Gå til innhold

Følelsen av ulike penisstørrelser


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Jeg lurer på om den følelsen dere får under selve samleiet er forskjellig dersom penisen f.eks. er 16 cm. i forhold til en på 20 cm. Hvordan oppleves de ulike størrelsene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest GreenSky

Jeg har aldri målt, og er tallblind, så øyemålet mitt er ikke helt på topp. :ler: Men, jeg merker forskjell på lengde, er den for lang, stanger den i livmorstappen = ikke godt, og er den for tjukk, så kan jeg begynne å blø. (har skjedd, ja)

Så, jeg tar heller en liten en, enn en stor, faktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ja, den er forskjellig.

Er den over gjennomsnittlig stor, må mannen være mer forsiktig, særlig i begynnelsen. Ellers kan det gjøre vondt. Det kan også være enkelte stillinger som gjør vondt hvis den er for stor.

Så innehavere av store peniser trenger ikke gratulere seg selv med at de er uovertrufne elskere uansett. Det er faktisk viktigere at de kan sine ting enn det er for gutta med mindre utstyr.

Størrelsen er ikke utslagsgivende - men det gjør forskjell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*

Hei,

sånn passe mellomstore peniser er best :)

små kjennes noen ganger ikke særlig mye, og de som har store må være forsiktige, men er det som regel ikke... er min erfaring...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg foretrekker helt klart en som er 20 cm enn 16 cm. Men det har jo noe med hvem denne penisen tilhører også. En idiot med 20 cm som kjører sitt eget løp er ikke å foretrekke ;)

Heller tykkelse enn lengde, faktisk. Men begge deler på en god elsker er jo det beste da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest -eline-

Så lenge den funker er jeg glad... Synes tykkelse og "vinkel" er viktigere enn lengde... er han for lang så støter han jo i livmorstappen, og det er ikke godt!

...den største jeg har vært med fungerte ikke særlig optimalt, utrolig spennende når man "pakket den ut" og utroooolig skuffende da ting ikke funka skikkelig *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest

Gjennomsnittlig er best. Vondt med for stor, fislete med for liten. Har vært borti en som var så liten at jeg bare "er du inni nå?".... Frister ikke til gjentakelse..

En kompis er så stor at han aldri får kjent henne over hele seg. Han syns det er utrolig kjipt, selv har jeg aldri testet han, men det høres jo litt kjipt ut da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heller under enn over gjennomsnittet.

Tykkelsen har mer å si enn lengden. Og lang = vondt - mange gutter som ikke klarer å holde igjen, og bunner. Og det er vondt. Føles som om alt sprenger inne i meg.

Men for all del - hvis karen kan sakene sine, er ikke størrelsen så viktig. Da kan det være godt både med en over og en under gjennomsnittet.

Men liten i betydningen "mikro", er ikke helt min greie, må innrømme det. Vil gjerne kjenne at han holder på.

Når det er sagt, så er vagina en super innretning. Kan tilpasse seg det aller meste!

(bare å "trene" litt ekstra *knipeknipe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Tykkelesen er viktig. En feit en er ekkelt.

Først da jeg traff min andre eks innså jeg at min første eks hadde vært liten. Så jeg mener at størrelsen stort sett ikke har noe å si nei.

Med et unntak, det jeg har henvist til over her. Utseendet teller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel. Føler meg litt forvirret. Har noen års erfaring, å de gangene jeg har diskutert dette med kvinner har de helt klart foretrukket menn med litt store. Både tykke å lange. Har de kun løyet for å være hyggelige med meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Nigo-san_*

16 eller 20?

Definitivt 16!

Som en over her sa, man har ikke målebånd liggende i slike situasjoner. Men jeg hadde en gang en kjæreste som var STOR- og det var, rent fysisk, ikke godt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge den ikke er mikroskopisk eller kjempediger er det ikke så nøye for min del. Det viktigste er hva han gjør med det utstyret han har :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest
Vel. Føler meg litt forvirret. Har noen års erfaring, å de gangene jeg har diskutert dette med kvinner har de helt klart foretrukket menn med litt store. Både tykke å lange. Har de kun løyet for å være hyggelige med meg.

Smaken er forskjellig vet du. Jeg synes tykke peniser er en suveren turn off rent estetisk, men det er meg. Har dama hatt 30++ partnere så kan det jo være at hun trenger litt størrelse på den for å føle noe kanskje? Der har jeg ingen erfaring. Men den gangen jeg var sammen med en som var utstyrt med en tykkere utgave så var det egentlig en mindre interessant følelse selv om jeg ikke har gjort den erfaringen at det medfører smerter. Jeg var storfornøyd med den eks'en som var "dårligst" utstyrt. Men som sagt det er nok en smakssak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Vistnok er en penis som er på samme tykkelse av ett d batteri sett på som stor i visse sammenheng. Så har man rundt denne tykkelsen så har men egentlig lite man skal bekymre seg over som mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Gjennomsnitten på rundt seksten centimeter er nok, da trenger han ikke være forsiktig så han ikke "stanger".

Tykkelsen er mer viktig, den må ha litt omkrets, det er der friksjonen ligger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...