-
Snart kan dette bli et vanlig syn
-
Unngå dette om du vil ned i vekt
-
- Det er like ille for frisøren som det er for kunden
-
Du kan lære 1000 desimaler på ti timer
ull strømpebukser til barn...som ikke klør...
Startet av
Leanne
, aug. 20 2006 12:48
13 svar på dette emnet
Skrevet 20 august 2006 - 19:45
Jeg bruker janus/iris til barna mine, men noen synes vel det klør (?)
Vil bare si at jeg vil anbefale longs i stedet for strømpebukse. Da kan skifte sokker i stedet for å skrifte hele greia når man er våt eller klam på føttene.
Dessuten er det best å bare ha ett par sokker innenfor vinterskoene (ulvang el.l), og da ødelegger strømpebuksen litt.
Jeg har alltid vært kald på føttene og var skeptisk til å bare ha et par sokker på, men det stemte faktisk.
Vil bare si at jeg vil anbefale longs i stedet for strømpebukse. Da kan skifte sokker i stedet for å skrifte hele greia når man er våt eller klam på føttene.
Dessuten er det best å bare ha ett par sokker innenfor vinterskoene (ulvang el.l), og da ødelegger strømpebuksen litt.
Jeg har alltid vært kald på føttene og var skeptisk til å bare ha et par sokker på, men det stemte faktisk.
Skrevet 20 august 2006 - 19:54
darkness| skrev 20.08.2006 (19:52):
Tror ikke det er så mye bomull, bare et tynt lag. Datteren min har ikke blitt noe kaldere når hun har brukt disse, i hvert fall.
Joik har større kraft enn krutt
#7 Gjest_Gjest_*
Skrevet 20 august 2006 - 22:59
Pimbila skrev 20.08.2006 (19:45):
Jeg bruker janus/iris til barna mine, men noen synes vel det klør (?)
Signerer på dette.
tuji skrev 20.08.2006 (19:50):
Min eldste sønn klør av å bruke Janus.
Er derfor veldig interressert i den du nevner tuji. Noen som vet hva den heter?
Skrevet 21 august 2006 - 14:38
Jeg har veldig god erfaring med bruk av "stil"-longs til meg selv.
Synes ikke disse klør, men det er jo forskjellig hva folk føler at klør.
Synes ikke disse klør, men det er jo forskjellig hva folk føler at klør.
Svar

0 bruker(e) leser dette emnet
0 medlemmer, 0 gjester, 0 skjulte brukere