Gå til innhold

*Unge mødre - litt eldre


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det i det hele tatt noen som er sammen med barnefaren?!

Kristine Mossing var med i sesong 3 tror jeg. Hele dama var bare helt syk :P



Anonymous poster hash: 9137d...08c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan virkelig ikke huske denne kristine Mossing:p

edit: var det hun som var sammen med han "kineseren"?

Endret av Dermika
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan virkelig ikke huske denne kristine Mossing:p

edit: var det hun som var sammen med han "kineseren"?

ja, det stemmer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun er jo ikke til å kjenne igjen!! Har tatt litt botox, kanskje?

Anonymous poster hash: b4a1c...b75

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven... Ikke rart jeg aldri har sett hu på byen, hadde jo ikke kjent hu igjen om jeg fikk betalt! Litt botox er å være veldig snill :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig merkelig, da hun var med på Unge Mødre var hun typisk blond bimbo, og nå ser hun nesten litt utenlandsk ut.

Anonymous poster hash: 1b4ce...e25

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Sett på hele sesongen nå.. synes de kunne tatt med noen som var litt mer spesielle, sånn for underholdningens skyld:P Er litt fint å se noe annet enn de danske kjederøykende white trash-folka også da, for all del. Men ikke like morsomt.

Gunn-Britt har jeg likt hele veien, hun virker så ålreit og flink med barna sine. Marthe og Tanita (?) virker veldig blide og søte iallfall:) Ronnys tre tips om ting og tang lo jeg litt av, for en type:P Hun bondejenta var blitt litt mindre harry siden sist iallfall, haha. Var fint at hun hadde med barna så mye ut og med på ting, og de fikk gymme osv, og at de ikke bare gikk i rosa..fornuftig:) Ser at de fleste der sliter litt med grensesetting da..men de innrømmer det jo også:P Hun Villa Paprika-dama er såååå irriterende...husker jeg syntes det første gang hun var med også. Og så veslevoksen.

Hadde vært litt gøy å se igjen feks hun søsteren til kjæresten til malinelskerlucas, hun som var med en sesong eller to før malin.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sunshine23

Sett på hele sesongen nå.. synes de kunne tatt med noen som var litt mer spesielle, sånn for underholdningens skyld:P Er litt fint å se noe annet enn de danske kjederøykende white trash-folka også da, for all del. Men ikke like morsomt.

Gunn-Britt har jeg likt hele veien, hun virker så ålreit og flink med barna sine. Marthe og Tanita (?) virker veldig blide og søte iallfall:) Ronnys tre tips om ting og tang lo jeg litt av, for en type:P Hun bondejenta var blitt litt mindre harry siden sist iallfall, haha. Var fint at hun hadde med barna så mye ut og med på ting, og de fikk gymme osv, og at de ikke bare gikk i rosa..fornuftig:) Ser at de fleste der sliter litt med grensesetting da..men de innrømmer det jo også :P Hun Villa Paprika-dama er såååå irriterende...husker jeg syntes det første gang hun var med også. Og så veslevoksen.

Hadde vært litt gøy å se igjen feks hun søsteren til kjæresten til malinelskerlucas, hun som var med en sesong eller to før malin.

Helt enig.

Hun oppfører seg som en 40 åring eller noe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt eldre, men de fleste er ikke særlig mye klokere. De skjønner nok ikke konsekvensene ved å legge seg og familien ut til gjennomsyn. Det kommer til å bli liggende der ute til evig tid. Anonymous poster hash: 585ac...e58

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Villa paprika-dama er så stygg på håret st jeg vurderer å sende hun et gavekort på Hendrix Hair.

Anonymous poster hash: cef2f...97c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Villa paprika-dama er så stygg på håret st jeg vurderer å sende hun et gavekort på Hendrix Hair.

Anonymous poster hash: cef2f...97c

Enig! For en pannelugg!!

Anonymous poster hash: 8d951...a32

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! For en pannelugg!!

Anonymous poster hash: 8d951...a32

Nå så jeg at jeg hadde en tastefeil selv da så nå blir kritikken min kanskje litt søkt, MEN: fy faen så mye skrivefeil hun har på bloggen sin. Hun klarer jo ikke å stave VILLA PAPRIKA riktig engang jo.

Anonymous poster hash: cef2f...97c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Morsomt at så snart noe (som vi vet er fakta) ikke står i Se og Hør så er det ryktespredning. Dette er personer som vel vitende har brettet ut sine privat-/familieliv for hele Norge. Man skal være bra dum om man ikke tror man blir pratet om.

Er det slik det fungerer så burde nesten hele tråden, og minst 50% av KG modereres bort.

Gratulerer! Nok en idiotisk moderering på KG!!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...