Gå til innhold

kjærring som stjælr sjampo


Gulphild

Anbefalte innlegg

til hva jeg kan putte oppi en tom kerastasesjampo...??

jeg tenkte kanskje på en slags olje som IKKE går vekk!!

:jepp::fnise:

Dette har jeg virkelig ikke peiling på!! hjelp meg medsøstre!! vi går til kamp mot kerastasetyver!!

pss.. bor i bokollektiv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøpt deg en plastkurv som du kan ha dyre produkter i og ha dem på rommet ditt. Nytter ikke å ha noe annet enn billig skvip stående fremme når man deler bad med flere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal jo ikke la de dyre produktene mine stå fremme, da. Jeg bare tenkte på se hvem som er villig til å bruke andres ting. Skal ta noe skikkelig nasty nedi denne Kerastase-flasken. :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriver under her. Sparer deg for masse irritasjon, og kanskje vil du kunne like en samboer du ellers bare ville skult på fordi de er en sjampotyv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typen min hadde samme problemet da han bodde i kollektiv. Noen stjal shampo av ham, den ble veldig fort tom. Og som student har man jo lite penger..han syns det var kjempe irriterende, og bestemte seg for å få en slutt på det. Tok derfor majones i flasken! Det satte en brå stopper for snyltingen :fnise: Tror de tok hintet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blondie65

Skolelim? Terpentin? Tåregass? Spiker? Sagflis?

Hvis det er viktigere å demonstrere et poeng enn det er å beholde et godt forhold til samboingene så er mulighetene uendelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant ut at rød kondittorfarge var ganske bra. Det er ikke skadelig å få i øynene.

Det er din shampoo, så du kan selvføgelig ha kondittorfarge i den, om du har lyst. Rødfargen kan jo være til å freshe opp håret ditt eller noe, kan du si :P

Endret av Pax
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men personen vil vel uansett ta shampoen i hånden før den tar det i håret.. Så det vil vel ikke komme i håret på personen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det kan være farlig å få i øynene, og er for slemt.

Poenget er vel å bare ha det litt gøy med den som stjeler, ikke være ond. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...