Gå til innhold

Ned i vekt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei nå vil sikkert mange kappe hodet av meg, men la de som vil svare meg på spørsmålene mine skrive først.

Jeg vil ned i vekt og spør derfor dere om tips og triks?

Jeg skjønner det med og trene og spise mindre. Men det gjør jeg allerede. Spiser et måltid om dagen og trener. Måltidet inneberer ett knekkebrød.

Jeg har hørt tyggis forbrenner kalorier? Er dette sant?

Kald dusj? Får det fart på forbrenningen?

Stå isteden for å sitte?

Noen "nei-mat"? "Ja-mat"?

Ja dere skjønner. Har dere noen tips?

Anonymous poster hash: 61f36...2c6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Honeyblossom

Å sulte kroppen er den minst effektive måten å gå ned i vekt på. Du lykkes kanskje i å gå ned litt den første perioden, men du kan ikke leve på et knekkebrød om dagen resten av livet ditt. Kroppen trenger næring! Når du spiser så lite går kroppen i sultemodus og tviholder på det den kan. Skal se du nok kommer til å legge på deg alt igjen når du begynner å spise ordentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjon og latterliggjøring.

 


Kjære Trådstarter

 

Jeg må dessverre stenge tråden din. Årsaken til det er at vi moderatorer ikke kan passe tråden din konstant og luke ut svar du kan få som kan være skadelig for deg i den situasjonen du er i nå. En annen grunn er at vi ikke vet noe om hvilke kompetanse som ligger til grunn for de svarene du måtte få.

Du kan også ta kontakt med Rådgivning Om Spiseforstyrrelser. De kan du kontakte på både mail og telefon. De har bred erfaring med spiserelaterte problemer, og kan være gode å snakke med når man er i en vanskelig situasjon, slik du beskriver.
Snakk også gjerne med legen din eller noen du kjenner om problemene, det er vondt å sitte med slike ting alene. Hvis du synes det er vanskelig å ta opp, kan du vise dem det du har skrevet her.
Håper du får hjelp til å bil frisk, ingen skal måtte ha det sånn som du har det nå.

 

Mvh
Marr, mod.

Endret av Gaea
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...