Gå til innhold

Foto

Tynn pen morgenkåpe, hvor?

• Please log in to reply
7 svar på dette emnet

#1 Wasabi

Wasabi

C-Kjendis

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1 041 innlegg
  • Ble med 11. juni 05

Skrevet 19 juni 2006 - 13:44

Er på jakt etter ny morgenkåpe og ønsker meg en tynnere variant denne gang, altså ikke tykk frottè. Og vil gjerne ha en søt en også!

Problemet er at morgenkåper ikke ser ut til å være sommervare i butikkene.. Har sett hos H&M (fant en lekker en men den er veldig veldig kort), Cubus (søt rosa - men tykk frottè), KappAhl (en grei knall rød en men det var litt feil farge for meg..), Lindex (noen helt uaktuelle lyseblå med merkelig strikk i livet) og Kremmerhuset (morsom men litt for saiko knallrosa/limegrønn-mønstret).

Har du sett noen pene morgenkåper noe sted så blir jeg veldig glad for tips! Bor i Bergen.
  • 0

#2 Gjest_LilSweetie_*

Gjest_LilSweetie_*
  • Gjester
  • Ble med --

Skrevet 19 juni 2006 - 15:02

Å, det vil jeg også ha!

Vil ha morgenkåpe som er liten og fin til å spise frokost i og henge rundt i helgene i! :smilbla:
  • 0

#3 Gjest_Cosmic Girl_*

Gjest_Cosmic Girl_*
  • Gjester
  • Ble med --

Skrevet 19 juni 2006 - 16:04

Har dere sjekket www.figleaves.com?

Gikk inn på Sleep og Robes. Der får jeg opp flere tynne, deilige morgenkåper. Er nemlig på utkikk selv
  • 0

#4 Gjest_Gjest_*

Gjest_Gjest_*
  • Gjester
  • Ble med --

Skrevet 19 juni 2006 - 17:57

Jeg fant min på ebay, men det er Victorias Secret, så man kan kanskje bestille direkte fra dem.
  • 0

#5 Wasabi

Wasabi

C-Kjendis

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1 041 innlegg
  • Ble med 11. juni 05

Skrevet 19 juni 2006 - 21:42

Jeg tenkte å kjøpe den i butikk her jeg da (siden planen er å ha den med i sykehusbagen.. - og selv om det i verste fall kan være en måned til så vet man jo aldri..)
  • 0

#6 Wasabi

Wasabi

C-Kjendis

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1 041 innlegg
  • Ble med 11. juni 05

Skrevet 21 juni 2006 - 22:55

Ingen som har morgenkåper!! Aaargh!! Nå står undertøysspesialisten Netty igjen på listen min over de jeg kommer på.. De har garantert noe men prisen er sikkert noe stiv..
  • 0

#7 Wasabi

Wasabi

C-Kjendis

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 1 041 innlegg
  • Ble med 11. juni 05

Skrevet 29 juni 2006 - 20:57

Fant en lekker offwhite morgenkåpe i sateng med bomullsfor hos den gamle damebutikken Berge i Strandgt. i Bergen til kr.429,-! De hadde stort utvalg - noe som viste seg å være helt unikt siden alle andre butikker jeg har sjekket enten har vært tomme eller ikke hatt inne nå i sommersesongen.
  • 0

#8 Wonders

Wonders

Bosatt

• Medlem
  • PipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPipPip
  • 23 442 innlegg
  • Ble med 16. mai 06
  • Kjønn: Kvinne

Skrevet 30 juni 2006 - 18:17

http://www2.victoria...LPRBEZZZ&page=3

Knock 'em dead

Var 4 sider, du vil bli satt direkte over på side 3...så bla selv, om ønskelig
  • 0

(¯`*..¸(¯`* Wonders *´¯)¸..*´¯)     :gravid: Og nå kommer det en baby også i 2014 ! Sammen med  :bryllup:

0 bruker(e) leser dette emnet

0 medlemmer, 0 gjester, 0 skjulte brukere