Gå til innhold

Teste seg for kjønnsykdommer mellom hver partner. Gjør dere det?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har hatt en partner siden jeg testet meg sist. Men jeg er redd at jeg må videre, for det er slutt, men vet ikke om det er håp for å redde det... Dermed tenker jeg på testing for kjønnsykdommer... altså om jeg bør gjøre det før jeg går videre. Gjør dere det? 



Anonymous poster hash: f91cc...391
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvfølgelig skal en teste seg. For en uopplyst idiot en er om en ikke gjør det.



Anonymous poster hash: 5cd4e...24e
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter og leser denne tråden mens jeg sitter på venterommet hos legen, og jeg er her for å teste meg. Det nye partneren min har allerede gjort det, og selv om jeg vet at jeg er helt frisk nedentil, så er det greit å ta sjekken likevel. Sjekker mellom hver partner, og ber ny partner gjøre det samme.

Og folkens: Det er gratis. Ingen unnskyldning for å ikke gjøre det.

Anonymous poster hash: 0f074...508

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja tester meg mellom hver nye partner, og også jevnlig hvis jeg har en partner som jeg vet har andre partnere.



Anonymous poster hash: 6086a...37d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Og om jeg er med noen jeg mistenker ligger med andre, så tester jeg meg også. Viktigere å teste seg for ofte enn å ende opp steril.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har testet meg mellom hver faste partner, og etter hendelser hvor jeg er usikker på om kondomet ble brukt.

Anonymous poster hash: 68493...8f6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tester dere dere for da? Alt hver gang? Synes det er pinlig å teste flere ganger i løpet av et år.

Anonymous poster hash: f7c7e...9d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig ja, men han jeg dater nå har jeg kjent i 2 år og vi har hatt sex tidligere, og vet han er til å stole på med at han nylig testa seg han også, så da gidder ingen av oss teste nå når vi allerede vet at vi er ren fra før begge to. 



Anonymous poster hash: 85c7b...289
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva tester dere dere for da? Alt hver gang? Synes det er pinlig å teste flere ganger i løpet av et år.

Anonymous poster hash: f7c7e...9d2

Fortrinnsvis klamydia hver gang. Du kan også teste for mycoplasma genitalis. Men ikke så stor vits å teste seg for HIV, Gonore osv mellom hver gang, Det er små sannsynligheter for å få sånt med en norsk partner, men hvis du bytter partner mange ganger i året burde du kanskje ta en vaksine mot Hepatitt. 

Anonymous poster hash: 85c7b...289

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortrinnsvis klamydia hver gang. Du kan også teste for mycoplasma genitalis. Men ikke så stor vits å teste seg for HIV, Gonore osv mellom hver gang, Det er små sannsynligheter for å få sånt med en norsk partner, men hvis du bytter partner mange ganger i året burde du kanskje ta en vaksine mot Hepatitt.

Anonymous poster hash: 85c7b...289

Men har dere time til legen da, eller tar det bare en urinprøve å gir til kontordamene?

Anonymous poster hash: f7c7e...9d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjorde det ikke da jeg var yngre, men nå når jeg er blitt voksen gjør jeg det og krever også at partneren gjør det før vi dropper kondom :)



Anonymous poster hash: a327c...be8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har hatt litt av en fyllekule i sommer og har hatt 3 forskjellige partnere.. Det endte med klamydia og kleine telefonsamtaler for å informere de jeg evt hadde smittet.

Anonymous poster hash: 6d603...e0e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men har dere time til legen da, eller tar det bare en urinprøve å gir til kontordamene?Anonymous poster hash: f7c7e...9d2

Det er en blodprøve.

Anonymous poster hash: e2329...88e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er en blodprøve.

Anonymous poster hash: e2329...88e

Spørs helt på hva man skal teste. Klamydia testes ikke ned blodprøve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs helt på hva man skal teste. Klamydia testes ikke ned blodprøve

Beklager. Tenkte på andre ting som gonore, hiv osv. :)

Anonymous poster hash: e2329...88e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager. Tenkte på andre ting som gonore, hiv osv. :)

Anonymous poster hash: e2329...88e

Det er sant :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...