Gå til innhold

Hvor lenge bør man vente før man kontakter en jente igjen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg møtte en søt jente på byen, og vi fikk en god tone. Endte opp med litt kos og klining hjemme hos henne, men ikke noe mer.

Vi sendte et par SMSer til hverandre dagen etter og bare sa takk for i går etc.

Men jeg vil se henne igjen snart, men vil ikke virke masete heller. Har hørt at man må vente noen dager med å kontakte henne, at det på en måte er noen "regler" for det.

Så jeg lurer på hvor lenge det er "vanlig" å vente før man kontakter henne igjen? Som sagt vil jeg ikke mase, men likte henne så godt.

Gutt 24



Anonymous poster hash: c2ca7...926
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke tenk på regler :) er bare til å sende henne en melding, kanskje sitter hun og tenker akkurat det samme? Men hold deg unna regler, de er det ingen vits å forholde seg til, hold deg til magefølelsen og hva du tenker er best, og hvis du har lyst til å sende henne en melding er det bare til å gjøre det. Lykke til :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det dummeste jeg vet er "regler". Mennesker som følger regler om når man skal sende sms, når man skal gjøre ditt, når man skal gjøre datt, har enten 1) Sett for mye på Sex and the City, eller 2) magre erfaringer med å faktisk være i et forhold. Det er med andre ord dumme råd du ikke bør følge.

Gjør akkurat det du selv syns føles naturlig. Ærlighet varer lengst. Hjelper det ikke er det likevel intet spill som kan overbevise dama mer.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal ikke vente! Da jeg var på date for første gang så sendte han meg melding rett etter daten var slutt å sa at han syntes det var koselig og lurte på om vi kunne møtes igjen å det gjorde vi, å nå har vi vært kjærester et år:)

Anonymous poster hash: a3d1e...10a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig med de andre! Om en jente er interessert i deg også, så setter hun bare pris på at du tar kontakt. Jeg ble pokkermeg nedtekstet av kjæresten min mens vi datet, og jeg synes bare det var utrolig smigrende at han var så tydelig.

Om det viser seg at hun ikke er interessert er jo det dritt, men like greit å finne det ut fort også.



Anonymous poster hash: 3c00f...631
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kontakt henne NÅ. Ikke bare takk for sist, men foreslå en ny date.



Anonymous poster hash: e00b3...90d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker hun deg så setter hun garantert pris på at du tar kontakt, og om hun ikke liker deg har det ikke noe å si + at du finner det ut tidligere :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta kontakt. Det er ikke noe poeng å leke hard to get, spille et spill, eller whatever når man vil møte noen. Det er mye bedre å vise interesse og ta kontakt!

Anonymous poster hash: 0c9b2...e7e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her hadde vi kontakt fra dag 1. Ingen spilte spill eller den slags. Funket fint. Vil hun ha deg, liker hun at du tar initiativ og er frempå. Hvis ikke finner du hvertfall utav det kjapt

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det er best at han tar kontakt så snart som mulig. Da slipper man den grusomme ventingen, og undringen. Er han interessert, er han ikke interessert? Å stå fram og vise interesse kjapt er en fantastisk god ting :) å vente 3 dager, som denne idiotiske "regelen" tilsier, er bare plagsomt.



Anonymous poster hash: 3b435...ba6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt at man må vente noen dager med å kontakte henne, at det på en måte er noen "regler" for det.

Anonymous poster hash: c2ca7...926

For guds skyld, ta kontakt! Det finnes ikke slike regler! Så lenge man har normal folkeskikk så går det bra :-)

Anonymous poster hash: 73a46...a3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For all del ikke tenkt på slike regler. Ta kontakt hvis du ønsker å ta kontakt. Send henne melding i da gog be om date.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...