Gå til innhold

Hva slags sexrelaterte skader har dere opplevd?


Hinata

Anbefalte innlegg

Syns det var på sin plass med en tråd om sexrelaterte skader jeg..

For min del har jeg fått blåmerker på innside av lår pga hans hoftebein, et par kuler i hodet etter litt hodekræsjing og blåmerkevondt rundt fitta fordi han var litt hardhendt i gjerningsøyeblikket..

Har du noe å dele?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest virvelvind
Syns det var på sin plass med en tråd om sexrelaterte skader jeg..

For min del har jeg fått blåmerker på innside av lår pga hans hoftebein, et par kuler i hodet etter litt hodekræsjing og blåmerkevondt rundt fitta fordi han var litt hardhendt i gjerningsøyeblikket..

Har du noe å dele?

Egentlig det samme som du nevner. Pluss et stort skrubbsår på leggen etter at jeg fallt ut av sengen og traff nattbordet. Jeg har skadet partnere også, klarte å treffe han med albuen rett i nesen så han begynnte å blø neseblod :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke en skade som følge av sex, men som ble forverret av sex:

Jeg hadde strekk i beinet. Da jeg hadde sex med typen var alt greit, men da jeg ble kald igjen, stivnet beinet fullstendig og var mildt sagt jævlig vondt. Dagen etter fikk jeg streng beskjed av legen å slutte å drive med aktiviteter som forverret strekken :fnis:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ikke en skade som følge av sex, men som ble forverret av sex:

Jeg hadde strekk i beinet. Da jeg hadde sex med typen var alt greit, men da jeg ble kald igjen, stivnet beinet fullstendig og var mildt sagt jævlig vondt. Dagen etter fikk jeg streng beskjed av legen å slutte å drive med aktiviteter som forverret strekken :fnis:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest i dag

"brannsår" på ryggen

- etter heftig aktivitet på gulvet (i gamle dager, da folk hadde vegg-til-vegg-teppe)

Har fremdeles arr - og dette er minst 20 år siden. Men det var faktisk verdt det :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sandbekken

Haha! Dritbra tråd :)

Har et par stykker selv her, noen harmløse og en GRUUUUSOM:

1. Blodige tær etter å ha skrubbet dem frem og tilbake inntil en Muraktig vegg (aktion i en liten seng kan være veldig farlig).

2. Diverse blåmerker over hele meg (noen store som klementiner!) Ikke vet jeg hvordan de kommer, men at det er av sexen det har jeg funnet ut :P

3. Skrubbsår på knærne.

4. Så har jeg spart den grusomste til slutt..

Jeg og typen min hadde sex i den stillingen som ligner på misjonæren, bare at jeg har beina på skuldrene hans.

Vi tullet, fniste og lo og hadde det igrunn ganske så koselig.. Typen skulle erte meg litt, så han dro seg helt ut og kjørte den raskt og hardt rett inn av alle krefter.

Det neste jeg husker var at jeg lå å grein og vrei meg mens jeg heiv etter pusten. Det var mildt sagt JÆLIG vondt!! Det som hadde skjedd var at typen hadde sikta på feil hull om dere skjønner.. ÅÅÅåå Jeg unner INGEN den smerten! Fyy.. :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vkløah

i stillinger hvor det er er kortere vei inn(les:bakfra), merket jeg at det kunne gjøre litt vondt avogtil - men visste ikke hva det var.

så, atter en gang ignorerte jeg dette, og merket at det gjorde ekstra vondt.

jeg går på toalettet, og får noen sinnsyke kramper i magen -. og i underlivet, litt som om man har en kniv inni undelivet.

det blør som bare det, og var så smertefullt at jeg klarte ikke snakke.

la meg inn til kjæresten, strigråt mens jeg lå helt sammenkrøllet og han var jo helt fortvilet........han ville ringe legevakta, jeg var jo helt borte så vondt var det.....:/

det gikk over etter en liten stund, og neste gang hos gynekologen måtte jeg jo stille spørsmålet:

