plutselig ble jobbtinga litt mindre viktige. :jepp:

Siden september har jeg hatt helt faste 27 dagers sykluser så det er jo litt spennende dette, men det er ikke så lenge siden EL heller. Hmmm. Blir nok en test i morra. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å si hei og masse lykke til med test i morgen!! :goodbye:

Så morsomt å se navnet Punky Brewster igjen. Gode minner.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende! :popcorn:

Kanskje vi er to som får gode nyheter i morgen :lur::strix: (prøver meg på litt babystøv jeg også :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Negativ test og TR før jeg var ute av dusjen... :frown:

Jeg var jo egentlig forberedt på det, men begynte jo å håpe allikevel. :sukk: Men, nå er jeg ordentlig i gang med EL-testing og EL kom til slutt. Det er bra. Kort lutealfase er ikke så bra, men ting tyder på at EL var forsinka denne måneden så kanskje ting bedrer seg neste periode?

Nå skal jeg ihvertfall feste til gangs i 30årslaget jeg skal på i morgen. :jepp: Oscarfest natt til mandag, jobbseminar mandag og tirsdag og svigers kommer neste helg så jeg hadde måttet funnet mange unnskyldninger for å holde meg unna vinglasset. Selvfølgelig, dersom testen hadde vært positiv så hadde det vært verdens minste problem, men må jo bare prøve å holde motet oppe og fokusere på de gode tinga...

Nå skal jeg gå og se om FrkHøne har hatt effekt av mitt første babystøv. :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får se iløpet av noen dager om det virkelig hadde effekt, men ser positivt ut enda! :jepp:

God helg!! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Lenge siden jeg har vært her nå.

Har vært fullt kjør på jobben så har egentlig bare villet kose med mannen når jeg har hatt fri.

Denne måneden har EL oppført seg mye mer fornuftig enn forrige måned og vi har definitivt gjort vår del for at det skal stemme denne runden. :lur:

De to siste dagene har jeg vært helt smertefri fra endometriosen og det er leeeenge siden jeg sist fikk lov til å gå så lenge uten smerter. Det har vært spesielt ille siden jeg sluttet på p-pillene så nå har jeg selvfølgelig en liten stemme inne i hodet som påstår at dette er et symptom... :fnise: Og nå har jeg selvfølgelig blitt kvalm også... :scorpis:

Kommer nok til å svi av noen tester denne påska ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye: heia Punky!

Så bra at EL var litt mer samarbeidsvillig denne PPen og at dere brukte tiden godt i den perioden :lur:

Blir spennende påske dette her :popcorn:

med mye popcorn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg rare stikkinger i livmorsregionen hver gang jeg tråkker ned med venstre foten. :rolleyes:

Jeg er veldig vant med smerter og stikkinger og kramper i mage/underliv, men dette var helt nytt. Er nok ekstra var for slikt siden kroppen min er som den er.

Har egentlig bestemt meg for at jeg skal prøve å bare nyte fraværet av smerter om dagen og så får testinga gå som den går. Skal på hyttetur med venner torsdag til søndag så hadde vært greit med enten TR eller positiv test før den tid, men det er nok for mye forlangt. Dessuten vil jeg jo helst at TR skal holde seg unna så lenge som mulig (9 måneder passer fint :jepp:), om ikke annet så for å ha en normal lutealfase. Blir nok til at jeg sniker meg rundt på hytta for å teste uansett. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har egentlig bestemt meg for at jeg skal prøve å bare nyte fraværet av smerter om dagen og så får testinga gå som den går. Skal på hyttetur med venner torsdag til søndag så hadde vært greit med enten TR eller positiv test før den tid, men det er nok for mye forlangt. Dessuten vil jeg jo helst at TR skal holde seg unna så lenge som mulig (9 måneder passer fint :jepp:), om ikke annet så for å ha en normal lutealfase. Blir nok til at jeg sniker meg rundt på hytta for å teste uansett. :fnise:

Sikkert ikke bare bare å snike seg rundt med tester på hyttetur :fnise: Ser det for meg. På hytta vår er det ihvertfall ikke plass til å snike seg rundt. Det måtte i så fall være rundt hushjørnene og eventuelt inne på utedoen :fnise:

Kan bli litt sånne komiske forviklinger av den påsketestinga di da.

