Gå til innhold

Hjelp til artikkel!


May Brit

Anbefalte innlegg

De fleste finner ett eller annet de ikke er fornøyd med på seg selv. For noen påvirker kompleksene både livskvalitet og selvbildet i svært stor grad.

Vi i redaksjonen planlegger en artikkel om nettopp dette, og trenger hjelp fra dere forumbrukere!

Har du/har du hatt komplekser for noe, og i såfall hva? Påvirker/påvirket dette livet ditt i større eller mindre grad? Har du funnet en måte å takle kompleksene på, og i såfall hvordan?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Overarmene mine. Det er helt teit at det plager meg så mye, men under puberteten vokste armene mine så raskt at jeg fikk noen strekkmerker helt på siden bak mot ryggen på overarmene, og dette plager meg så mye at jeg ikke orker tanken på å gå i kort t-skjorte eller singlet. De synes nesten ikke engang, men jeg er selvsagt overbevist om at de lyser mot alle som ser meg, uansett hvilken vinkel.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huden i ansiktet. Under puberteten hadde jeg kraftig acne som jeg tok uttallige reseptelagte midler for å kurere. Nesten ingenting fungerte bortsett fra Roaccutan som jeg tok da jeg var 20 år. Da forsvant de. Men fortsatt "ser" jeg kvisene i ansiktet mitt, selv om de ikke er der. I tillegg har jeg fått noen små arr på kinnene som jeg henger meg opp i. Jeg slet så fælt med disse kvisene gjennom ungdomstiden at jeg har dårlig selvtilitt når det gjelder utseendet mitt. Jeg kan bokstavelig talt ikke forstå at kjæresten min synes jeg er pen, for eksempel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har komplekser for kroppen - overvekt. Har ca 25 kg for mye, jevnt fordelt. Men alikevel er det største problemet leggene. De siste par årene har jeg ikke fått stått på slalomski engang pga at jeg ikke får på meg støvlene.

Jeg jobber nå med å komme ned i vekt til min normalvekt. Endring av kosthold og mer trening tror jeg mest på.

Men uansett om jeg klarer å gå ned endel i vekt blir ikke leggene normalt slanke. Jeg vurderer faktisk fettsuging når jeg kommer ned i normalvekten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...