Gå til innhold

Heldig med fitta? Huh?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har tydligvis en veldig sjelden fitte… Den er nokså dyp, meget trang og med et helt symmetrisk utseende med stramme kjønnslepper. Må le litt av dette merker jeg, trodde fitte var fitte?



Anonymous poster hash: d7ffe...fcd
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ler du av fitta di?

Tja, vet ikke. Men utifra de som har fortalt meg om dette virket det som at det var en ganske så "big deal/sjelden vare" særlig med tanke utseende til fitta. Synes det kanskje er et litt morsomt fokus å ha… SÅ viktig kan det da ikke være, tenker jeg.

Anonymous poster hash: d7ffe...fcd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er nok en sjelden "blomst", ja ;)

Min fitte er også dyp og ganske trang, men leppene er ikke akkurat symmetriske og stramme etter å ha født barn, hehe.

Anonymous poster hash: 9b57f...871

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har til dags dato ikke sett en stygg :)

Noen har vært så "grunne" at det gjorde vondt innerst, men stort sett har alle vært fine, gode, og helt i stand til å få plass til 20 cm, målt korrekt fra oversiden, uten å dytte linjalen inn i magen.



Anonymous poster hash: c170d...355
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Tja, vet ikke. Men utifra de som har fortalt meg om dette virket det som at det var en ganske så "big deal/sjelden vare" særlig med tanke utseende til fitta. Synes det kanskje er et litt morsomt fokus å ha… SÅ viktig kan det da ikke være, tenker jeg.

Anonymous poster hash: d7ffe...fcd

 

Viktig nok til å du måtte lage en post om det her der du prøver å dekke over egen selvskryt med et "spørsmål". ;)

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra

 

Jeg har tydligvis en veldig sjelden fitte… Den er nokså dyp, meget trang og med et helt symmetrisk utseende med stramme kjønnslepper. Må le litt av dette merker jeg, trodde fitte var fitte?

Anonymous poster hash: d7ffe...fcd

 

Noen har gitt deg en så detaljert beskrivelse av underlivet ditt, eller er det egne vurderinger?

Uansett; slit den med helsa!  :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra

 

Jeg har til dags dato ikke sett en stygg :)

Noen har vært så "grunne" at det gjorde vondt innerst, men stort sett har alle vært fine, gode, og helt i stand til å få plass til 20 cm, målt korrekt fra oversiden, uten å dytte linjalen inn i magen.

Anonymous poster hash: c170d...355

 

Oj, så stor du er. 

Nå ble du glad, tenker jeg. :erter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tydligvis en veldig sjelden fitte… Den er nokså dyp, meget trang og med et helt symmetrisk utseende med stramme kjønnslepper. Må le litt av dette merker jeg, trodde fitte var fitte?

Anonymous poster hash: d7ffe...fcd

Legg ut bilde på vagina tråden lenger nede så vi får se om det er tilfelle :)

Anonymous poster hash: 45948...366

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også fått komplementer av samtlige jeg har hatt sex med. Kjæresten min har sagt at jeg har den vakreste fitta han noen sinne har sett, og vil suge/slikke på leppene mine ofte. (hva nå enn det betyr)

 

Ikke sikkert det er noe spesielt med oss, har litt på følelsen at det er noe menn sier for å få oss til å føle oss bedre.



Anonymous poster hash: 4c4c1...171
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner dere virkelig ikke at alle gutter sier slikt til alle jenter de ligger med? 



Anonymous poster hash: 565cc...d3c
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner dere virkelig ikke at alle gutter sier slikt til alle jenter de ligger med?

Anonymous poster hash: 565cc...d3c

Hehe nei, tydeligvis ikke:P Har sagt dette til de jeg ikke tente på i det hele tatt, selv om det bare var det ene knullet:P Menn vet at jenter trenger bekreftelse og å høre at de er bra osv. Dette er første bud. Man skal jo ikke såre ei dame heller da..

Anonymous poster hash: cb5d7...5e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehe nei, tydeligvis ikke:P Har sagt dette til de jeg ikke tente på i det hele tatt, selv om det bare var det ene knullet:P Menn vet at jenter trenger bekreftelse og å høre at de er bra osv. Dette er første bud. Man skal jo ikke såre ei dame heller da..

Anonymous poster hash: cb5d7...5e8

Det at den er velfungerende,er viktigere enn hvordan fitta  ser ut..

Du kan sammenligne det med-at en mann som er impotent i ung alder-DVs 35 års alder-er meget uheldig med kuken sin....

Mens en mann på 70-som fortsatt er virill og har bra potens-har vært heldigere med kuken sin....

Sån er det : )

Anonymous poster hash: 14276...7e6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at den er velfungerende,er viktigere enn hvordan fitta ser ut..

Du kan sammenligne det med-at en mann som er impotent i ung alder-DVs 35 års alder-er meget uheldig med kuken sin....

Mens en mann på 70-som fortsatt er virill og har bra potens-har vært heldigere med kuken sin....

Sån er det : )

Anonymous poster hash: 14276...7e6

Utseende har også mye å si syns jeg, og selvfølgelig hvor dyp og trang hun er.:)

Anonymous poster hash: cb5d7...5e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må slutte å lese disse trådene. Enda flere av hjernecellene mine vinket farvel og dro avsted for å søke lykken i et omreisende orkester.

 

Hvis du er misunnelig eller bitter pga., din egen mus ikke er så bra, vennligst ikke la det gå ut over andre med bra mus!

 

Anonymous poster hash: 1fd66...5c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må slutte å lese disse trådene. Enda flere av hjernecellene mine vinket farvel og dro avsted for å søke lykken i et omreisende orkester.

Har du noen igjen da :fnise:

Anonymous poster hash: f0136...a9b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...