Gå til innhold

Åpne en .iso fil?


Polly Ester

Anbefalte innlegg

Har noe jeg skulle åpnet, men det er en .iso fil - og jeg vet ikke hvilket program jeg kan bruke for å åpne den type fil...

Har NERO, og jeg kunne brent den over på CD, men jeg har ikke CD, så der stopper det seg allikevel...

Håper noen vet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fikk ikke brukt det programmet - ihvertfall ikke enda. Jeg må legge programmet over på CD først, og da må jeg få skaffet meg flere CD'er først... sukk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jamen... den finner data på CD'er og DVD'er, gjør den ikke?

Jeg har foreløbig fila liggende på maskinen som en .iso-fil og jeg får ikke åpnet den, jeg må legge den over på CD... Og det hjelper ikke med noen som helst program når jeg ikke har en CD...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk ikke brukt det programmet - ihvertfall ikke enda. Jeg må legge programmet over på CD først' date=' og da må jeg få skaffet meg flere CD'er først... sukk...[/quote']

Må du vel ikke. Hele poenget er at det programmet skal gjøre fysisk cd-spiller unødvendig. Programmet kjøres fra disk, og det leser *.iso fra disk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen ting med daemon tools er at den lager en falsk cd-drive så maskina TROR at den kjører ISO-fila fra en valig cd-rom, som er normalt, men fila som til vanlig ville vært på en cd (ISO-fila) ligger på disken din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på emule og lastet ned et program som er på over 700mb. Og da var det ikke plass på CD. Jeg visste ikke hvordan jeg skulle åpne den pga .iso.

Jeg snakket med broren min og han sa at jeg trengte å legge den over på CD først, men CD var for liten. Jeg la den til slutt over på DVD... Men, det er fortsatt en .iso fil, så jeg skal laste ned isobuster... Håper jeg får det til nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jeg har vært på emule og lastet ned et program som er på over 700mb. Og da var det ikke plass på CD. Jeg visste ikke hvordan jeg skulle åpne den pga .iso.

Jeg snakket med broren min og han sa at jeg trengte å legge den over på CD først, men CD var for liten. Jeg la den til slutt over på DVD... Men, det er fortsatt en .iso fil, så jeg skal laste ned isobuster... Håper jeg får det til nå...

Du kan overburne, skal gå fint. Uansett, du må jo åpne image-fil hvis du skal brenne .iso på CD. .iso er en image-fil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan overburne, skal gå fint. Uansett, du må jo åpne image-fil hvis du skal brenne .iso på CD. .iso er en image-fil.

Jeg fikk jo ikke dette til... det var image-fila jeg fikk over på DVD'n ja...

Jeg la også inn isobuster... men, jeg får det ikke til allikevel. Jeg har ikke lest hvordan jeg bruker programmet enda heller, men jeg trodde det bare var å extracte exe fila jeg... naive meg...

Jeg prøver igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...