Ser ut som det blir alkoholfri påske på meg. Vet jo ikke helt sikkert at det ikke er noen spire enda. (Blir det alkoholfritt på deg også)

Hos meg tror jeg det kan bli vanskelig siden vi får besøk av Mannens søster og hennes samboer og skal ut på en del middager med venner og annen slekt.

Hva skal du si? Jeg trenger tips til gode unskyldninger...

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det duket for litt påskemysterier. Hvem eier graviditetstesten som ble funnet i søppelspannet på badet. Og hvorfor drikker ikke Punky alkohol? Har hun virkelig så vondt i ryggen at hun må ta smertestillende som ikke kan kombineres med alkohol?

Eller hva er det egentlig i flaskene som Punky har med hjemmefra siden ingen andre får smake? :fnise:

Håper det blir en mystisk påske med hyggelig overraskelse for dere!

God påske!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir gode muligheter for påskemysterier ja. Jeg har jo naturligvis en vennegjeng som er veldig raske til å spekulere om mulige graviditeter så om jeg glemmer igjen en graviditetstest på utedo så kan dette bli svært så underholdende. :skratte:

Jeg er jo så heldig? at jeg til tider må bruke smertestillende som ikke skal kombineres med alkohol så jeg har en enkel unnskyldning der. Selvfølgelig nå driver jeg og spretter rundt som bare det på grunn av den uventa og svært velkomne smertefriheten (er smertefrihet et ord? Jeg mener ihvertfall det burde være det) så må muligens hente fram mine gamle skuespillerkunster for å unngå spekulasjoner. :dåne: :mrgreen:

En annen unnskyldning jeg har brukt er å ta i mot litt i glasset, smånippe forsiktig og så noe senere nevne en begynnende hodepine og at jeg bør være forsiktig med alkoholen slik at den ikke forverrer seg. Den fungerer nok ikke så bra om det er snakk om flere dager på rad med samme folka, men i enkeltsituasjoner er den veldig fin. Spesielt siden alle nå antar at antibiotikakur er kode for :babysmokk:

Jeg er ikke alltid totalavholds mellom antatt EL og IKM, men er det symptomer på gang så holder jeg meg unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tanta kom i går. Lutealfase på 7 dager. Skulle tidligst komme fredag, men den gang ei. :kjefte: Håpte en liten stund på at det var en festeblødning, men så heldig er jeg visst ikke. :frown:

Det begynner å gå litt innpå meg nå, men må nok bare bite i det sure eplet og kontakte legen over påska.

Jeg har jo hatt i bakhodet hele tiden at dette kunne ta tid på grunn av endometriosen, men at det skulle være flere problemer det var jeg ikke helt forberedt på. Har grått litt på skuldra til mannen i dag og så er jeg tilbake til meg selv i morgen. Skal ihvertfall få utnyttet hytteturen til det fulle. :skaal::skravle:

Håper alle dere andre får ei kjempefin påske! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:klemmer: så kjipt!

Har du vært klar over at du har kort lutealfase før eller er det noe du har oppdaget nå?

Er det kanskje sånn som kan variere eller er det fast hver gang?

Håper det er noe de kan gjøre med det ihvertfall!

Du får kose deg i påsken og så får du ta tak i det her etterpå. Kos deg og det blir visst :skaal: på meg også i påska.

:troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for koselig hilsen Pinkpus. :kose:

Hadde kort lutealfase (9 dager) sist måned også, men da var syklusen rar så håpte det var et unntak. Prøvde med temping i høst, men det var for ustabilt. Begynte med EL-tester forrige PP så 9 og 7 dager er de to målte lutealfasene. Blir nok moro med legestanden etter ferien. :tunge1:

Skal ihvertfall kose meg i påska. :vin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 måneder senere...

Oi, her hadde jeg ikke vært på en stund. :)

Siden sist har vi vært gjennom utredning. Mannen har superdupersæd (han ble litt stolt av den), men det hjelper ikke så mye når lap konkluderte med helt tette eggledere for meg. :sukk: Så nå har vi så smått begynt på prøverørskjøret. Suprecur fire ganger i døgnet, og om alt går bra så blir det forsøk første uka i mai. Så langt ingen bivirkninger.

Endret av Punky Brewster
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tilbake :klemmer:

Skulle virkelig helst sett at du slapp å komme tilbake, men sånn er det ikke dessverre :troest:

Tette eggleder var jo fryktelig kjedelig, men greit å komme i gang med IVF med en gang iallfall. Håper dere lykkes raskt, så kanskje du kan glede deg over en graviditet i sommer allerede :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...