Gå til innhold

Er det rett å holde barna unna nabogutt?


Anciol

Anbefalte innlegg

Hehe. Skal vi tippe?

Bingo! Alenemorsbarn...

Det er det styggeste jeg har lest!!! At barnet er som det er fordi det kun bor sammen med mor!!! Skamme deg burde du!! Aner du hvor mange barn som bor sammen med kun en forelder!!??? For et forferdelig menneske du er som spyr ut deg holdninger om at barn som kun bor med en forelder blir barn uten hemninger og oppfører seg på den måten denne gutten gjør over!!! Jeg er selv alene om omsorgen og min datter oppfører seg helt fint. Samme med andre jeg kjenner som er alene med barn, de barna der oppfører seg slik som er normalt at barn skal gjøre. Det virker som gutten over her har problemer, og han trenger hjelp. Det kan skje om barnet bor med to foreldre, med en, frem og tilbake mellom to osv. Hvis du mener at aleneforeldre er så vanvittig dårlige foreldre så skjønner jeg ikke hvorfor barnevernet ikke kommer å henter barnet/barna med en gang noen går fra hverandre!! nei mer lavpanna og uintelligente holdninger skal man lete lenge etter!

Anonymous poster hash: c0a3a...6aa

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når mor aldri er hjemme og passer på/oppdrar gutten?? Finnes for mange tilfeller av dette....

Anonymous poster hash: f0ded...28a

jeg er alenmor og er da sannelig hjemme når barnet er hjemme!! slutt å dirkriminer, vi er i 2014

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg snakket med henne i går, og hun begynte å gråte, og fortalte at hun holdt på å utrede sønnen sin for å se om han har en diagnose pga oppførselen, hun er en streng og snill mor når hun er hjemme. Skal se om jeg kan hjelpe henne litt mer, først og se det an.

Og hun fortalte at det allerede lå en melding inne hos BV og hun var under etterforskning. stakkars hun har det ikke godt for tiden!

Endret av Anciol
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg snakket med henne i går, og hun begynte å gråte, og fortalte at hun holdt på å utrede sønnen sin for å se om han har en diagnose pga oppførselen, hun er en streng og snill mor når hun er hjemme. Skal se om jeg kan hjelpe henne litt mer, først og se det an.

Og hun fortalte at det allerede lå en melding inne hos BV og hun var under etterforskning. stakkars hun har det ikke godt for tiden!

Hvis hun er en så god venninne av deg så er det rart at du ikke visste at sønnen hennes har problemer. Hvorfor snakker du ikke med henne om hvordan du skal forholde deg til det gutten gjør?

Anonymous poster hash: 13701...714

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var ikke slik for ca 7 mndr tilbake da var han en meget snill og veloppdragen gutt! det er i det siste det har eskalert etter at moren fikk jobb! og faren er ute av bildet for nå!

Jeg viste at han kunne være litt rebelsk men ikke så utpreget som nå!

Og jeg har hatt en del å gjøre og er dautrett etter en dag og har gått rett til sengs etter å ha sendt barna til drømmeland!

Endret av Anciol
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Skal vi tippe?

Bingo! Alenemorsbarn...

Hva faen mener du med det??! Så mitt barn er allerede dømt til å bli umulig for de jeg er alene med han?

Har ikke noe med om man er alenemor, giftmor (fyll inn det som passer) men hvordan man oppdrar barna sine og hvor mye man engasjerer seg i barnas liv. Er man en mamma som gir F i når barnet kommer hjem om kvelden, ikke stiller opp på foreldremøter eller engasjerer seg i barnets hobbyer og interesser, ja da spiller det liten rolle om man er fift eller alene med barn.

Måtte bare bryte inn å si det, for nå kjente jeg at jeg ble provosert.

Anonymous poster hash: be4e8...e79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vil tippe at barnet ønsker å bli sett. Uavhengig om det han gjør for å oppnå dette er positivt eller negativt. Jeg ville tatt en alvorsprat med moren først. Gir det seg ikke bør man gå videre med det.

Anonymous poster hash: be4e8...e79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var ikke slik for ca 7 mndr tilbake da var han en meget snill og veloppdragen gutt! det er i det siste det har eskalert etter at moren fikk jobb! og faren er ute av bildet for nå!

Jeg viste at han kunne være litt rebelsk men ikke så utpreget som nå!

Og jeg har hatt en del å gjøre og er dautrett etter en dag og har gått rett til sengs etter å ha sendt barna til drømmeland!

Kanskje du burde foreslå at hun bytter ut barnevakten? Kanskje mye av problemet i tillegg ligger der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...