Gå til innhold

Apollo Fashion - TV2 hjelper deg


Gjest Lintin

Anbefalte innlegg

Vet at man ikke skal godte seg når man har rett, men jeg klarer ikke å dy meg.

Jeg uttrykte min skepsis til denne butikken alt i Januar i denne tråden.

Jeg fikk så utrolig mye pepper, folk mente jeg var for hard og at dama fortjente en sjanse, vel...dama fikk en sjanse og det førte til at mange har tapt penger.

Hele greia var dømt til å mislykkes,k innehaver hadde ikke greie på hva hun drev med, og dem som lider for det er godtroende kunder. :kjefte:

Synes forresten oppriktig synd på dem som har tapt pengene sine der slik at ingen misforstår meg.

Med fare for å virke som en hurpe

I rest my case... :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_karianne_*
Vet at man ikke skal godte seg når man har rett, men jeg klarer ikke å dy meg.

Jeg uttrykte min skepsis til denne butikken alt i Januar i denne tråden.

Jeg fikk så utrolig mye pepper, folk mente jeg var for hard og at dama fortjente en sjanse, vel...dama fikk en sjanse og det førte til at mange har tapt penger.

Hele greia var dømt til å mislykkes,k innehaver hadde ikke greie på hva hun drev med, og dem som lider for det er godtroende kunder. :kjefte:

Synes forresten oppriktig synd på dem som har tapt pengene sine der slik at ingen misforstår meg.

Med fare for å virke som en hurpe

I rest my case... :filer:

Det er som regel noe..ingen røyk uten ild...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er flott at du gikk ut mot denne dama.. At hun går inn å forsvarer seg i et forum sier sitt om seriøsieten i bedriften! Du gjorde jo en kjempegrundig jobb, og hadde seriøse argumenter i forhold til hvorfor du ikke ville handlet der.

Jeg har 3 venninner som er blitt lurt av en slik type bedrift når det gjelder brudekjoler. Ikke akuratt denne netthandelen men en lignende side. Jeg har utrykt skepsis mot å handle sånt på nett tidligere, og jeg sier det igjen jenter. Vær forsiktige! Vær 110% sikker på at bedriften er særiøs før dere handler. Ikke bare er det snakk om store beløp, men det er snakk om kjolen til en så UTROLIG viktig dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: Jeg er også en av dem som liker å ha siste ordet...

Trist for dem som taper penger :tristbla:

Kanskje man skulle laget en tråd som oppsummerer nettsider etter erfaring. Gode, og de man burde holde seg unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_katrin_*

Har akkurat sett TV2 Hjelper deg i reprise, og fikk med meg innslaget om Apollo Fashion. Det er bare helt utrolig hvor mange rare unnskyldninger folk kan ha for å slippe unna!

Takker til deg Lintin som faktisk reagerte på Apollo her inne i starten. Og bra at du tok opp kampen med Apollo til tross for usakelige svar.

Det er så lett å bli "blind" når man surfer rundt på nett etter ting og tang til den store dagen, og er ikke lett å vite hva som er seriøst eller ikke lenger. Alle kan lage seg ei nettside og selge ting. Det er dessverre ikke alle som oppdager det når de besøker siden.

Håper at denne "bedriften" blir politianmeldt av alle som har blitt snytt og lurt!

Og til Apollodama, håper du leser all kritikken som blir lagt ut her på nettet, du fortjener ingenting annet enn å bli utheng for det du driver på med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...