"eeeh....noen ganger når det går litt.....eeeh....ja, kanskje ikke veldig forsiktig for seg så blablabla......."

hun fortalte at det var overfølsom slimhinne. ikke farlig, bare j.....vondt.

merker det fortsatt, spesielt første gangen etter menstruasjon - men jeg lar meg aldri bli tatt hardt bakfra igjen for å si det sånn.......

blir nesten litt småkvalm av å tenke på hvor vondt det gjorde:/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LanaLane

Kjæresten min fikk STORE brannsår på knærne etter en omgang på teppet. Så helt forferdelig ut, blødde, flassa og dekka begge knærne totalt. Sært han ikke merka det før etterpå, det var blod over hele teppet.

Han presterte å sparke meg i trynet en gang, jeg fikk tåa hans i øyet og fikk en rift rett ved pupillen pga ene tåneglen hans. Begynte å blø og greier. Jeg måtte bruke briller og øyedråper i 2 uker :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff.. jeg må fortelle om eksen min. Haha, unge og dumme. Han ble litt overivrig en gang og kjørte den inn uten at jeg var klar, og, eh, blodet spruta. Tror det er noe av det verste jeg har sett, det bare rant og rant. Stakkar, tror han hadde utrolig vondt, rift i strengen.. Unte han ikke den gitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg klarte å "slå opp igjen" et digert prolaps i ryggen,som overhode ikke hadde plaget meg - før jeg ble skikkelig revet med mens jeg "red" typen min...

Har hatt plager med ryggen siden den gangen! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

fikk "noe" i øyet (takk for den.......)..hadde ikke helt dagsformen heller, så jeg ble litt sur inni meg akkurat da........det sved, og jeg var rød i øyet dagen etterpå. hurra!!

hadde veldig problemer med noen sinnsyke kramper en periode pga noe annet helserelatert, og klarte å få ei jææævlig krampe i leggen.

jeg klarte ikke engang leke grasiøs og avlutte hyggelig, det ble bare sånn "aaaaaaaaaaaaaaaaooooo.....faen!!!! hjelp meg!!!!!!!!!!!!!! - strekk ut!!!!!!"

han bare lo av meg, og jeg gadd ikke bli pinlig berørt så desperat var jeg.

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var så heldig å få en 10 x 10 cm stor kul i korsryggen etter å ha blitt hamret rytmisk ned i kanten på en gammel, slitt sofa:)

Ble ikke bedre av at jeg dagen etterpå bøyde meg, fikk kink i ryggen og ble sykemeldt en uke, men det var nå litt verdt det da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest virvelvind
jeg klarte ikke engang leke grasiøs og avlutte hyggelig, det ble bare sånn "aaaaaaaaaaaaaaaaooooo.....faen!!!! hjelp meg!!!!!!!!!!!!!! - strekk ut!!!!!!"

han bare lo av meg, og jeg gadd ikke bli pinlig berørt så desperat var jeg.

:fnise:

Hahaha, been there :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ganske kraftig oppskrapet på undersiden av penishodet p.g.a. spiralstrenger. Det var såpass ille at jeg måtte begrense meg til å bruke tunga og fingrene i dagesvis mens det grodde ordentlig, husker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, her var det mye morro :skratte: Kan desverre ikke bidra med noe selv utenom store smerter i ryggen etter en lang natt i doggy style stilling :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang for ikke så veldig lenge siden var jeg super drita og skulle treffe en leke venninne.

Vi holdt på å kosa oss, og jeg dro hjem neste dag.

Etter ca 4 uker før jeg en melding hvor det stod at jeg hadde knekt 2 av ribbeina hennes og at hun var sykemeldt i flere uker. Men hun ville mer enn gjerne gjenta det.

Og ja, ingen av oss merket noen ting under akten.

Endret av Seth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:popcorn: GØY

Jeg har bare fått litt mindre skader enn de andre her! Blodige knær, blåflekker og kramper i bein etter ridning !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...