Gå til innhold

Billige bleie...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skulle helt klart kjøpt rema bleiene til mine to små siden de er mye billigere.

Men jeg syntes hver gang de har hatt en rema bleie på så blir de så røde og ruglete i huden.

Har noe av dere opplevd det??

Anonymous poster hash: 822e1...5e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns remableiene er helt topp, men mini er litt lubben - og disse passer nok best for litt tynnere barn. Vi bruker firstprice bleiene, men hadde foretrukket rema.

Anonymous poster hash: 70042...821

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen får utslett av Rema-bleier og noen får utslett av Libero og/eller Pampers. Du må nesten bare teste selv. For uansett hvilke bleier du velger, så er det alltid noen andre som ikke tåler dem. Uavhengig av hvor billige de er. Her i huset har de f.eks. reagert på Libero, men tålt Pampers, coop og rema helt fint. Eldstemann reagerte på Pampers men tålte Libero.

Endret av Jade
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det har vi også merket- eldste som nå har sluttet med bleier tålte ikke pampers. Det var jo igrunn litt kjipt da for det er jo mye penger å spare på litt billigere bleier.

Jaja- barnas rumpestump er jo viktigst....

Anonymous poster hash: 822e1...5e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forskjellen i kvalitet mellom billig og dyrt som man hadde for endel år siden skal være mer eller mindre borte idag. De beste blir ikke mye bedre mens de dårligste har blitt utrolig mye bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...