Gå til innhold

Verste sangen for tida?


Gjest Opa

Anbefalte innlegg

Hvilken sang er så fæl at du bytter kanal på radioen?

For meg er det Espen Lind med den grusomme, horrible "Scared of heights". Seriøst, det må da være noen av det verste som er laget?

Leste et sted at han hadde skrevet den på 20 min etter å ha fått ukulelen på postordre. Jo takk, det høres... Forferdelig, forferdelig. (Jeg trodde det faktisk var en parodi eller tullesang første gang jeg hørte den, på "Senkveld").

Den andre er det nye til Postgirobygget. Det er jo bare gammelt oppgulp av tidligere sanger? Tragisk.

Nuh; deres tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Kommer ikke på noen i farta. Men den sangen med Espen Lind, den liker jeg faktisk. Tenkte det samme som deg da jeg hørte den de første gangene, men etterhvert falt den i smak altså. ;)

Kommer strekere tilbake når jeg kommer på noen fæle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er det Espen Lind med den grusomme, horrible "Scared of heights". Seriøst, det må da være noen av det verste som er laget?

Skulle akkurat til å svare dette etter bare å ha lest overskriften din. Den låten er jo bare aldeles forferdelig, kunne vært brukt som torturmiddel! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På treningssenteret mitt driver de og spiller Sommerfri(?) noe igjen og igjen i garderoben. Teorien er at det er for å få folk fortest mulig ut. Du skal lete lenger etter verre ræl, hånden på hjertet. Herregud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På treningssenteret mitt driver de og spiller Sommerfri(?) noe igjen og igjen i garderoben. Teorien er at det er for å få folk fortest mulig ut. Du skal lete lenger etter verre ræl, hånden på hjertet. Herregud.

:ler: den og, ja! Men den spilles vel bare på mp3?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvilken sang er så fæl at du bytter kanal på radioen?

For meg er det Espen Lind med den grusomme, horrible "Scared of heights". Seriøst, det må da være noen av det verste som er laget?

Kan ikke si meg mer enig. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Espen Lind sin lår er grusom. Men det er som er verre, hva heter den da.. *lete*

Nå har du letet i snart 14 timer.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke ofte jeg skrur av radioen, men når de spiller Idyll, så klarer jeg ikke å høre mer. Maken til "lage en sang for å lage en sang" skal du lete lenge etter. Er enig i at Espen Lind sin er slitsom, men ikke skru-av-radioen-slitsom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Naria

Karpe Diem - Under Overflaten (som Marit Larsen) Maken til møl.

Og en låt jeg VIRKELIG ikke takler er den til hun Idol-Maria - Hold on be strong. Blir rett og slett sint av den sangen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Karine_*

En sang jeg bytter kanal på radioen av uansett årstid er David Lee Roth med "Just a gigolo"... Jeg kan ikke for mitt bare liv utstå den sangen. Når det er sagt så bytter jeg også kanal når "Hold on, be strong" med Maria Haukås Storeng kommer...ikke fordi jeg synes sangen er fæl, men fordi den er blitt så til de grader ihjælspilt på alle radiostasjoner at jeg er dritt lei den nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Karpe Diem - Under Overflaten (som Marit Larsen) Maken til møl.

Og en låt jeg VIRKELIG ikke takler er den til hun Idol-Maria - Hold on be strong. Blir rett og slett sint av den sangen!

Jøssda, jeg må si meg enig i at "Under Overflaten (som Marit Larsen)" er vanvittig dårlig. Det er stusselig fra karene som en gang i tiden var nokså festlige (med "Kjære Mamma"-låten med Apollo og sånn...). "Hold On Be Strong", derimot, synes jeg ærlig talt er ganske bra. Pur pop, men vellaget sådan.

Ah, jeg kom på enda en helt forferdelig låt, som dessverre også blir ihjelspilt på radioen for tiden: den derre derre Micropops-låten. Talentløse greier, eller hva? Ikke bare har de det dårligste bandnavnet jeg noensinne har vært borti, låten er også helt vanvittig slitsom å høre. Det verste med den er engelskfeilene - en ting er å slite litt med uttalen, det gjør strengt tatt flertallet av norske artister, men en helt annen er å ikke klare å bøye verbene riktig. Huffaseg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frk Åberg
Jeg hater laata til Jason Mraz.

:hår: Ja, det var den jeg skulle si. Plagsom. Enda verre er at den har sneket seg inn i hjernen min på upassende tidspunkt, til tross for at jeg ikke kan fordra sangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er ikke så veldig fan av "That's not my name" med The ting tings.

Slitsom og masete.

Eller så er det bare jeg som begynner å bli gammel....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emera

Jeg liker både Scared of heights og Under overflaten (den siste mye på grunn av tekst med mening i dagens pul-i-vei-samfunn).

Men den sommerlåta til mp3, fysj! Da skrur jeg av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...