Gå til innhold

Ho runka meg foran de i klassen.


Gjest Sportyy

Anbefalte innlegg

Gjest Sportyy

Jenta på 23 som jeg like og jeg var ute ppå shopping en dag og vi koste oss, men når me skulle ta bussen hjem og satt å venta så satt det noen fra klassen min der som liker å plage meg. Ho jeg like begynte å ta meg ned i buksa og sa ho ville runke meg, men jeg sa nei for de i klassen satt å så på. Ho sa det gjør ikke noe det er bare deilig når noen ser på. Jeg ville ikke og dytta ho vekk og då blei ho sur og sa jeg var hardhent. Ho ronka meg likevel selv om ejg sa nei. Det var deilig å alt det der men de dummingene sat der. Di i klassen min lo og spurte om jeg kosa meg, så tok de opp mobilene og filmet det. Nå er jeg redd for at alle i klassen skal få vite det jeg vil ikke på skolen i morgen og har vondt i magen :( Jeg er ikke sur på ho jeg liker for ho er så snill ellers. Ikke vil jeg si det til noen for jeg vil ikke at noen skal vite det. Er det ok at jeg er sur på henne og sier at det er hennes feil hvis de mobber meg nå eler komme r jeg til å miste henne? Jeg vil ikke det. Sorry skrivefeil jeg er bare så trøtt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette vil nok bli spredd rimelig kjapt ja.



Anonymous poster hash: ed635...5e3
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil tro klippet allrede er sendt rundt til mange dessverre.



Anonymous poster hash: ed635...5e3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en drittkjerring! Hun skulle tatt nei for et nei! Det der er nærmest voldtekt!

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fy flate for en kjerring. Har du spurt henne hvorfor hun gjorde dette? Det er forferdelig dårlig gjort. Dette beviser at det ikke bare er eldre mannfolk som kan være svin

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et overgrep å runke deg når du ber henne å la være. Det er ennå værre når andre ser det og når det blir filma. For meg virker det som hun "leker" med deg og at hun også vil plage deg. Jeg ville vurdert å anmelde henne. Hvis politiet blir kontaktet kan det hende de får tak i filmene før de blir spredd for mye rundt.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Runka hun deg lenge mens disse folkene så på? Eller tok hun bare litt på deg osv?

Uansett ikke greit det hun gjorde, hun høres ut som en spesiell 23 åring

Anonymous poster hash: c9939...8c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta på 23 som jeg like og jeg var ute ppå shopping en dag og vi koste oss, men når me skulle ta bussen hjem og satt å venta så satt det noen fra klassen min der som liker å plage meg. Ho jeg like begynte å ta meg ned i buksa og sa ho ville runke meg, men jeg sa nei for de i klassen satt å så på. Ho sa det gjør ikke noe det er bare deilig når noen ser på. Jeg ville ikke og dytta ho vekk og då blei ho sur og sa jeg var hardhent. Ho ronka meg likevel selv om ejg sa nei. Det var deilig å alt det der men de dummingene sat der. Di i klassen min lo og spurte om jeg kosa meg, så tok de opp mobilene og filmet det. Nå er jeg redd for at alle i klassen skal få vite det jeg vil ikke på skolen i morgen og har vondt i magen :( Jeg er ikke sur på ho jeg liker for ho er så snill ellers. Ikke vil jeg si det til noen for jeg vil ikke at noen skal vite det. Er det ok at jeg er sur på henne og sier at det er hennes feil hvis de mobber meg nå eler komme r jeg til å miste henne? Jeg vil ikke det. Sorry skrivefeil jeg er bare så trøtt.

Håper du vet at det hun gjorde er et overgrep?? Dette er noe hun garantert vil få minimum samfunnsstraff for eller ubetinget fengsel for. Du burde anmelde henne sånn helt seriøst!

Anonymous poster hash: 7e43c...575

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en drittkjerring! Hun skulle tatt nei for et nei! Det der er nærmest voldtekt!

Nærmest voldtekt?? Hva ville du sagt om en mann begynte å fingre ei dame og andre stod rundt å så på?? Gruppevoldtekt..

Anonymous poster hash: 7e43c...575

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man ser tydelig at damer bagatelliserer overgrep mot gutter. Hadde vært et jævla hylekor om dette var ei jente som hadde blitt utsatt for noe lignende. SKREMMENDE!😢

Anonymous poster hash: 7e43c...575

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du en assistent på skolen, eller verge eller lignende å snakke med?? Kanskje hun har det samme, så kan de snakke seg i mellom??

Snakk med noen rundt deg hvertfall, dette er IKKE ok!

 

Klem til deg. Håper guttene som filmet er voksne nok i hodet til å forstå at sånt ikke skal deles.



Anonymous poster hash: 3be20...3ac
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du vet at det hun gjorde er et overgrep?? Dette er noe hun garantert vil få minimum samfunnsstraff for eller ubetinget fengsel for. Du burde anmelde henne sånn helt seriøst!Anonymous poster hash: 7e43c...575

Som om politiet hadde brydd seg..

Endret av Lady
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei Sportyy. Jeg synes du skal kvitte deg med denne kjæresten din. Hun respekterer deg ikke.

Så synes jeg du skal si fra til en voksen om det som skjedde på bussen - det er ikke OK

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som om politiet hadde brydd seg..

Hvorfor skulle de ikke det? Fordi han er gutt?

Anonymous poster hash: 7e43c...575

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sportyy

Jeg trodde det var overgrep viss ho hadde sex og jeg sa nei, ho runka og eg synes de i klassen min er verst, men jeg har ei helsesøster på skolen som er grei å prate med jeg tror jeg prater med ho hvis jeg skal prate med noen. Takk for at dere svarte. Jeg har ikke lyst å bli uvenn med ho jenta, men det er sant at ho er litt spesiell og ikkje redd for mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...