Gå til innhold

Ikke fengsel for et så grovt overgrep?!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fy flate jeg blir så kvalm av det her! Han slipper så jævela billig unna! Skulle vært tvangskastrert! Han skylder til og med på 6-åringe, blir så kvalm at jeg har ikke ord!

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/krim/16-aarig-doemt-for-overgrep-paa-jente-6-offerets-familie-reagerer-paa-straffen/a/23299635/



Anonymous poster hash: 5284f...e52
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skulle vært kastrert med ei sløv hekksaks. Stakkars jente.



Anonymous poster hash: 6b8ed...250
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle vært kastrert med ei sløv hekksaks. Stakkars jente.

Anonymous poster hash: 6b8ed...250

Håper for all del det ikke var gjennomført samleie. Jeg hadde drept fyren hadde det vært min datter, det norske rettsvesenet tar jo fader meg ikke ansvar!

Anonymous poster hash: d09b1...5d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Fy flate jeg blir så kvalm av det her! Han slipper så jævela billig unna! Skulle vært tvangskastrert! Han skylder til og med på 6-åringe, blir så kvalm at jeg har ikke ord!

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/krim/16-aarig-doemt-for-overgrep-paa-jente-6-offerets-familie-reagerer-paa-straffen/a/23299635/

Anonymous poster hash: 5284f...e52

Enig. Det der er mer enn alvorlig nok for betinget straff og at gitten burde dømmes som en voksen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Håper for all del det ikke var gjennomført samleie. Jeg hadde drept fyren hadde det vært min datter, det norske rettsvesenet tar jo fader meg ikke ansvar!

Anonymous poster hash: d09b1...5d7

Det var ikke det. Derfor det ikke ble ansett som alvorlig nok.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke det. Derfor det ikke ble ansett som alvorlig nok.

Uansett så er det fullstendig riv ruskende galt at denne ekle gutten som tydeligvis ikke er oppdratt skikkelig ikke får skikkelig straff! Er jo lenger straff om man dreper en bjørn jo! Blir så kvalm av det rettssystemet vi har! Han fortjener ei kule mellom øya. Æsj for en møkkamann! De burde som frp sier- vært tvagskastrert for å hindre nye overgrep.

Anonymous poster hash: d09b1...5d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BettyBoop

Uansett så er det fullstendig riv ruskende galt at denne ekle gutten som tydeligvis ikke er oppdratt skikkelig ikke får skikkelig straff! Er jo lenger straff om man dreper en bjørn jo! Blir så kvalm av det rettssystemet vi har! Han fortjener ei kule mellom øya. Æsj for en møkkamann! De burde som frp sier- vært tvagskastrert for å hindre nye overgrep.

Anonymous poster hash: d09b1...5d7

Ja jeg er helt enig med deg. Totalt hårreisende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva var det eksakt han gjorde for noe? noen som vet? :bond:

Anonymous poster hash: 402b3...ee3

det er funnet rester av han på innsiden av hennes truse, regner med det gir en grei forklaring. Så skylder han på at det va 6-åringen som ville leke med han! Hav feiler mannen!!!! Hva slags oppdragelse har denne idioten!

Anonymous poster hash: d09b1...5d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder den 16-årige sexgrisen er det "spesialkompetanse og god dialog med ungdommen" som gjelder.

Lurer på hva slags tiltak som blir satt i gang for å hjelpe jenta?

Håper hun ikke blir nødt til å møte ham i konfliktrådet.



Anonymous poster hash: 6b8ed...250
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

det er funnet rester av han på innsiden av hennes truse, regner med det gir en grei forklaring. Så skylder han på at det va 6-åringen som ville leke med han! Hav feiler mannen!!!! Hva slags oppdragelse har denne idioten!

Anonymous poster hash: d09b1...5d7

Idioten er en pedofil ekkel gris. Han har sikkert blitt utsatt for overgrep selv men nå er det for sent til at det er synd på han

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det en ting vi skulle hatt tortur og dødsstraff for så er det pedofili.... Her skulle han blitt offentlig ydmyket med bilde av seg selv i avisa med overskrift "PEDOFIL". For enda mer alvorlige overgrep så er det snipp snipp bort med den såkalte mandommen og i de verste tilfeller død.

Jeg hadde personlig drept en som prøvde seg på noe slikt på mine barn.

INGEN NÅDE

Anonymous poster hash: ff035...ec0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det gjelder den 16-årige sexgrisen er det "spesialkompetanse og god dialog med ungdommen" som gjelder.

Lurer på hva slags tiltak som blir satt i gang for å hjelpe jenta?

Håper hun ikke blir nødt til å møte ham i konfliktrådet.

Anonymous poster hash: 6b8ed...250

Ja det virker jo som det er han som er offeret i denne saken så mye hjelp som han skal få! Fy faen for et land vi lever i! Mannen fortjener uendelig fengsesstraff, katrering og ei giftsprøyte.

Anonymous poster hash: d09b1...5d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slike mennesker skulle vi bare kastrert og så sendt til en øy så kunne de tatt knekken på hverandre.

Det finnes ingen unnskyldning for overgrep.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reagerer på hvor mye oppfølging og hjelp han skal få, å stakkars han, så grusomt for han. Nei VET DU HVA - han er faen ikke noe offer, og er han gammel nok til å gjøre slike ting så får han faen meg ta straffa for det også. Skulle vært kastrert fra fødselen han der. Fyttigrisen!



Anonymous poster hash: d09b1...5d7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...